Dit komt ervan als een bedrijf dat zich specialiseert in het gebruik van carbon zich gaat bezighouden met één van de wat zwaardere sportwagens op deze wereld.
Nog in ontwikkeling, maar nu alvast een teaser. Tuner Tecnocraft kijkt goed naar de marketing van autoproducenten, zoveel is duidelijk. Het bedrijf uit Pico Rivera in Californië specialiseert zich in carbon fiber producten. In het geval van de Bentley Continental Supersports leek het ze wel aardig om wat gewichtsbesparingen door te voeren.
De Conti wordt daarom voorzien van een carbon front lip en achterspoiler. Daarnaast werd een lichter uitlaatsysteem bevestigd en werden er carbon keramische remmen gemonteerd. In het interieur is ook veel gebruik gemaakt van carbon. De uiteindelijke gewichtsbesparing, prestaties en prijs zijn nog niet bekend.
sebastian zegt
Wat voor verandering zijn er dan toegepast ik zie geen
verschil met de normale supersport !!!
astonfreak zegt
niet slecht!
paulusrx7 zegt
nou ziet er best wel netjes en subtiel uit zou het nog steeds niet kopen
Doewap zegt
@sebastian
Misschien is lezen ook handig.
RickB zegt
Kost dat?
Remmen alleen al 34.000 dollar, dus tja!
NS zegt
Vergis ik me nu of is de bestuurderskant uitgevoerd in lichtgrijs en de passagierskant in donker- ?! Kvind hem wel prachtig. Een Conti SS is al agressief en sportief genoeg vind ik.
robert zegt
ik vind die velgen zeker niet lelijk!
robert zegt
Carbon front lip, achterspoiler, lichter uitlaatsysteem en carbon keramische remmen. Net alsof dat veel uitmaakt op een auto van bijna 2400 kg. Pak dan de hoofdconstructie aan. Een front lip! Hoeveel weegt dat stukje plastic nou? 4 kg ofzo? In carbon? 1 kilo? Joepie, weer 2 kg eraf! dat is 0,084 %.
Cantago zegt
Ziet er zo’n beetje hetzelfde uit… Prima dus! Wel een beetje jammer dat zo’n Continental gewoon olifant-zwaar blijft…
B3nk0 zegt
Ik had verwacht dat ze de hele body hadden vervangen, wat een nieuws zeg…
En ze zijn nog carbon producent, nou nou, seibon heeft voor sommige merken deur panelen, voorkap, motorkap, achterbak deksel, dak, bumpers etc etc…
meneersander zegt
Is dit ding niet al genoeg getuned… Ik wordt een beetje Bentley-Tuning moe… Al die rappers hebben hem al getuned bij Mansory.
bassie zegt
eenieder die nu klaagt over tuning is een pauper die de meerwaarde van anonieme individualiteit niet kan waarderen!
(geen idee wat ik nu zojuist bedoelde)
LorenzoH zegt
Perfecte kleuren combinatie ! :)
Niet teveel , niet te weinig .
As_long_as_it_is_fast zegt
Ziet er behoorlijk strak uit..
Benieuwd naar nieuwe prestaties!
sven2 zegt
Wat een prachtbak blijft het toch eh…
lambo4all zegt
hmmmm, denk 60 kilo minder en 60.000 euro op de prijs, conclusie: nutteloos. als carbon wilt koop je een 430 spyder F1
GTR zegt
oef. hebbe hebbe!
AudiQuatro zegt
ja, als je niet weet hoeveel er af is dan weten we toch nog niks?
frans zegt
Sodemieters. In de titel staat ten onrechte een accent aigu op de ‘a’ in ‘á la’. Juist is ‘à la’ met een accent grave.
reinz75 zegt
die is dikman
Dimglor zegt
Ie ziet er wel mooi uit, maar ik zie niet meteen de verschillen…
Gerard zegt
Met alle respect, maar Tecnocraft verkracht wel de natuurlijke designélegantie van de Superports.
Om nog maar te zwijgen over’t feit dat’k de Super Sport niet zo élegant vindt als de Continetal zoals hij oorspronkelijk is ontworpen en gebouwd.
Hij zal alvast moeten gemaakt worden zoals ik het wil als ik hem ga bestellen.
mclaren zegt
geldverspilling
een bent is toch altijd al lelijk warom geef je dan geld aan zon peperduur carbon