Verrek, vandaag helemaal geen sappig filmpje voorgeschoteld? Op de valreep en vlak voor het stappen slapen, willen we jullie dit filmpje niet onthouden. De Audi R8, Lamborghini Murciélago en Bugatti Veyron behoren allen tot het Volkswagen-concern. De winnaar? De Murciélago natuurlijk! Of is dat de wens van mijn gedachte?
Superspannend is het filmpje niet, wél is het uitstekend als slaapmutsje te gebruiken. Deuren en ramen goed sluiten voor de storm en schenk wellicht nog die laatste whiskey in.
w0o0dy zegt
die whiskey is een goed idee… even een glaasje pakken. Proost!
dekster zegt
Wat doet de winnaar er eigenlijk nog toe, het wordt toch sowieso een VW…
evo zegt
@wOoOdy; Goed zo, neem ik er ook nog eentje. Alhoewel, zou ik dat nou wel doen na m’n twee al eerder genuttigde pilzies? Morgen vroeg op om te gaan racen op Zandvoort!
SLR McLaren zegt
VEYRON !! 8)
w0o0dy zegt
R8 104.400 euro in duitsland, in NL minimaal 157.630
Mucielago LP640 in duitsland 261.420, in NL 376.851
De Veyron…. in duitsland teveel geld en in NL zo’n 2 keer de waarde van het ding en het blijft een tamelijk onooglijk ontwerp.
dekster zegt
Wel grappig hoedat hij “Veyron” zegt :lol:
Zo’n goed slaapmutsje was wat filmpje nu ook weer niet, die G&T van daarnet dan weer wel. :)
moris zegt
zegt ie nu 3,9 naar 100? lp640
want volgens mij doet ie dat toch echt in 3,4
want een heerlijk geluid die lambo
Roland zegt
Waar is de Bentley?
dekster zegt
Die 3.9 is met een manuale bak ;)
2SLOW4ME zegt
sorry,, maar bij 1.30 min viel ik in slaap, wat meer motor gebrul en minder gelul aub *
slaap lekker autoblog!
marruk zegt
die sukkel hoeft alleen maar van een blaadje af te lezen want hij presenteert niks, en dan zegt ie dat de LP640 van 0-100 doet in 3,9 sec?
ik had besloten het ondanks het saaie nog af te kijken maar nu hoeft het van mij niet meer. Laat het presenteren astjeblieft aan de heren van Top Gear over, ik wordt echt niks wijzer van dit geleuter in dat taaltje.
GAAP, bis morgen.
marruk zegt
@evo: have fun dude!
@dekster: o is dat zo? Mijn excuses richting onze oosterburen.
Dan nog trouwens; als je dingen opsomt en cruise-rondjes laat zien
bij een toerental niet hoger dan 4000, maak het dan op z’n minst nog
even een beetje ‘exciting’ door de snelste acceleratietijd te melden..
Van 40 naar 120 kan in een LP640 vast ook wel in 60 seconden,
in z’n IV en met half gas. Maar dat wil toch niemand weten!?
Maargoed, ik heb me er weer genoeg aan geërgerd ;)
TSchuss!
jasperbos zegt
@dekster ,helemaal niet het is gewoon van de oude murcie, die kerel is gewoon dom. en ik snap deze vergelijking niet, een r8 is eerder te vergelijken met een gallardo een murcie is veel te snel voor een r8, en die veyron is nergens mee te vergelijken ten eerste om de snelheid en ten 2e om de prijs.
Windhoos zegt
idd jasperbos, een murcielago is ook een volledig andere auto dan de R8 en de Gallardo, zo zullen de laatste twee ook geschikter zijn op een circuit dan de Murcielago, maar op een rechte stuk blijven de twee laatst genoemde wagens natuurlijk nergens.
En tja, de Veyron, zelden zo’n enorm snelle productie auto gezien die nog zo goed beheersbaar is. Eigenlijk nooit zelfs…..
Jordey zegt
op het einde was het best wel cool hoe die veyron die accelererende lp640 en R8 dik pakt alsof het daihatsu’s zijn.
wilco zegt
Leuke test. Maar eigelijk kun je hier niet van winnaars en verliezers spreken. Alle 3 auto s zijn briljant voor de markt waarin ze opereren.
Citrofiel evil twin zegt
Waar is de beste van de VW groep?
En dan heb ik het over de Bentley continentinal GT. ;)
N!SS@N zegt
Drei mal zuper…
Nah, vind het meer zwei mal scheisse…
Over welke we het dan hebben laat ik maar in het midden…
Windhoos zegt
@N!SS@N, beetje een ongefundeerde mening dan, in dit geval kun je imho net zo goed niets zeggen……
IlCuoreSportivo zegt
Die kerel kan beter porno acteur worden ofzo,
nie naar te kijken.
Ein Deutscher Schwein. Er ist schnell jaaa
Rick dos zegt
“Wer denkt VW bauen lediglig alltags auto’s…..”
En dan zie je een Lambo, Bugatti en een Audi….
Triest, nicht?
phil zegt
mijn top 3 :o
rider zegt
heerlijke auto’s. die lamborghini doet misschien de eerste 2, 3 x de klus van 0-100 in 3,4sec maar daarna gaat de koppeling in de knie en loopt de tijd op naar idd 3,9sec. dit is en blijft het zwakke punt van de aandrijving. wellicht dat lambo dit met opzet doet om de versnellingsbak en de verdere aandrijflijn te ontzien. mooi om te zien wat VW allemaal aan extreem spul in d’r potfolio heeft.
Jw-audi zegt
Matige film.. Heerlijke auto’s