Een jaar geleden werden de 3 Serie sedan en touring al gefacelift door BMW en dus is het geen grote verrassing dat de andere helft van het kwartet, de coupe en cabrio, er ook aan moeten geloven. En beide modellen zijn inmiddels betrapt op de openbare weg.
Wat voor veranderingen spotten we? Het meest opvallend zijn de nieuwe koplampen, die niet alleen een nieuwe indeling krijgen, maar ook nog eens een licht aangepaste vorm. Verder zie we (uiteraard) LED achterlichten. Tot slot heeft BMW het ook nog nodig gevonden om zowel de voor- als achterbumper lichtjes aan te passen. Ook het dashboard zou lichtjes aangepast zijn. En reken er ook maar op dat BMW onder de motorkap met de nodige opgefriste motoren zal komen. Zo schijnt er onder andere meer vermogen te komen voor de 335i. In februari/maart 2010 moeten de gefacelifte E92 en E93 bij de dealer staan. (bron: e90post.com: coupe & cabrio)
Nuvolari zegt
Wat maken zij belachelijk lelijke auto’s! :o Het schoolvoorbeeld van een Duits massaproduct.
Geen passie, flair en panache als een Jaguar, Lancia of Alfa Romeo.
TYPHOON zegt
Zal waarschijnlijk zoals gewoonlijk mooi uitzien.
Alleen snap ik nog niet waarom ze altijd pas bij de 2de versie van een model LED’s gebruiken en nooit bij de eerste versie.
Maikel zegt
Mooi neusje voor deze gefacelifte 3 serie, en die cabrio vind ik niet mooi het lijnenspel is uit belans, dan gaan we maar voor de 335i coupe 8)
BeeMdoubleU zegt
Niets bijzonders
robbie zegt
@TYPHOON, logisch, anders hebben ze niks om te faceliften ;) En het zal er ook iets mee te maken hebben dat LED’s nu meer mainstream beginnen te worden. Toen de E92/E93 uitkwam was dat misschien minder het geval?
Robert zegt
Ja maar Nuvolari, dat maken ze goed op het gebied van de rij ervaring :)
Nuvolari zegt
@ Robert
Ik vind niet meer dan overstuurde hokken, aar dat terzijde. Het kan mij overigens niet boeien of ik eventueel met een BMW wat harder door de bocht kan (ben geen puber meer).
Neptukker zegt
LOL, logo op stuur afplakken/niet bevestigen om onherkenbaar te zijn of zou het toch een Chineese copycat zijn?
Enrico zegt
Hmm.. ik dacht dat ik naar een Pontiac GTO zat te kijken. Geen goed teken..
BAAP zegt
ugly as ….
SvenB zegt
@ Nuvolari: smaken verschillen nu eenmaal:
en met alfa/lancia zal je idd geen last hebben van overstuur met hun voorwielaandrijving ;)
Nuvolari zegt
@ SvenB
Met de grandeur van die merken neem ik dat graag voor lief. ;)
CarWasher zegt
heej
is die tweede foto nou van een een monaro met nfsu bumper?
het ziet er nog steeds niet goed uit iig.
het oogt zelfs nu nog saaier,
Jaapie zegt
@Nuvolari
Je moet toegeven dat de motoren van bmw diamantjes zijn, bijvoorbeeld die van de 335i & 335d
ivanadrive zegt
Weet iemand soms de reden voor die nieuwe achteruitkijkspiegels? Die lijken bij alle merken iets smaller maar veel hoger te worden. Nieuwe Europese richtlijn of zo?
Nuvolari zegt
@ Jaapie
Zijn zeker geen verkeerde motoren!
robbie zegt
@ivanadrive, het schijnt iets te maken te hebben met voetgangersveiligheid.
bohica zegt
Nuvolari is wel echt voor merken en dat zijn allemaal mindere goden.
BMW’s zijn super auto’s ik persoonlijk zeg te goed zelfs het rijd te makkelijk.
