Deze zomer zou de Mito GTA op de markt komen, maar we hebben slecht nieuws voor de Alfisten.
De Alfa Romeo Mito GTA (Gran Turismo Alleggerito) heeft in tegenstelling tot de gewone MiTo de beschikking over een viercilinder turbomotor met 240 pk, met dank aan dubbele variabele kleptiming en directe injectie. De concept zag er zeer goed uit, maar volgens het Britse iMotor zou er nu veel onzekerheid zijn over deze versie. Een Alfa woordvoerster zou gezegd hebben dat de MiTo GTA op korte termijn niet op de markt komt, als ie al op de markt komt… Dit alles dankzij de economische crisis: “The MiTo GTA has been put on hold. It’s hard to justify building such as high performance car at this present time as the financial crisis means that its not economically viable. And, sadly, it may never be.”
MCW zegt
Wat overdreven altijd.. er zullen altijd mensen zijn die een sportief en snel ding willen en er geld voor hebben…
Maar toch, hoe minder MiTo’s op de weg hoe beter..
Specht zegt
Laat die italianen eerst maar is een cursus fatsoenlijke markteting volgen om de MiTo goed in de markt te krijgen.
Want ze verkopen amper tov van de Mini waarmee hij moet concureren…
En tja een echte alfist koopt zijn alfa toch 2/3/4/5/6e hands ipv nieuw. :P
ZeRoo zegt
Alfa heeft voorlopig (en dat is al een poosje zo :-p ) zijn beste tijd gehad…
..nu maar wachten op betere tijden, dat ze ooit weer eens iets leuks gaan bouwen!!
RomeoS zegt
@Specht: moeten er natuurlijk wél MiTo’s nieuw gekocht worden ;)
vla zegt
It’s hard to justify building such as high performance car at this present time as the financial crisis means that its not economically viable.
Ontopic: NOOOOOO!
Mark zegt
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Dit was juist de betere versie van de MiTo
trplakanet zegt
Tja Alfa zou het niet erg vinden ;)
vla zegt
It’s hard to justify building such as high performance car at this present time as the financial crisis means that its not economically viable.
Ontopic: nooo!!
Hoewel het hier slechts om een gerucht gaat…
eftyphoon zegt
Als dit waar is zou het echt slecht nieuws zijn.
Xpert zegt
Jammer, want dit lijkt mij mij een zeer leuke auto.
Toch liever deze dan een mini of 500, hoewel ik twijfel aan bouwkwaliteit.
Nijntje_ zegt
Nooooo:(
Svensson zegt
Da’s balen man.. Hoewel ik niet zo’n grote fan van de standaard MiTo ben, zou deze GTA wel een heel leuk bommetje zijn geweest. Oh well, voorlopig hou ik het sowieso maar bij m’n good ol’ Alfa 75 TS :)
willeM zegt
Daar Alfa vroeger altijd minder pk’s opgaf dan later uit rijtesten bleek, zitten ze de laatste 6 jaar op te scheppen. De 2.0 jts motoren vanaf 2003 bleken bij div.tuners slechts 148 ipv de opgegeven 165 pk te hebben. Veel minder dus dan de eerdere wel 155 pk TS-motoren. Denk dat ze nu weer door de mand gevallen zijn en inzien dat ze die beloofde 240 pk niet waar kunnen maken. Om opnieuw gezichtsverlies te voorkomen blijven ze uitstellen en versleutelen. Elk model heeft een topversie nodig, crisis of niet. Dat ze uit de WTCC zijn gestapt was ook al een grote fout, al die energie en opgedane knowhow met het badwater weggegooid.
Ben een ex-Alfist, dat is wel duidelijk.
