In de tuningswereld kom je doorgaans een heel gevarieerd aanbod tegen, van een kleine ingreep tot de meest extravagante ‘all out‘-creaties. Als ik eerlijk ben moet ik toegeven dat ik doorgaans behoorlijk gecharmeerd ben van X6-ombouwsels, terwijl mijn collega’s het niet altijd met me eens zijn. Aardig voorbeeldje hiervan is bovenstaande X6 Grizzly, van TC Concepts.
TC Concepts kwamen we al eerder tegen, met een dikke Mercedes CL en een SL 65 AMG Black Series. Maar ook BMW ontkomt niet aan de modificatiedrift van de Duitsers.
Deze X6 Grizzly is gemaakt op basis van een X6 3.5d XDrive. Hier zit een Lumma CLR 650 M bodykit omheen. De Grizzly staat op aparte 23″ velgen en is verlaagd met behulp van een H&R veringsset. De kleur staat in de boeken als ‘Blood to Black’ en onder de achterbumper vinden we vier stalen 100mm-uitlaatpijpen.
pendek zegt
Die wielen lijken wel hout joh ! Ik vind het allemaal niet zo geslaagd..
Bassie zegt
Best knap dat je van een prima auto zo’n gedrocht kunt maken.
E34M5touring zegt
grizzly is wel een gepaste naam wat een lelijk ding vind een standaart X6 wel mooi maar dit is too much
ken6pitter zegt
Zijn hier nu werkelijk klanten voor , kan het me werkelijk niet voor stellen ..
Om te janken dit , haat aan suv’s zowieso ..
the-budel-guy zegt
de X6 werd steeds mooier maar dat is nu in 1 klap weer verandert
Atenza zegt
Lelijk. Net als 95% van te tuning hier. 3 tuningberichten op 20 berichten vind ik echt teveel. Vrijwel niemand koopt het toch en alleen degene die 16 zijn of uit een volksbuurt komen vinden dit “cool”
JanJansen zegt
@Atenza:
misschien bestaat 3 op de 20 van het AB “lezend” publiek wel uit spierwitte tokkiewijven, trialerpark trash, kansenjongeren en overige lelijke autochtonen, wie zal het zeggen?
rickste zegt
OMG:
Ja autoblog, gaan jullie nu maar gewoon hele reactie reeksen weg halen die kritiek leveren op de veel gemaakte spelfouten? Censureren heet dat in de volksmond en maakt je als medium totaal onbetrouwbaar. Ik zal straks eens de originele screenshots sturen van hoe de discussie eruit zag.
GROOT NIEUWS BESTE LEZERS, AUTOBLOG DOET AAN CENSUREREN, triest hoor, heel erg triest… Ik zal er vermelding van maken op andere sites, want dit gaat echt veel te ver. Helaas voor jullie heren heb ik screenshots en sluit ik niet meteen mijn browser af.
Emp zegt
@rickste: Ga je de spelpolitie er ook bij halen of…?
JanJansen zegt
@rickste:
waarom steek je je energie niet in het zelf maken van een blog ipv je kwaad te maken?
Ik begreep dat http://www.hetgrootnederlandsdictee.nl nog vrij is en http://www.huilendoejezo.nl zal ook wel wat trouwe lezers opleveren.
veel succes!
Rob zegt
@rickste: Boeiend! Als er reacties weg gehaald worden over discussies die niks met de blog te maken hebben is dat alleen maar goed? Mag van mij wel wat vaker gebeuren…
lincoln zegt
@rickste:
goed zo knul .. aanpakken die hufters ..
VW Freak zegt
Die velgen moeten weg, voor de rest valt nog erruuug mee imo.
Maja, die 8erkant = en blijft gewoon G E I L … !!! :p
Thomas zegt
Wanneer stopt autoblog nou eens een keer met al die verschrikkelijk paupertuning meuk op de website te zetten. Als er geen nieuws is, is er geen nieuws!!!
Steek dan liever wat energie in het schrijven van collumns of ander leesvoer. Maar dit is echt verschrikkelijk. Wat boeit mij/ons al die verschillende tuningmeuk nou?!
Thomas zegt
Ps. Verander anders de naam in plasticblog.nl
autoblogger zegt
@Thomas: of je stopt gewoon met reageren, kan ook.
Rob zegt
Telkens als ik denk ”er zijn vast geen lelijkere velgen te vinden” blijkt er toch wel weer een velgenboer te zijn die er een nog groter drama van maakt.