Nuvolari zegt
@ bohica
Mindere goden? :P
Mag een een voorkeur hebben voor bepaalde auto’s?
Westleah zegt
@ Enrico, Als je een 3 serie al niet kan onderscheiden is dat zeker geen goed teken. Go see the doctor.
En die buitenspiegels zijn flink mislukt. Maar misschien omdat het een Amerikaanse versie is? Als ik naar de km-teller kijk, is het geen Europese versie in ieder geval.
Fout zegt
Waarom word je die BMW 3 coupé cabrio’s zo snel beu?! Ik herinner mij nog dat ik hem als wereldpremière zag in Parijs en echt verbluft was nu komt hij alweer mottig en voorbijgestreefd over.
(zal wel te maken hebben met het feit dat je er elke dag 1000 ziet …)
Volledig rode achterlichten en LEDs, had ik niet verwacht !! :o
micheloo0 zegt
Heb ik 2 weken gelden al in een spaans automagazine gezien met onder andere nieuwe bmw5 ,bmw8 en meer.
micheloo0 zegt
Er komt ook een nieuwe bumper voor de 3 coupé met betere aerodynamica
Eric zegt
@Nuvolari
Ook zul je met een duits hok minder bij de dealer staan voor onderhoud dan met een italiaanse volkse auto!!! Bouwkwaliteit is stukken beter , dan kan je niet ontkennen. En die Itailaanse flair is enkel terug te vinden in hun topmerken (waar ik fan van ben) dan bij hun massaprodukten.
RoT___ zegt
En hop, ook deze wordt weer verpest door die belachelijk grote spiegels.
Facelift bestellen met pre-facelift spiegels dus, die zijn stukken mooier.
Nuvolari zegt
@ Eric
Kan me dergelijk onderhoud veroorloven ;)
Nog belangrijker is dat ik het niet erg vind, ben namelijk autoliefhebber.
F355GTB zegt
Door die camouflage zijn de veranderingen net niet goed te zien. Maar die nieuwe neus doet me een beetje denken aan de BMW Z3.
Ik vind de sedan en de station toch een stuk mooier dan de coupé en cabrio. De toegevoede waarde van een cabrio heb ik sowieso nooit goed begrepen…
BananaFlip zegt
Nou nou, dat ziet eruit als een heftige facelift hoor.
Horus zegt
@ Novulari
Jaguar en Alfa meer passie als BMW? misschien wel. Kwalitatief hetzelfde als BMW? de Jaguar wel (maar duurder) en de alfa zeker niet.
Wat Lancia tussen je rijtje van automerken doet, snap ik al helemaal niet.
En wat bazel je daar over massaproductie? Ik zie op straat niet zo veel 3 coupés/cabro’s rondrijden hoor.
Nuvolari zegt
@ Horus
Alfa Romeo, Lancia en Jaguar zijn kwalitatief vergelijkbaar. Slecht of goed, dat terzijde.
knalselder zegt
Zo’n 3-reeks coupe blijft toch een lekker ding!
Laag, gestroomlijnd, en verder best wel snel.
jaja zegt
waarom plakken ze em af? dan is het alleen maar duidelijker dat ie gefacelift is.. terwijl anders niemand em zou opvallen en misschien gewoon denkt dat het door een hobbyist zou zijn gemaakt..
GerreLekker zegt
De neus van de 3 coupe is het enigste dat aan het hele BMW product gamma iets of wat te pruimen valt. Hopelijk gaat dit stukje nu ook niet omzeep…
fffbbb zegt
ja maarja ik vraag me af of merken het nou echt strondvervelend vinden als mensen dit fotograferen.. aangezien het een beetje de zelfde werking als teasers heeft
MCW zegt
Gratis reclame inderdaad..
Tja mooi kan ik hem nog steeds niet echt vinden. De vorige 3-serie vond ik perfect. De huidige te mislukte koplampen, te Amerikaanse achterlampen en de Cabrio echt lelijk door het dak. Facelift lijkt me wel al wat beter
racerx zegt
@ Nuvolari
Als jij de 3 Coupé een lelijk zielloos ding vindt ben je naar mijn mening niet goed wijs. Ik vind het een van de meer geslaagde modellen in het BMW gamma. Prachtkar, zeker met de drieliter twinturbo!