Gtv916 zegt
Ex-alfiste bestaan niet… Dan ben je er nooit een geweest. Hup ga maar weer in je bmw rijden nu…
Punk zegt
Alfa niet erg ;)
dekster zegt
LOL@Gtv916 :lol:
bleegh zegt
hij komt er wel, juist nu! ipv een dikke golf of focus koop je een mito gta… veel beter toch?
dekster zegt
Ik weet niet wat ik moet denken van Alfa, ze hadden een mooie revival gepland, maar nu doen ze het niet van wege de crisis. (dat is toch mijn indruk)
MCW zegt
Een revival met een lelijk puddingbroodje en straks een Bravo in iets ander jasje met weer een vreemde neus en net niet gelukte achterlampen… mooie revival :S
SHFT zegt
Pfff belachelijk, ik stel mijn aankoop van een wagen uit voor dit beestje en nu komt hij niet :(
dekster zegt
@MCW
My thoughts exactly.
Kennen we deze nog?
http://www.youtube.com/watch?v=2q4Q5n72iDE
sander zegt
ZOndezondezonde, laten we hopen dat het bij een gerucht blijft!
BmwMPower zegt
Een Abarth 500 verkoopt vrij goed, deze zou het dan misschien ook wel moeten doen, toch?
ferrari zegt
geloof er niet veel van. wie heeft deze woorden gezegd? zal zeker niet een topman van alfa zijn. en de gta is al helemaal af, het zou alfa heel veel geld kosten hem niet te op de markt brengen. ik geloof er geen bal van wat deze man hier verkondigd.
1-er Reihe zegt
“The MiTo GTA has been put on hold. It’s hard to justify building such as high performance car at this present time as the financial crisis means that its not economically viable. And, sadly, it may never be.”
Rare opmerking, ondertussen verkoopt BMW namelijk meer M-uitvoeringen dan ooit.
johan zegt
jeuken, ging ik liever voor een MINI gezien de restwaarden, bouwkwaliteit en wegligging!
Laue zegt
*snurk*
gehehe jammer voor jullie italiano’s
Ilquadrifoglio zegt
Dit lijkt de Telegraaf wel…
De Alfa Romeo Mito GTA is niet geschrapt! Echter is hij uitgesteld tot 2011. Dit omdat de crisis dan waarschijnlijk al grotendeels voorbij is, en het US dealernetwerk opgang is.
De coachbuilder heeft de opdracht al gehad, maar is nog niet gereed.
Ilquadrifoglio zegt
Dit is helemaal grappig…
” With a massive 240hp from its little 1.4-litre turbo engine”
Het gaat om een 1750cc ;)
FateSchifoKrukki! zegt
Hahaha Autoblog slaat ook een slecht figuur in deze!
En sommig commentaren hier zijn helemaal lachwekkend! Beetje bang Deutsche freunden? De GTA komt en zal alles pletten wat ook maar een beetje dezelfde omvang heeft! ‘Mini’….hahahahahaha
autoblogger zegt
@Ilquadrifoglio: van uitstel komt…
Ilquadrifoglio zegt
@ autoblogger
Afstel? ;)
Maar dan zou Alfa Romeo helemaal geen modellen voeren.
Merry zegt
Ze gingen toch een auto bouwen op het platform van de C 300?Niet dat het een heel goed idee is maar toch wel stoer.
Alfa moet weer stoere vierkante achterwiel aandrijving auto’s bouwen.
Laat de ronde vrouwen auto’s maar aan FIAT over.
FS zegt
Er worden weer veel fabels en onwaarheden neergezet..pff.
Ten eerste: verkoop Mito is in NL misschien niet geweldig, maar dat zou ook met de Kroymans perikelen te maken kunnen hebben natuurlijk. In ons omringende landen en vooral UK en Italie zelf overtreft de verkoop van de Mito de verwachtingen.
Ten tweede: leuk dat er gewezen wordt naar de 159 GTA, maar daar is door de fabriek nooit enig officieel “bewijs” van geweest. Het youtube filmpje zegt in dat opzicht niks, want dat lijkt eerder een hobby-ist dan een serieuze GTA. De Mito GTA is al veel verder in de ontwikkeling en als proto al officieel getoond.
