Het smurft niet makkelijk om nog iets nieuws voor een Porsche 911 te bedenken. Toch heeft Vividracing weer iets lekkers gesmurft. De 911 TT smurft 800pk en heeft een versmurft sappig kleurtje.
De Porsche is gemaakt om binnenkort zo snel mogelijk de Texas Mile te rijden. In het proces is weinig van de originele Porsche bewaard gebleven. Het onderstel, de remmen en vooral de motor zijn flink onder handen genomen. Om tot het uiteindelijke vermogen van 800pk te komen zijn de luchtfilters verplaatst, de turbo’s gegroeid en is er een tweetal stevige blowoff valves gemonteerd.
Natuurlijk kan je hier niet langzaam mee rijden. Je hoeft maar de kleinste beweging met je kleine teen te maken en die verslavende versnelling begint weer. Het toetje wordt dan ook geserveerd in de vorm van laser-reflectoren en radar detectors. Hard rijden kan, maar natuurlijk wel op een verantwoorde manier. (via gtspirit.com)
Headhunterz zegt
zo die is dik! en ziet er ook nog eens goed uit :D
bassie zegt
heerlijk, zo hoort een auto te zijn!
pure hardcore praktische tuning!
SiemAudi zegt
Alleen bedoeld om recht door te rijden?
JDM__Wotevajjjj zegt
@SiemAudi:
nee doet wrs beter bochten dan een cgt van gemballa fso maar de mile is wel hun hoofddoel
JDM__Wotevajjjj zegt
naiz
vivid is toch egt wel een wan de beste tuners maar mijn favoriet blijft deze:
JohNL zegt
Alleen om rechtdoor te rijden? Dan heeft die spoiler waarschijnlijk niet zo vreselijk veel nut.
mrp zegt
Eigenlijk best zonde dat zo’n high tech turbo met verstelbare schoepen wordt vervangen door een conventionele extra grote turbogat-turbo!
emielwind zegt
-edit: check, tnx-
bozewolf zegt
Heerlijke kleur!
@ mrp: In the quest for HP anything goes, bro.
Osca zegt
versmurft lekker :D
spykerboy zegt
NAICE :D
jan1666 zegt
l mogelijk de Texas Mile te rijden.
te smurfen
ral de motor zijn flink onder handen genomen.
onder smurfen gesmurfd
de luchtfilters verplaatst, de turbo’s gegroeid en is er een tweetal stevige blowoff valves gemonteerd.
versmurdfd versmurfd versmurfd
nichos zegt
is het niet gewoon een techart-bodykit?
Fiat Coupe zegt
Lekker strak deze Porsche, porno op wielen.
Ik ga ff smurfen.
Flamingo zegt
oeioeioei wat vet! mooi velgen, mooie kleur, mooie spoilers, mooi aantal pk’s en een mooie prijs vast ook wel. Zie er echt goed uit!
roadronner zegt
Heerlijke 911. Geweldig. Niet over-the-top, gewoon lekker subtiel goed.
Rick dos zegt
Voor een smurf is ie lekker. Maar smurfin is lekkerder…
Die hakjes, blonde lokken…wie wil dat nou niet?
Vanquish zegt
Super bruut!
Alwood zegt
ok, voor Rick dos een matblauwe abarth-500 met glimmend witte velgjes ;)
Rick dos zegt
@Alwood:
Zeg nou maar eerlijk. Jij wilt dat stiekem ook liever. ;)
mashell zegt
Waar mat zwart vooral agressief oogt, oogt dit erg cool. En dat past want die tuning hebben ze erg cool gedaan.
Jo-zef zegt
Mag nu terug ge-carcamelliseerd worden in het zwart en hij is klaar :P
John zegt
Super GEIL !!
Misschien toeval,maar is VIVID ook niet een producent van porno dvd’s.
Dadelijk eens ff checken in de kast!;)
Jay zegt
http://gumball-live.com/gallery/albums/userpics/IMG_1845.jpg
deze is van Dan Mermelstein de eigenaar van vividracing sehr geil lijkt me
Citrofiel zegt
De Turbo is toch meer de snelle cruiser van de 911-reeks? Het aanpassen tot uberracemonster had meer gepast bij een een GT2 of GT3, denk ik.
Anyhow, “Ik haat Porsche”.
Ferdinand1 zegt
@Citrofiel:
Ehh, nee. Dit kun je toch echt beter doen op een Turbo. Een GT3 ga je niet met Turbo’s uitrusten en een GT2 heeft geen vierwielaandrijving, wat toch best belangrijk is om goed weg te komen met zoveel pk.
Ik weet dat de achterwielen van een GT2 een groot contactoppervlak met de weg hebben, maar dat maakt het nog geen dragster! ;)
BananaFlip zegt
@Citrofiel: De GT3 is meer een cruiser, wat minder vermogen en een wat ‘zachter’ onderstel dan de Turbo en GT2.
Een GT2 is dan ook wel een goede optie om zo hard aan te pakken, maar die heeft van zichzelf al 530 pk’s en een hoop spoilerwerk wat het weer lastiger maakt om het een soort van wolf in schaapskleren te laten lijken.
Rick dos zegt
@BananaFlip:
Huh?
BananaFlip zegt
@Rick dos: Zeg het ‘s.
Rick dos zegt
@BananaFlip:
“De GT3 is meer een cruiser, wat minder vermogen en een wat ‘zachter’ onderstel dan de Turbo en GT2.”
Nogmaals; Huh?!
BananaFlip zegt
@Rick dos: Ja, dat is gewoon zo.
Wat is je ‘huh’?
Rick dos zegt
@BananaFlip:
Mijn ‘huh’ is een teken van onbegrip.