Nee, als je lekker wil rijden moet je zeker een Alfa kopen, vooral de 159: Prachtig joh, zo’n zwaarlijvige, voorwiel aangedreven bak met een V6 van Opel (GM)… ;)
Majinstar zegt
Echt zonde van die buitenspiegels. Ze zien er te groot en lomp uit ( vooral goed zichtbaar op foto 4 ). Jammer dat ze hiermee de sportiviteit naar beneden halen van de 3 serie coupe.
Nuvolari zegt
@ RacerX
Smaken verschillen wat dat betreft. Wat veranderd een ‘dikkere motor’ aan het uiterlijk?
Ik vind de 1750 TBI fijner rijden.
cheeco zegt
geef mij inderdaad maar beemer met een dikke 3l twinTurbo dan een alfa helemaal me eens racer X
Nuvolari zegt
@ cheeco
Alfa Romeo, Lancia en Jaguar staan op andere fundamenten. Maar ik kan je statement wel begrijpen, gezien de manier waarop je jezelf formuleert (ik bedoel dit niet kwetsend).
Hoflander zegt
@nuvolari
(1e post) Wat een klinkklare onzin, de 3 coupe wordt (en is al) een klassieker, een van de mooiste coupe’s van het moment! Ook een 1-serie en Z4 mogen er zijn qua flair en passie!
(2e post) Overstuur is iets wat in een BMW indien wenselijk kan worden opgeroepen ja, voor mannen/vrouwen die kunnen autorijden is dat geweldig. Blijkbaar ben jij de enige Alfa liefhebber die liever bloemetjes plukt tijdens het rijden?
@RacerX
Copy that!
mardec zegt
Is dit een BMW of een Volvo C70 :s
Nuvolari zegt
@ Hoflander
Je moet begrijpen dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Ik houd er best van om even door te rijden. Ik kan je verklappen dat een Alfa Romeo hier uitstekend voor geschikt is.
SHFT zegt
Die zwarte tape laat hem op een Fransoos lijken, net van die lelijke plastieke bumbers :p
Ivo zegt
@ Iedereen:
Zullen we een ‘zeik’ topic openen voor Nuvolari?
Nuvolari zegt
@ Ivo
Omdat ik mijn mening geef? Wat belachelijk!
Dimitri zegt
@ Nuvolari
Ga huilen.
Deep zegt
Af en toe lijkt het hier wel een zandbak. Gaan jullie nou maar weet zandtaartjes bakken…
CSL zegt
Zo te zien krijgt die ook van die 7serie lichten mee.
knalselder zegt
@Nuvolari
Het is “je zelf uitdrukken” of “iets formuleren”. niet “jezelf formuleren”.
Als je iemand anders de les wil spellen, probeer dan zelf niet af te gaan :)
Knokkespotter zegt
die kerel heeft’n lange neus en nogal brede wenkbrauwen ( jaja , heeft niet te maken met dit … )
Nuvolari zegt
@ knalselder
Ik doelde op een aantal typerende uitdrukkingen.
Ga hier maar on-topic berichten typen:
http://forum.grootdictee.nl/forum.php/
Nuvolari zegt
@ knalselder
Ik doelde op een aantal uitdrukkingen. :P
micheloo0 zegt
De facelift van de 3 cabrio stond al op de IAA in Frankfurt zonder camouflage
:D
-edit: je moet wel de juiste url gebruiken, oelewapper ;) –
-edit 2: dat lijkt me sterk, want de IAA was 2 jaar geleden…-
micheloo0 zegt
cheeco zegt
een bmw kun je gewoon niet met een alfa vergelijken laten we het daar maar eens zijn bmw rules
robbie zegt
@micheloo0, en je punt is? De coupe links vooraan is een 1 Serie en de cabrio die er naast staat is een gewone 3 Serie Cabrio. Het is GEEN facelift, want het extra nikje onderin de koplamp ontbreekt. Achter die auto staat een 6 Serie en daar achter staat een Z4 Coupe.