Ten derde: de 2.0 JTS is inderdaad door het ijs gezakt. Te snel op de markt gebracht, niet goed uitontwikkeld, hoop kinderziekten. Helemaal waar, maar waarom dat dan een basis is om te veronderstellen dat 240pk wel niet gehaald zal worden, is me persoonlijk een raadsel.
robbie zegt
@Ilquadrifoglio, tuurlijk… De MiTo GTA komt zeker tegelijk met de Alfa 159 GTA op de markt? Die is toch ook al bijna klaar? Net als die nieuwe V6 waar we al jaren allemaal verhalen over horen…
Ilquadrifoglio zegt
@ robbie
Misschien wat minder BMW topics schrijven. ;)
Deze zaken zijn al diverse malen aangehaald door de Meo en Cravero. Het 159 GTA project is stopgezet omdat ze zo snel mogelijk de GM onderdelen wilden droppen. De intentie was om meteen aan de opvolger van de 159 te gaan werken.
Projecten worden inderdaad helaas op de langere baan geschoven. :|
dummy zegt
@ Ilquadrifiglio: weet jij toevallig in welke mate de afslankkuur van de zwaarlijvige 159 een succes was? Die nieuwe 1.8 turbo in z’n buikje geeft me alvast wat hoop.
En wat de Mito betreft: we zien wel of de GTA er komt.
Svenska_Aeroplan_AB zegt
@ Vla: rustig, rustig… denk aan je hart!
;)
OT: tja, je ziet het vaker de laatste tijd, dat zeker de topmodellen uitgesteld worden. Logisch, worden ook bijna niet meer verkocht! En in een klasse als die van de Mito draait het daar toch echt om, en niet zozeer om het halo-effect!
Ilquadrifoglio zegt
@ dummy
Een verkoopknaller is het nooit geweest. Het imago heeft helaas al teveel schade opgelopen.
Wat betreft de nieuwe 159 Tbi kan ik je melden dat het een voortreffelijke auto is. Veel koppel onderin en veel vermogen bovenin. Helemaal mooi is het relatief lage verbruik.
Dexter zegt
GTV916: “Ex-alfiste bestaan niet… Dan ben je er nooit een geweest. Hup ga maar weer in je bmw rijden nu…”
Helemaal mee eens!!
6C Jordy zegt
@willeM,
Het deel over WTCC is grote flauwekul, dat zie je zelf ook wel in toch?
Alfa zag op tijd dat het WTCC niet meer “het je van het is”. Het is 1 groot politiek spel geworden sinds de laatste jaren. Zelfs toen het nog ETCC was. Altijd de deelnemende wagens compenseren naar gelijke prestaties onderling.
Seat moet de turbo-druk verlagen. BMW moet met een manuele bak blijven rijden. Chevrolet mag als een enige een aerodynamische vlakke bodemplaat. Lada mag een motor gebruiken die ze niet in het eigen progamma hebben. (2000cc GM) Toen Alfa zelf nog mee deed moesten ze ook al gecomseerd worden omdat de rechte-lijn snelheid hoger lach dan bij de rest. (TS motor produceerde zo’n 15 pk meer dan de competitie)
Technische know-how hebben ze er al helemaal niet mee verspeeld. +/- 99 jaar competitie-ervaring gooi je niet in een paar jaar weg. Als de basis van je produktiemodel goed is doet deze het goed in tin top racing. (zie 156 , techniek uit ’97!)
Aan zo’n corrupte competitie wil je toch niet deelnemen?
Word tijd voor een nieuw STW kampioenschap.
w0o0dy zegt
@1-er Reihe:
verkooptverkocht bmw meer m’s dan ooit….In de VS (veruit de grootste markt voor de M-versies) is er van de verkopen nog zo’n 30% over…..