B /\/\ \/\/ zegt
Mij maakt het niet uit of het op Autoblog staat of niet, maar mij boeit plasticmeuk ook niets, wat dat betreft ben ik het met Thomas eens. Maar verder ben ik het met autoblogger eens, als het je niet bevalt kijk je er niet naar ofzo, simpel, beter dan lopen zeiken. Normaal klik ik dit soort berichten ook niet open en lees ik alleen de interessante berichten. Ieder z’n ding hé, dr zijn ongetwijfeld tokkies die dit helemaal gaaf vinden…
Thomas zegt
@B // //: Ik denk dat autoblog zichzelf hier verschrikkelijk de das mee om doet. Door de eentonigheid wordt de site alleen maar oninteressanter. Het grappige is dat autoblogger zelf hier mij komt vertellen dat ik moet stoppen met reageren. Ik ben verdomme de doelgroep zelf. Als ze hun publiek liever wegsturen moeten ze het zelf weten. Wel denk ik dat ze de ideale mogelijkheid creëren om een nieuwe blog over auto’s te beginnen, waar nog wel inhoudelijk over automobielen wordt geschreven. De moeite die hier nog voor artikelen wordt gedaan is echt bedroevend.
autoblogger zegt
@Thomas: wat heeft het voor nut om te reageren op dingen die je niet aanstaan of interesseren? Ik hoop van harte dat je blijft reageren op andere artikelen, maar dit heeft weinig zin. Er zijn genoeg mensen die niet van Mercedes houden, of niet van vrouwen houden, moeten ze dat dan ook bij elk Mercedes-artikel en/of babe-artikel gaan posten? Lijkt mij niet nodig, vandaar mijn reactie.
Atenza zegt
@autoblogger: wat heeft het voor nut om NIETS te doen met steeds gloeiender commentaar van de doelgroep? Zou een automerk ook eens moeten doen..
autoblogger zegt
@Atenza: de doelgroep? we schrijven over auto’s omdat we het leuk vinden, en over onderwerpen die we leuk vinden. Blijkbaar hebben veel mensen dezelfde interesses als ons, gezien de vele bezoekers. Je zou het een weblog kunnen noemen, volgens mij heb ik dat al eens eerder proberen uit te leggen;) Nu weer ontopic aub.
Atenza zegt
@autoblogger: blijf je maar schuilen achter het feit dat het een blog is.. pff.. echt zwak. Dat er veel commentaar (en echt niet alleen van mij) komt op on-nieuws als lelijke duitse tuning doet je niks..?
–edit: ontopic aub–
Atenza zegt
@B // //: nadeel van dit soort onzinberichten is dat échte nieuwsberichten met inhoud sneller naar een volgende pagina gaat en een goeie discussie al vaak doodbloed. En je zet je als blog een beetje voor lul als 15/20% van de berichten gaat over lelijke tuning op een Duitse auto. Er is meer dan genoeg echt nieuws.
–edit: en de plaat blijft weer hangen, je snapt het nog steeds niet–
Atenza zegt
-edit: commentaar is goed, maar doe dat 1x en niet onder elk bericht-
rick zegt
wie dit koopt of ontwerpt heeft zeker een paar pillen teveel geslikt
Benz.. zegt
Dit zwarte misbaksel is vast en zeker van @Autoblogger himself.. Of reageert hij altijd chagerijnig? ;)
Benz.. zegt
Wat is ’tuningswereld’?
Laat die ‘s’ maar weg..
toyotaprius zegt
Kan iemand aan de eigenaar van dat apparaat melden dat van ons punt rechts achter, in de auto, links achter. De band van de velg is gelopen.
Christiaanvdd zegt
@ toyotaprius: Nee, hij heeft een gestuurde achteras:)
toyotaprius zegt
@Christiaanvdd: Lijkt een beetje op een mee sturende band…. ;)
BaySideBlueBoy zegt
Een tjoener die materialen van een tuner gebruikt en vervolgens beweert met iets nieuws te komen?! :?
majinstar zegt
Is dit trouwens niet de X6 M , maar dan met nog meer tupperware erop ? Wat een lelijke velgen overigens.
Cantago zegt
En dit moet ik mooi vinden? Walgelijk is het…
Citrofiel zegt
Zeg meneertje rooktveel, misschien toch eens minderen. ;)
Rick-dos zegt
Iemand hier laxeermiddel voor sommige reageerders alhier? Er zit bij sommige reageerdertjes namelijk nogal iets dwars…
speedlimit zegt
@Rick-dos:
Hmmm daar zeg je me wat…misschien iets voor jipp en woutert.
Het zit hun namelijk in ’t m3/rs5 topic namelijk behoorlijk dwars dat de m3 geroemd wordt om z’n prestaties ;)
Tja eerlijk is eerlijk…the new guy moet zich eerst nog bewijzen.
On-topic: toch maar liever ’n X5
GOD zegt
Nou dan ben ik dus weer de enige die hem wel vet vind op de velgen na. in iedergeval de kleur.
Ik zie sowieso wel de schoonheid van een X6.
Deze is dan ook nog eens lekker bruut/fout/lomp/etc.
Heerlijk zon bak.
Barryyy zegt
Van verkoudheid en griep moet je af en toe al overgeven, maar nu gaat t al helemaal verkeerd,
Mijn excuses, ik ben zo terug!
Dimglor zegt
Wat een foute velgen….