Of heb jij soms een speciale bril op waardoor je auto’s kan zien die er niet staan?
micheloo0 zegt
Toch is er iets anders aan die 3 cabrio de nieren zijn groter volgens mij.
Cantago zegt
Het hele achterste deel van die cabrio ziet er niet uit! Beetje jammer ALWEER van BMW… Ik wordt maar eens fan van Audi denk ik…
BananaFlip zegt
@ robbie
In ieder geval wel een bril die verschillende URL’s niet kan onderscheiden :lol: .
BananaFlip zegt
Trouwens, meer vermogen voor de 335i is inderdaad wel nodig ja.
306 pk haal je ook uit een atmosferische 6-in-lijn.
micheloo0 zegt
Ik zie toch wel een klein verschil
-edit: wanneer leer je eens hoe je plaatjes moet plaatsen?-
Tommy zegt
Doe maar geen gele koplampen, ziet er zo oud en goedkoop uit. Dan liever de mooie helder lichtblauwe “angels eyes” van de nieuwe 5-serie zoals ze dat hier altijd zeggen.
micheloo0 zegt
Hey waarom hebt ge der een weggehaald :D
micheloo0 zegt
Opnieuw :D :D :D
micheloo0 zegt
-edit: je kan het nog steeds niet!-
oli4k zegt
Tja. Ben het helemaal met Hoflander eens. De 3-serie coupe is een van de mooiste coupe’s, als niet de mooiste. Misschien zelfs wel (een van) de mooiste auto in de categorie ‘betaalbaar’ :-)
Alleen of deze facelift nu echt een verbetering is? Misschien eerst maar de foto’s zonder tape afwachten…
kempenaer zegt
De 3-serie coupé kan in de juiste uitmonstering een heel stijlvolle auto zijn.
De cabriolet ziet er niet uit met zijn kierendak. De vrachtwagenspiegels die op
die gecamoufleerde coupé zitten is een nieuwe trend, waarschijnlijk opgelegd
vanuit het ambtenarencentrum Brussel.
Wellicht gaat hij ook nog piepen als je achteruit rijdt.
MCW zegt
Knullig hoekje uit de binnenkant van de koplampen (sedan koplampen vind ik veel geslaagder), te uitgerekte lijn en Amerikaanse kont.. nee sorry ik kan de 3-serie Coupé écht niet één van de mooiste coupe’s noemen. De vorige daarentegen wél
Kyanite zegt
@Nuvolari
Ik ben het grotendeels helemaal met jouw eens.
O ja al die fanbaby’ss moeten maar eerst eens bij mama gaan uithuilen dat ze nog geen eens een brommer mogen rijden voordat ze slap beginnen te zwetsen over auto’s en dan met name ove hoe geweldig BMW wel niet is.
1-er Reihe zegt
@Kyanite @Nuvolari: natuurlijk zijt gij zelf geen fanboys van de Italiaanse merken.. of… ;) Veel plezier met uw voorwielaangedreven koekblikjes bij de dealer voor de zoveelste elektrische storing.
Nuvolari zegt
@ 1-er Reihe
Ik ben geen ‘fanboy’ van Italiaanse merken, ik krijgt uitslag van dat woord. Jaguar is overigens een Engels merk!
Zijn alle Jaguars en Alfa Romeo’s voorwielaangedreven? Ik kan me een dergelijk dealerbezoek overigens veroorloven ;)
Kyanite zegt
@1-er Reihe
fanboy? Ik? Nee daar ben ik te oud voor. En italiaans is goed om te eten maar niet als zijnde auto, althans de betaalbare klasse (Alfa, Fiat en Lancia).