“In 2008 werden daar 9.738 M’s verkocht. De totale productie bedroeg 24.186 stuks. In de eerste helft van 2009 staat de teller in de VS op 2.982 exemplaren.” Bron:AW
Op zich niet gek dat een topmodel uitgesteld wordt in economisch moeilijke tijden, maar aan de andere kant leek de voorgestelde auto zo goed als klaar.. Dan is een introductie en het opstarten van de productie ook niet het probleem lijkt me. Zoveel MEER kost zoiets niet.
Uitstel tot 2011 klink alsof de studie niet meer dan een aandachtstrekker was, een idee uitgewerkt in een one-off concept. Dan zou al het ontwikkelingswerk nog gedaan moeten worden en dan is zo’n lang uitstel opeens beter te verklaren, maar je mag je serieus achter de oren krabben over de strategische kwaliteiten van het huidige management als er dit soort keuzes gemaakt worden. Alfa heeft juist de sportieve versies keihard nodig als aandachtstrekkers die de verkopen van de huis-tuin en keuken versies aanjagen.
Die 200pk 1750cc komt toch wel in de Mito hè? Dan die maar even via AutoDelta naar 240pk brengen, het onderstel upgraden en wat betere remmen erop… Als Alfa het niet zelf doet dan doen we het wel zelf.
w0o0dy zegt
Overigens: ik ging er eigenlijk vanuit dat Fiat de productiefaciliteiten van Bertone wilde kopen om dit soort auto’s te maken…. what’s up with that?
damster zegt
Huh, huh, he said ‘spookwoemen’ … [Una fonte interna di Alfa Romeo]. Guys, ‘la possibile cancellazione’ betekent helemaal niet waarschijnlijk zoals in de titel van dit stuk door jullie wordt geroepen, stelletje attention-whores Telegraag-stylie.
Is er geen nieuws?
Freewarefreak zegt
Ik zou het heel jammer vinden. Vind de MiTo echt een gaaf ding en had het zeker een aanwinst gevonden als er een hot version van was gekomen. De spirituele opvolger van de Alfa Romeo Alfasud Sprint Quadrifoglio… dat vond ik vroeger ook zo’n bommetje. Nou maar hopen dat “damster” gelijk heeft.
Cas zegt
Jammer! Dan nog maar een paar jaartjes karren in mijn 155pk MiTo, wat ook geen straf is hoor! :-)
sarcast zegt
oh noes, !
w0o0dy zegt
@Cas: die motor kan ook wel naar 180pk hoor, en met wat andere veren/dempers en remmen ben je dan ook lekker vlot onderweg.
Eelco van Vliet zegt
@Willem.
je verhaal klopt slechts voor de helft. Alfa had in het begin wat moeite met de toleranties van de JTS motoren. Daardoor kon het zijn dat je exemplaren met minder, maar ook dat je exemplaren met meer vermogen had.
Op alfablog staat hetzelfde verhaal, maar daar staat dat uitstel geen afstel betekent.
vla zegt
@ SAAB
Handige tip! :P
Waar zijn die editters eigenlijk als je ze nodig hebt? ;) Dat eerste schuine deel van mijn reactie is een quote betreffende een fout, en één van de twee reacties mogen trouwens achterwege gelaten worden. (ik deed die met al die afbeeldingen en die kwam er niet door dus deed ik er een met 1 afbeelding) :)
kooskoets zegt
laat maar komen dat lelijke ding. Mijn S lust hem rauw.
w0o0dy zegt
@kooskoets: hahahaha tuurlijk jongen 1250kg en 240pk en jouw mini s zal sneller zijn…. als deze er komt dan heeft ie een pk/gewicht die beter is dan de John Cooper Works…. dus maakt je s’je geen enkele kans.
CSL zegt
Laat me raden hij is meerde malen in de fik gevlogen tijdens het testen en ze gaan hem niet uitbrengen.
De achterkant ziet ter trouwens op die photosoep leuk uit. Die voorkant is echt een ramp, ja ook in het echt.
CSL zegt
@kooskoets
Wees gerust hij komt niet en als iemand zo dom is om er 1 te kopen zal die minstens 1400kg wegen, en bij elke bocht alleen maar ondersturen.
