De Corvette durf ik geen saaie auto te noemen maar de Corvette-tuner Specter Werkes denkt dat er toch meer uit de standaard vorm te halen is. Daarom presenteren ze nu een uitgebreid pakket koolstofvezel onderdelen om het uiterlijk van de auto flink te verbouwen.
Specter Werkes kwam 10 jaar geleden al met een pakketje voor de C5, maar deze zomer gaat het pakket voor de C6 ook in de verkoop. De kit bevat o.a. voor- en achterspoiler, een diffuser, een splitter aan de voorkant en onderdelen om de spatborden en de deuren op te vrolijken. Verder krijg je een sportuitlaat en een setje Michelin Pilot Sport 2 Zero banden met nieuwe velgen voor extra grip.
De totale prijs is niet minder dan 35.000 dollar. En voor dat geld wordt niet eens je motor onder handen genomen. Als je dat wel wilt moet je je spaarvarken nog langer op de kop houden. Het GTR-pakket is verkrijgbaar voor iedere versie van de C6 inclusief de convertible en de ZR1. De voorkant ziet er nog wel lekker uit maar de achterkant mogen ze wat mij betreft laten zitten. (via Jalopnik)
RenJie zegt
hmmz, wel een beetje aan de dure kant ja.. kan je dan van dat geld bv niet je Z06 blok laten tunen tot monsterlijke hoogte?
Rick dos zegt
Ik wist niet dat een baksteen aerodynamisch is/was.
GJVers zegt
Tja ik kan zo op het eerste gezicht niet zeggen dat ik het echt lelijk vind.
wel veel geld, dat wel
RenJie zegt
zo, die uitlaten op de eerste foto zijn wel monsterlijk zeg..
Turbopaultje zegt
Waar blijft een soortgelijke 1. mock up van de VDB ?
M Freak zegt
Ziet er nog eens gaaf uit ook hé! :)
smokin zegt
Wat is het nut van dat gat achter de voorwielen? Voor de koeling van de voorremmen als je heel hard achteruit rijdt?
FORDGTFREAK zegt
@ RenJie waar zie jij uitlaten op foto 1??
ik heb al een corvette voor 2,95 euro wel op schaalmodel
http://www.siku.nl
Nick zegt
@RenJie: Nee, dat LS7 blok laten voor wat het is en er een LS9 inlepelen!
Citrofiel zegt
@ FordGTFreak; Hij bedoelt natuurlijk de eerste foto onder de tekst, die schets dus… (idd eigenlijk geen foto…)
JH zegt
Veel meer profis dan de gemiddelde Europese tuners omdat ze een model hebben laten kleien…wat een paar centen kost vandaar het prijskaartje
En over dat gat achter door voorwielen…remmen worden heet en die lucht kan beter weggevoerd worden van de motor…
floryn zegt
@ Citrofiel
sommige mensen stellen graag van die retorische vragen die iedereen zichzelf stelt maar ook weer beantwoord voor zichzelf. Ik weet niet wat dat is maar voilgens mij vinden ze het wel fijn om mensen op hun fouten te wijzen…
over de auto: Deze bodykit ziet er eighenlijk heel professioneel ontworpen uit maar de achterkant maakt op mij met deze foto’s niet zo’n indruk.
robgym zegt
wat een waanzinnige auto zeg , zeker een verbetering, petje af voor de tuner,laten we hopen dat, ze meer van deze uitvoeringen terweeg gaan brengen .
Ringfan zegt
Hij is vies Patrick!!