Elektrische storing? Nog nooit last van gehad, in geen een auto die ik heb of heb gehad. Dat zijn er ondertussen een stuk of 8 geweest. Ik heb één voorwielaangedreven auto en één vierwielaangedreven auto
@Nuvolari
De meeste Jaguars, op de X-type na, zijn achterwiel aangedreven auto’s, maar dat wist jij wel maar bepaalde BMW-fanboys niet.
Nuvolari zegt
@ Kyanite
Acht… je kunt het ze misschien niet kwalijk nemen. ;) De Lancia Thesis en Alfa Romeo 166 zijn overigens geweldige auto’s.
Bimbo Lover zegt
@Nuvolari: Dat je het je kunt veroorloven om met Italiaanse GM’s te dwepen is jouw passie, de mijne is BMW. Niet vanwege uiterlijk, want dat is niet altijd even mooi, alhoewel de nieuwe Z4 prachig is, maar vanwege de rijervaring. Dat heeft niets met puberaal gedrag te maken hoor. De rijbeleving en techniek zijn zaken die elke petrolhead belangrijker vindt dan uiterlijk. Dat is alleen voor poseurs belangrijk.
Dus ieder zijn passie;-) van harte gegund.
Nuvolari zegt
@ Bimbo Lover
Uiteraard wel eerst nadenken voordat je iets typt. Zijn alle Alfa Romeo’s, Lancia’s of Jaguars, Italiaanse GM’s?
De auto’s die ik in het bezit heb/had, zijn uitstekende Grand Tourers.
Laten we elkaars mening maar respecteren! ;)
NLBUURMAN zegt
meer vermogen dan 335i = meer dan 306 pk! prima :D
Prof. Dr. Vliegwiel zegt
@ all
Laat Nuvolari toch lekker in zijn autootje met het motortje voor de voor-as en een gewichtsverdeling die totaal uit balans is rondrijden. Heerlijk van die kerels die roepen dat ze autoliefhebber zijn en dan een Lancia Thesis een geweldige auto noemen.
@ Nuvolari
Gefeliciteerd dat je je een dealer bezoekje kan veroorloven. De dealers zullen je dankbaar zijn in deze tijd van crisis. Toch is het sneller om gewoon van A naar B te gaan ipv A naar Dealer naar B.
Nuvolari zegt
@ Prof. Dr. Vliegwiel
“Laat Nuvolari toch lekker in zijn autootje met het motortje voor de voor-as en een gewichtsverdeling die totaal uit balans is rondrijden.”
Waar baseer je dit op? Ik heb klaarblijkelijk een andere auto, dan dat jij voor ogen hebt.
“Toch is het sneller om gewoon van A naar B te gaan ipv A naar Dealer naar B.”
Ik kan me beide veroorloven ;) Misschien is het belangrijker dat het me weinig kan schelen hoeveel het kost, ik geniet iedere dag van mijn auto.
ps. waarom kunnen we elkaar niet gewoon respecteren?
robbie zegt
Geen ruzie maken he jongens ;)
Joske zegt
@Nuvolari
Waarom elkaar niet respecteren?
Kijk naar post nr 1!!! Je valt gewoon openlijk aan.
Zoals je zelf verderop tegen Hoflander zegt: Ieder mag zijn voorkeur en smaak hebben (en verkondigen). Maar als je (zoals in post nr1) de mening van anderen niet respecteert en afbreekt met argumenten die op niets dan persoonlijke meningen gebaseerd zijn, hebben zij het volste recht om hun mening te verdedigen met dezelfde middelen die jij gebruikt!
Wie in de wind spuwt…
@Kyanite
Het feit dat je hier totaal buiten het onderwerp van de post je gal komt spuwen over “fanboys” toont eens te meer aan dat je zelf ook tot een categorie fanboys behoort. Zij het dan de anti-bmw fanboys. De pot verwijt de ketel… Ga nu maar bij mama huilen, want dat is wat fanboys volgens jou doen….
Nuvolari zegt
@ Joske
Wat ik in comment 1 typ is uiteraard gebaseerd op mijn persoonlijke mening. Discussiëren is weliswaar de doelstelling van een blog. Maar helaas zien een aantal personen mijn mening als een aanval.