GOD zegt
:lol: @ CSL
CSL zegt
@GOD
;)
damster zegt
Chapeau! Is het toch weer gelukt: de fanboys vliegen elkaar weer in de haren; de mijne is groter/beter dan de jouwe.
Ach, vroeger stapte je op je stalen ros en ging je een mooi stuk fietsen in de provincie als je schoolvakantie had, zucht….
w0o0dy zegt
@damster: ach ja BMW fanboys….. zegt genoeg lijkt me.
damster zegt
Oh ja, nog een vingerwijzing voor autoblogger:
“Een bron van AR zou hebben gezegd” is de werkelijke vertaling van deze roddel: avrebbe = would = zou hebben.”. Compleet hypothetisch dus.
Anyway, …next !
Wouterman! zegt
Dat zou zo ongeveer het domste zijn wat alfa op dit moment kan doen…
Ze moeten die harde kern echt behouden!!
*Ik zeg: doen!*
willeM zegt
” Gtv916 schrijft:
21 July 2009 om 1:04
Ex-alfiste bestaan niet… Dan ben je er nooit een geweest. Hup ga maar weer in je bmw rijden nu…”
Wie bij jij om dat te beoordelen ?
Van 1979 tot 2006 Alfa gereden, 1 van de eersten bij SCARB, moderator/prikker van Alfa prikborden geweest en daar mijn ervaringen gedeeld als ex-bezitter van 30 Alfa’s in totaal.
Ik kom uit het 4 carbs tijdperk.
ps: vind Alfa’s nog steeds mooi. Tegenwoordig houd ik geld over, bij Alfa’s nooit.
gr.
Ilquadrifoglio zegt
@ willeM
Een autoliefhebber kijkt toch niet naar geld? Goed je moet het wel kunnen veroorloven.
willeM zegt
” Dexter schrijft:
21 July 2009 om 10:18
GTV916: “Ex-alfiste bestaan niet… Dan ben je er nooit een geweest. Hup ga maar weer in je bmw rijden nu…”
Helemaal mee eens!!”
Weer zo 1, heb van 1979 tot in 2006 Alfa gereden (van bertone 1750 gtv t/m selespeeds). Er zijn er weinig die zo vaak met een Alfa in Italië is geweest als ik. Probleem was/werd …kreeg ook een beetje teveel een tunnelvisie/eenkennig. Alfa doet nergens meer aan mee (racerij).
gr.
willeM zegt
” Ilquadrifoglio schrijft:
@ willeM
Een autoliefhebber kijkt toch niet naar geld? Goed je moet het wel kunnen veroorloven.”
Ben nog steeds auto-liefhebber en ben trots op m’n huidige TB en cabrio van een ander merk. Qv’s heb ik ook vaak gehad (sprints, 33’s,Suds).
Niemand neemt mijn herinneringen af, maar wil er niet meer particulier mee rijden.
Mijn laatste proefrit/droom was met een GT selespeed van 3 jaar oud, tijdens die rit viel de bak al in zijn N. Heb er geen vertrouwen meer in, behalve als ik een lease Alfa zou kunnen krijgen.
gr.
gr.
Ilquadrifoglio zegt
Tja…
Ik had er anders weinig last mee (had een GT 3.2). Nu staan de Selespeeds ook niet echt bekend als betrouwbaar.
Veel succes met je andere auto’s anyway. ;)
northspotting zegt
Het gaat weer goed achteruit met Alfa. 159GTA die er inderdaad nooit kwam, 159-verkopen die instorten, een 149 die 3 maal lelijker wordt dan de Delta, te zware Brera’s/Spiders die onder gemotoriseerd zijn, en nu dít weer… Zucht.
Numerata zegt
Ex-alfiste bestaan idd niet maar ik heb wel het gevoel dat je door moet op een gegeven moment. Ik heb zelf met alle plezier diverse 75’s gereden maar heb wel het gevoel dat het na de Spider/75 een beetje fout gelopen is met Alfa Romeo. Mij sprak het iig niet meer aan behalve de 166 dan maar daar kon ik er geen van vinden die helemaal naar m’n zin was.
