Vorig jaar rond deze tijd werd een Zwitserse R8-eigenaar opgeschrikt door een inferieure wielophanging die er spontaan de brui aan gaf. Pats! Boem! Foto’s!
En dat terwijl ze nogal premium bezig waren. Maargoed, ook was er aandacht voor het kleintje van Fiat. De open versie wel te verstaan. Daarnaast gingen Ruben en Aimee op pad met de Abarth 500 EsseEsse (ABHD). De E-Klasse Coupé werd eindelijk onthuld en de G-Klasse vierde zijn verjaardag. Appeltje trakteerde ons op wat Aston Martin-geweld in wallpaperformaat terwijl wouter met de nieuwe Seat Exeo door Spanje flaneerde.
FAB Design was ook present: zowel met de Maybach 57S als de hilarische SLR. Michael Jackson gooide nog even zijn Rolls-Royce Limo in de verkoop. Benieuwd hoe 700 pk en 1320 Nm vermomt als zeecontainer eruit ziet? Klik dan HIERRR! Project Kahn kwam stijlvol de hoek om zetten en bracht ons de pearl white Rolls-Royce Phantom. Iets minder stijlvol was de Range Rover Sport Platinum R Wide Body Kit. Tot slot nog wat pornopicca’s en pornovideo’s van de Pagani Zonda R. Oh ja, Bassie himself had hier nog wat te schnabbelen.
JamesBond007 zegt
Michael Jackson ja..
Die Exeo was me er eentje. Dat dat alweer een jaar geleden is zeg.
jan1666 zegt
MJ had wel stijl…
meer stijl dan tegenwoordig de artiesten..Escalade, pimp hem extreem en klaar. Of in nederland de Range Rover, nogal populair bij voetballers..
Het leven zit niet mee als hedendaagse artiest hoor..welke velgen moeten eronder? hoeveel cm moet de Range verlaagd worden? welke bodykit moet er volgende maand op?
Nee, dan vroeger (lees: voor 2000), toen was het eerder ‘Welke kleur leer wil ik in het interier’. Zie de auto van MJ als voorbeeld. De buitenkant? niks aan veranderd (oke..een beetje langer maar..), De binnenkant daarentegen volledig gecustomized..nu moeten alle artiesten (uitgezonderd frans bauer) in gas guzzlers rijden die opgepimpt zijn..alsof ze iets moeten compenseren…
wouter zegt
@jan1666:
gas guzzlers, kom op hey… die term kan écht niet meer…
romanzy zegt
Potverdorie, dat is straf. Ik heb die foto’s vorig jaar niet gezien. Ik heb identiek hetzelfde meegemaakt met een Audi S6 Avant, maar dan wel 12 jaar geleden. Mijn banden aan de voorkant sleten telkens af aan de binnenzijde, tot op de metaaldraad. Om de 3 maanden had ik nieuwe banden nodig. Bij Audi wisten ze geen raad met dit probleem (en werd het niet al te ernstig genomen). Tot op eens…boem! Ik reed gelukkig niet snel vermits ik aan het afremmen was voor rode lichten. Maar voordien had ik nog 150km/u gereden. Mijn rechtervoorwiel was op dezelfde manier losgekomen, en volledig in de carosserie gedraaid. Een moer, die in principe nooit los mag/kan komen, was losgekomen, en zat blijkbaar al een hele tijd los gezien het probleem met mijn banden vooraan. Maar dat was in de garage niemand opgevallen. Ik was vanzelfsprekend woest. Mijn kinderen zaten samen met mij in de wagen. Stel voor dat dit was gebeurd aan hoge snelheid. Audi heeft nadien de wagen gratis hersteld, maar ik heb hem na de herstelling verkocht. Ik heb tevens ee RS4 gehad. Met deze wagen had ik problemen met de velgen. De legering van de velgen was niet goed, en deze verwrongen na een tijdje rijden. Audi heeft 3x de velgen gratis vervangen, maar het probleem bleef bestaan met de nieuwe velgen. Als ik nu de foto’s van de Audi R8 zie, dan is er toch wel iets dat niet klopt met Audi. Akelig!
marco zegt
lol @ zeecontainer v12
SjonnieKroket zegt
Wat een kwaliteit toch weer zo’n R(otzooi)8
Activa zegt
Op de vorige generatie TT’s had Audi ook al problemen, maar dan met de achterophanging waar een draagarm gewoon afbrak (meer dan één voorval dus geen alleenstaand geval!).
Duitse kwaliteit??? Dit was duidelijk een ontwerpfout en zou toch (zeker aan een ophanging) onmogelijk moeten zijn.
MDV zegt
Levensgevaarlijk!! Benieuwd wanneer we een terugroepactie kunnen verwachten net als bij Toyota!!
Megakix zegt
Heerlijk om op te staan en een R8 (met vaud ingelaste staalplaat achter…) gecrasht te zien…smullen !
Dimglor zegt
Mmmm het leukste nieuws was toch die Zonda R
Gewoon een prachtige wagen