Joske zegt
Discussiëren doe je over feiten. Over meningen en smaken valt niet te discussiëren. Je bent vrij om anderen te overtuigen van jouw mening, maar doe dat dan op basis van feiten in plaats van gevoelens.
Mensen overtuigen op basis van een mening, gevoelens of wanfeiten nijgt sterk naar een godsdienst :-)
Nuvolari zegt
@ Joske
Ik vind het erg kortzichtig om alleen over feiten te discussiëren. Meningen delen kan ook interessante gespreksstof opleveren. Echter moet het wel gerespecteerd worden, en mag het zeker geen aanleiding tot provocaties zijn.
Ik wil het hier maar bij laten. ;)
Kyanite zegt
@Joske
Heb je een zakdoek voor me? De tranen van het lachen staan in mijn ogen! Wat je blijkbaar nog niet snapt is dat het forum hier voornamelijk door 13 tot 16 jarige pubers wordt bevolkt, uitzonderingen daar gelaten, deze jongens zijn dus BMW-fan omdat papa/mama, opa/oma, de buurman of een oom of tante een BMW heeft. Meer ervaring als meerijden hebben zij dus nog niet. Gelukkig zijn er ook nog volwassen mensen, of pubers die volwassen kunnen reageren hier op het forum.
OT
De coupe en touring van de huidige 3-serie vind ik wel aardig eruit zien. De meeste andere modellen die BMW momenteel voert vind ik minder geslaagd tot uitermate lelijk (X6, 5GT, 1-serie hatchback, 6-serie…)
Prof. Dr. Vliegwiel zegt
@ Nuvolari
Feit 1: De door jou genoemde merken hebben een motor voor de voor-as en daardoor een gewichtsverdeling die uit balans is.
Feit 2: Als je tijd en geld te veel hebt en je bent een auto liefhebber koop je niet de door jou genoemde merken. Autoliefhebbers zitten niet te wachten op een auto die gemaakt is van Ford, Opel en Fiat onderdelen.
Feit 3: De reden dat jij aangeeft dat we geen respect voor je hebben ligt niet bij ons, maar bij jezelf. Als je een bepaalde houding aanneemt moet je het ook kunnen waarmaken en anders krijg je dit.
Kyanite zegt
@Prof. Dr. Vliegwiel
Jij zegt dus eigenlijk dat autoliefhebbers alleen in BMW rijden? sorry maar dat vind ik nogal een botte uitspraak voor iemand die zichzelf Prof. Dr. noemt.
Nuvolari zegt
@ Prof. Dr. Vliegwiel
Wat stompzinnig…. :P
Feit 1: Er zijn diverse modellen met de motor achter de vooras. Ook zijn er een aantal met de versnellingsbak op de achteras. En dat noemt zich autoliefhebber. :?
Feit 2: Ik heb nooit aangegeven dat ik veel tijd en geld heb. Veel is namelijk nogal relatief. Ik heb echter wel aangegeven dat ik het me kan veroorloven, en bereid ben het te besteden. Een autoliefhebber koopt juist deze merken, omdat ze niet het massa imago hebben.
Feit 3: Daar ligt het verschil! Ik reageer omdat ik autoliefhebber ben, en hoef niet per se iets waar te maken.
Horus zegt
@ Novulari
Jij blijft maar janken hé.
Prof. Dr. Vliegwiel zegt
@ Kyanite
Dit is wat ik zeg:
Als je tijd en geld te veel hebt en je bent een autoliefhebber koop je niet de door jou genoemde merken. Autoliefhebbers zitten niet te wachten op een auto die gemaakt is van Ford, Opel en Fiat onderdelen.
Daar staat niet koop een BMW als je autoliefhebber bent.
@ Nuvolari
Een versnellingsbak hoort onder de versnellingspook te zitten en niet op de achteras. Als je mijn post goed leest kan je zien dat ik het had over de auto’s die gemaakt worden van Fiat, Ford en Opel onderdelen en die hebben allemaal de motor voor de voor-as. Zoals ieder merk hebben ook de door jou genoemde merken hun goede jaren gehad, maar om daar nou de kwaliteit van de huidige modelen aan te hangen.