Tsja en dan de Mito met die fantastische voorkant en dito achterkant………..ik zeg steek je energie maar in een ander, wel mooi, model. En dan komen ze met de Milano (uitgerekend de naam die de 75 had in de USA) en dat is dan een model dat mij ook weer niet echt kan bekoren.
De liefde blijft maar blijft wel steken bij de oudere modellen. Zitten echt porno modellen tussen man.
Blijft overigens allemaal subjectief natuurlijk
Smokin zegt
@willeM:
Ja daarom heb ik mijn Lamborghini’s ook weggedaan, met mijn Skoda hou ik ook geld over.
Als autorijden een hobby is mag ie geld kosten. Als het niet je hobby is is autoweek.nl een betere site.
Ik ben ook niet een grote fan van het huidige modellen gamma van Alfa Romeo, maar ik was ook geen fan van de Alfa 90, 155, 146. En wel meer.
Maar een alfist zal ik altijd blijven, vanwege de 1750GT, de SZ, de Zagato’s, de GTV’s etc… En dat er meer Alfa’s gaan komen die in dat rijtje thuishoren staat voor mij als een paal boven water.
Mijn huidige GT3.2 komt ook nog wel eens in dat rijtje
Alfisti zegt
Dit is zeer, zeer zonde! Dit zou eindelijk een leuk pittig autootje worden. De huidige dikke versies van Alfa lijden een beetje aan overgewicht, maar de MiTo zal daar minder last van hebben. Echt jammer! Ik hoop dat ‘ie dan in ieder geval eind 2009/begin 2010 wel komt, ipv geschrapt te worden…
willeM zegt
Ben m’n 1750 gtv naar de Mille Miglia geweest (Brescia), met de allereerste SZ in NL een testrit gemaakt (met bevriende autojournalist), evenzo met een net geïntroduceerde 164 QV naar een Scarbrit geweest met hem (geen hond toonde interesse), met een gloednwe 75 qv gereden (zelf een 75 2.0 carbs en 75 turbo gehad). Ach ,kan er een boek over schrijven. Merkte op clubmeetings steeds meer dat er teveel E 500,- 33 boys bijkwamen (reed 33 16v toen deze in ’92 op Zandvoort wonnen).
Voor de GT draai ik m’n hoofd zeker om. Prachtkar (zelf 5 alfetta gtv’s gehad). Helaas op oude analoge foto’s in ’n vitrinekasten.
Maar m’n punt was ; Alfa moet zijn reclamebeloftes waarmaken.
Die crisis smoes slaat nergens op, het gaat niet om een (rap uitverkochte) 8C comp.,maar om een wagen in de populaire E 30/35.000,- klasse .
gr.
AMG Powerrr zegt
Wat de f*ck gaan we nou toch beleven!?! Gaat (denk het haast wel) Alfa het maken in het hot hatch segment, willen ze hem schrappen. Idioti!!!
willeM zegt
Elke versie heeft een topmodel nodig, zelfs in een basismodel moet je het gevoel hebben dat je bijna in zo’n snelle rijdt. De marketingmannen van Alfa zijn totaal het gevoel kwijtgeraakt wat een Alfarijder wel wil en wat niet. Ze snappen niet dat een tweedehandsje ooit een nieuwe kan worden, gezien hun houding.