Dat ik je uitspraak nogmaals herhaal was mijn ijdele hoop om je zelf in te laten zien dat het niet klopt. En blijkt dat het inderdaad ijdele hoop is, gezien je je uitspraak tot feit hebt verheven.
Maar goed. Nee, de GT3 is niet een cruiser net zo min een GT2 dat is. Het is al helemaal niet wat ‘zachter’ dan dat van een turbo. Als je al, van de door jou aangehaalde Porsches, over een cruiser wilt hebben dan steekt de Turbo daar met kop en schouders bovenuit.
BananaFlip zegt
@Rick dos: Hoewel de positionering van Porsche er misschien van afwijkt, heb ik in verschillende tijdschriften en op internet gelezen dat de GT3 een stuk minder heftig en hard is dan de Turbo.
Uit de cijfers blijkt ook wel dat de GT3 minder hardcore is dan de Turbo.
Rick dos zegt
@BananaFlip:
De huidige GT3 is comfortabeler dan de 996 GT3, maar desondanks nog steeds “hardcore”. Heb zelf een aantal maanden geleden een testrit gemaakt met een GT3. Prachtige en heerlijk auto, maar geloof mij als ik zeg dat comfort toch echt anders is. De Turbo is echt een stukje comfortabeler. Maar goed, comfortabel bij dit soort auto’s is relatief.
BananaFlip zegt
@Rick dos: Natuurlijk is geen van beide auto’s comfortabel, en misschien is de Turbo dan ook wel comfortabeler dan de GT3.
Helaas heb ik geen van beide auto’s gereden, aangezien de leeftijd dat nog niet helemaal toelaat :P .
Daarom moet ik maar meegaan in de meningen van journalisten en redacteurs, en velen van hen vonden de GT3 in ieder geval makkelijker te rijden en ‘aardiger’ voor de bestuurder dan de Turbo.
Maar zoals ik al zei, ik heb geen idee of dat allemaal waar is.
Rick dos zegt
@BananaFlip:
Volgens mij (ik heb de stukjes niet gelezen) hadden ze het dan niet zozeer over het comfort aspect, maar eerder over de ‘vergevensgezindheid’ en wegligging van de GT3 en daardoor ‘makkelijker’ is te rijden en ‘aardiger’ voor de bestuurder is.
Maar goed, just trying to understand… ;)
BananaFlip zegt
@Rick dos: Precies, en daarom zal de bestuurder van de Turbo harder moeten werken om de auto onder controle te houden (in de extremere situaties) dan die van de GT3.
Dat feit in combinatie met het feit dat de GT3 turboloos is en over minder vermogen beschikt lijkt mij genoeg reden om de GT3 minder hardcore te noemen dan de Turbo, hoewel de naamgeving dan ook een beetje vreemd in elkaar zit.
Ferdinand1 zegt
@BananaFlip:
Holy f*ck!! Ik had jou toch echt wat hoger ingeschat… Een GT3 minder hardcore dan een Turbo!? En dan nog zo mooi zeggen: “In de extremere situaties”. Nou, volgens mij ben je in de regen veiliger af met de vierwiel-aangedreven Turbo dan met de GT3 als het op hard rijden aankomt. Weet je trouwens wel wat hardcore is??
BananaFlip zegt
@Ferdinand1:
http://www.youtube.com/watch?v=S21Aejkvmc8
Zoiets? :P
Hm.
Toch heb ik verschillende journalisten horen zeggen dat de bestuurder van de GT3 minder hard hoeft te werken voor de auto, dat alles wat vanzelfsprekender en makkelijker gaat dan in de Turbo.
Dat Porsche de 911’jes op een bepaalde manier positioneert wil nog niet zeggen dat ze ook precies in die volgorde steeds krachtiger en sneller worden.
BmwMPower zegt
Een van de lekkere, aangepakte Porsches.
Nummero uno blijft keihard Gemballa!
lincoln zegt
gaat de essensie van smurfisme voorbij ..
ding is zo dik dat ie van ze lang zal ze leven niet meer door een waterkraan past ..
Kuukske zegt
Zo dat matblauw is echt bruut!
Zeker mooi getuned!
Lekker opvallend, maar dan niet met alle frutsels.
Feanatieke zegt
Jammer dat je hier geen reacties kunt ‘duimen’, zoals op YouTube. Ik smurf de reactie van lincoln.
BananaFlip zegt
Hij ziet er wel serieus lekker uit.
Ik blijf me trouwens verbazen over de manier waarop tuners gewoon nog eens 320 pk extra uit dat zespittertje halen.
RenesisHP zegt
Volgens mij klopt er hier iets niet. :?
Ralph zegt
@Rick Dos.: Kansloos die BananaFlip, want Porsche daar heeft hij geen kaas van gegeten…
Mjaah daar is een blog toch voor incl. reactie mogelijkheid.
Waar komen die mat blauwe Smurfen toch vandaan?
Lalalalalala… la.
pantom zegt
eigenlijk moet karkamel hier ook bij zijn
ZwerverRoodbaard zegt
@Bmwmpower
Idd, Gemballa is en blijft heersen in het Porsche tuning segment :P
Ook al is dit smurfenmobiel ook erg leuk om te zien :)
RenesisHP zegt
GT3 is raceklaar. Turbo is meer comfortabele GT.
Lijkt mij logisch dat de GT3 meer hardcore is.
Citrofiel zegt
@Ferdinand1: Hm, tsja, puur praktisch gezien is het inderdaad toch handiger om voor de Turbo te kiezen. Alleen gevoelsmatig is het toch een beetje vreemd.
@BananaFlip: Je discussie met Rick dos heeft je al op je fout gewezen, zie ik. :P