Autoliefhebber en massa imago, waar heb je het over man. Koop je nou een auto voor je imago of omdat je liefhebber bent.
Jammer dat je feit 3 niet snapt en gewoon door blijft blaten.
Nuvolari zegt
@ Prof. Dr. Vliegwiel
Voor een betere gewichtsverdeling wordt de versnellingsbak bij gerenommeerde merken vaak op de achteras geplaatst. Ik ben ervan op de hoogte dat een aantal modellen de motor op of voor de vooras hebben. Maar waar baseer je het op dat ik een dergelijke auto heb? Om je even te citeren: “Laat Nuvolari toch lekker in zijn autootje met het motortje voor de voor-as en een gewichtsverdeling die totaal uit balans is rondrijden.”
Persoonlijk ben ik van mening dat de massamerken weinig te bieden hebben voor de autoliefhebber. Ze lijken vaak nogal op elkaar, en komen veelvuldig op de weg voor. Ik spreek uiteraard voor mezelf als de volgende punten als belangrijk aangeef.
– design
– unieke identiteit
– heritage
– karakter
– rijeigenschappen
Ik vind deze zin overigens erg jammer:
“Jammer dat je feit 3 niet snapt en gewoon door blijft blaten.”
Klaarblijkelijk is het onmogelijk om fatsoenlijk te discussiëren. Het lijkt ook erg moeilijk om te gaan met andermans mening. Daarom wil ik het hier graag bij laten. ;)
Prof. Dr. Vliegwiel zegt
@ Nuvolari
Lees je eigen posts nog is terug en vind het antwoord op je vraag. De massamerken produceren een heleboel auto’s die veel te bieden hebben voor de autoliefhebber. De versnellingsbak op de achteras plaatsen is een compromis om een beter gewichtverdeling te realiseren. Technisch optimaal hoort de versnellingsbak onder de pook te zitten.
Jammer dat feiten jouw mening niet doen veranderen en sorry dat ik je aan het huilen heb gemaakt.
ivanadrive zegt
En als jullie nu eens allemaal een gezellig ritje maken in een auto van jullie favoriete merk, met een zelfingenomen grijns op jullie gezicht. Dan kan deze vervelende discussie misschien stoppen … (zou me niet storen als ik niet telkens een email kreeg, BTW kun je dat ergens afzetten?)
micheloo0 zegt
Robbie laat nu toch gwn mene foto staan of zeg mij wat ik fout doe :D
micheloo0 zegt
De facelift is al officieel ik was vandaag bij de bmw garage en daar stonden al nieuwe 3 coupé’s met de facelift het nieuwe boekje is ook uitgebracht.
De facelift is zo miniem dat zelfs een van de verkopers het niet had opgemerkt.
Liever een ster in de voorruit dan in de achterruit, want de voorruit moet je altijd doorheen kijken en dan zit ie veel meer in het oog... zegt
Als BMW meer dan 306 pk zegt, dan denk ik aan minstens 20 pk erbij? Wat denkt de rest?
(Zeiken over de spelfouten ongewenst, elkaar afkraken lijkt inmiddels wel een topsport!;))
HyperTeHK zegt
Zou de M3 dan ook meer vermogen gaan krijgen? Ik heb altijd het idee gehad dat de 335 wat lager is afgesteld om niet teveel in het vaarwater van de M3 te komen.
Ooh en over dat Italiaanse gezever boven, als er straks weer een achterwielaangedreven alfa bestaat met goede rijeigenschappen en leuke motor erin dan praten we verder tot die tijd is alles uit Italia (onder de 100.000) niet interresant.
En als je de 3 serie coupe niet mooi vind moet je misschien eens stoppen met plaatsjes kijken en hem in het echt bezien wat het is een van de mooiste auto’s die er te koop staat echter komt dat niet echt best uit de verf op de afbeeldingen.