[IMG]http://i31.tinypic.com/2cwk5cm.jpg[/IMG]
gr.
sebastianchubasco zegt
@willeM
je suggereert ander wel dat je het helemaal gehad hebt met alfa romeo notabene na al die leuke en mooie modellen waarin je gereden hebt. Jij moet als geen ander weten dat betrouwbaarheid helaas geen topprioriteit is voor het merk alfa. als je dat wel zoekt dan heb je al die tijd in de verkeerde auto’s verdiept…
ik lees eerlijk gezegd vol ongeloof naar je commentaar. hoe het nu gaat met alfa, zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven. dat maakt alfa juist tot zo’n sterk merk. flamboyant maar niet zonder foutjes, technisch niet altijd superieur maar er steekt wilskracht en passie in. jij zou dat kunnen weten want je hebt in 3 decennia alfa romeo’s gereden…
giulia 1750 (bertone): slechte auto, kijk bijvoorbeeld maar naar de achterwielophangings constructie.
sud: ga ik het niet eens over hebben…
33: versnellingsbakken synchromesh 2/3
etc. etc.
w0o0dy zegt
een Mito met 155pk en een gewicht van 1250kg is al sneller dan de gewone Mini Cooper. Een Mito met meer dan 240pk zou zelfs bij 1400kg nog sneller zijn dan de Cooper S (en vrijwel zeker zelfs sneller dan de Works…. ) En als de auto in de gepresenteerde vorm op de markt komt dan is er geen enkele Hothatch die meer pk/ton heeft… combineer dat met het geavanceerde DNA-systeem en het Q2 systeem en het ding is sneller dan alles wat er nu op de markt is voor ongeveer vergelijkbaar geld….
Willem zegt
“De concept zag er zeer goed uit, ” kun jij Nederlands?
clubbtraxx zegt
‘Kun’ jij Nederlands? Looooooooooooool ;-)
clubbtraxx zegt
O.T> Hoe minder van die MiNot hokken op de weg hoe liever.
Ziet er niet uit dat ding, altijd een hoop geziek over Peugeot neuzen, nee die Alfa neus is fantastisch mooi…
6C Jordy zegt
@Willem,
Met 500 euro 33-boys is niks mis. 75’ers doen het kwa prijs hetzelfde.
Wees blij dat ze bij de SCARB zijn. Anders verdwijnen ook de paar overgebleven 33’s richting het oosten. Dat wil je toch ook niet?
En de boys met hun 33’s (jeugd vooral) zijn de scarb-leiders van de toekomst.
Wordt altijd snel vergeten.
@CSL,
Gaat weer over FWD zeker? Dat jij er geen kaas van gegeten hebt betekend niet dat het een slecht concept is. (monte-carlo + mini cooper?) (S2000 vs groep N?) (ETCC / WTCC?) (oftewel mensen die WEL een potje kunnen sturen?)
BananaFlip zegt
OMG!
Nee!
Dat mag niet gebeuren!
De Alfa Romeo MiTo GTA is zo’n geweldige auto!
Ik begin maar vast na te denken over mijn uitvaart…
sVo166 zegt
Net of onze Duitsevrienden zulke goede auto’s en motoren maken laat me toch niet lachen.
In een Mini zit een Franse motor (ook de uitlaat :-( ) ,heeft een dashboard die al piept en kraakt als je er naar kijkt en bij de BMW M3.2 motoren vliegen de drijfstangen je om de oren.
Over de moderne diesels van alle merken ga ik het niet eens hebben want die redden bij lange na niet bij de JTD motoren.
En zo heeft ieder merk wel iets!
standard zegt
kijk he , ik denk dat het een uitvlucht van alfa is . ze willen deze laatste helemaal wel uitbrengen , maar er is geen geld genoeg denk ik voor productie .
spijtig want ik ben een echte alfist
silly zegt
koop gewoon een 147 GTA….rij je ook bijna iedereen gek mee!!!!
Sander zegt
gaat toch door lees ik op alfablog…
alleen dan wat later.
http://www.alfablog.nl/2009/07/21/alfa-mito-gta-komt-in-2011/#more-2471
Alfabruur zegt
Of toch 2010??
http://www.alfablog.nl/2009/07/30/leest-de-belgische-importeur-te-veel-strips-of-weet-hij-meer/
WouterM zegt
nee nee nee en nog eens nee!
ik heb deze denk ik nog wel liever dan een 8c hoor!