Nu het donker is durf ik de nieuwste telg van de Hyundai i-familie wel aan jullie te tonen. De i10 is de benjamin van het stel en heeft de zware taak gekregen om ons de Atos te doen vergeten. Daarom ligt er onder de motorkap een sterke 1.1 liter motor met maar liefst 66 pk en 99 Nm aan koppel (en natuurlijk een extreem lage CO2 uitstoot). Kan jij er warm van worden? Ik in elk geval niet. Gelukkig zitten de gordijnen dicht en zien de buren niet waar ik naar kijk.
Lees Interacties
Reacties
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Luc zegt
de voorkant oogt spannend, maar zodra ik de achterkant zag dacht ik, nee toch nog saai. De achterkant kon gewoon vele malen beter, past ttoaal niet bij de voorkant vind ik
vla zegt
ik vind hem nog niet mis, met dat interieur
Spaz zegt
1 ding, het is iig een (lichte) verbetering ten opzichte van de atos, vergeet je er te zeggen ;)
Floryn zegt
het kleine mormel heeft een iig een net interieur
Ejay zegt
Leuk interieur, leuke voorkant. De achterkant verpest het een beetje.
Flox zegt
aftreksel van de 1000000007
maartenunplugged zegt
Lekker veel beenruimte achterin! Knie-en in de nek!
Pieter zegt
Het is precies wat de gemiddelde koper zonder smaak wil. Kortom; geen verrassing. Alle domme huismoeders, vervelende burgo-types en AOW-trekkers zullen weer blij zijn met die fraai staaltje geestdodende onopvallende stuk blik.
Nu is de vraag nog: denkt je dat die Chinezen al MEER smaak hebben? Zo dat ze deze eens niet namaken?
Jan C. zegt
Ten opzichte van de Atos een verbetering. Niets spannends, maar voor het geld dat men er voor vraagt hoeft dat ook niet. No-nonsense wagen die doet wat men vraagt.
Fester zegt
jakkes, daar wil ik zelfs niet in dood gevonden worden – nee, bah… misschien iets voor de aziatische markt want daar hebben ze kraak noch smaak of ze kopiëren er lustig op los, kijk naar de chinezen brrr….
Esprit_de_Flandre zegt
Niet spannend, maar ook niet lelijk.
M Freak zegt
WROAAUWWW….en hij sprint er met een 1.1L benzinemotortje van 66 pk direct naar de top!
lincoln zegt
ik eis dat hier alleen nog maar nieuws komt over auto,s die meer dan 100.000 euro kosten.
we laten ons alles door onze strot proppen hier.
op naar de baricades …!!!!
on-topic .. prima karretje toch .. werkelijk nix mis mee .. en 66 pk is zat.
Vincentvld zegt
Waarom is iedereen zo negatief over deze auto?
Het is gewoon een leuk karretje die weinig verbruikt en lekker goedkoop in aanschaf en gebruik is. Tuurlijk kan je er maar net in en heb je niet te veel beenruimte, tuurlijk is het maar een 1.1 maar voor het geld is er niets mis mee toch?
Pieter zegt
@ Vincentvld:
wat is er nou mis mee:
Het probleem van de auto is dat het 2 functies heeft: 1 is vervoersmiddel. 2 is een mogelijkheid voor passie.
Ik denk dat het grootste gedeelte van de bezoekers hier nummer 2 toch wel kan delen: een auto is iets duurs, dus om van te dromen. Het kan iets snels zijn: een gevoel om van te dromen. Het kan iets heel moois zijn: een mogelijkheid om jezelf te kunnen onderscheiden, wat ook weer een goed gevoel ter weeg kan brengen. (ok laatste:) het kan iets met een indrukwekkend verleden zijn.
Zoals elke huis tuin en keukenpsycholoog je kan vertellen: mensen die goed in hun vel zitten en passie hebben, zijn gezonder!
Deze Atos/i10 heeft niks van dat. Het is practisch, het is lelijk en het is inspiratieloos. Practisch is goed, maar dat valt toch echt onder 1 en niet onder 2.
joep zegt
@pieter, er zijn miss ook mensen die een passie hebben anders dan auto’s waardoor ze liever geld besparen op hun auto om meer geld uit te kunnen geven aan hun passie? Sorry dat ik je uit de droom help maar een auto is toch echt primair een vervoersmiddel. Dat sommige mensen dit vervoersmiddel als een passie ervaren, zoals je als zegt idd het meerendeel van de bezoekers hier waaronder ook ik, is een tweede, een randverschijnsle denk ik haast. Bovendien is het overgrote meerendeel van de auto’s die je tegenwoordig op de markt vind totaal niet bijzonder. Er word ons slechts wijsgemaakt dat deze auto’s bijzonder zijn door slimme marketing en het prijskaartje. Neem nou een auto asl de cayenne: totaal niet bijzonder want nergens goed in. Niet goed als gezinswagen (de binnenruimte van een gemiddelde mpv is groter), niet als sportwagen want daar is hij veels te lomp groot en zwaar voor, en niet asl terreinwagen want in het terrein valt hij zelf in het niet bij een lada niva. Kortom de enige ‘passie’ waarvoor je zo’n auto zou kunnen kopen is de buurman pesten of jezelf beter voelen door iets duurs en protserigs te kopen. En sorry maar dat is echt geen gezonde ‘passie’. Geef mij dan maar gewoon een down-to-earth middle of the road man of vrouw die een atoz/i10 koopt en van het gled dat hij overhoud iets leks gaat doen….
Ik ontken niet dat een auto geen passie kan zijn, maar wat ik niet snap is dat je dit betoog zo sterk tegen deze auto af steekt terwijl veel meer auto’s die hier langs komen totaal niet bijzonder zijn. Alleen die auto’s hebben een marketingpraat die dat moet verhullen terwijl deze auto staat voor wat hij is: “Geen gelul dit is het, niet meer niet minder”
Jan C. zegt
De Cayenne heeft 2 belangrijke eigenschappen waardoor de auto populair is. 1) Merknaam, 2) Status. Mensen die zo’n auto kopen zijn (zelfopgelegde censuur) en hebben een (zelfopgelegde censuur)
Squadra Corse zegt
Zoals jullie weten werk ik voor Hyundai,
En kan ik jullie heel kort en duidelijk vertellen dat de I10 op basis van de Kia picanto staat en gebruik maakt van die techniek,
De I10 is echt een no nonsens auto die gewoon gebruikt word om de kinderen naar school te brengen en de boodschappen mee te doen, heel vaak word de auto dus gebruikt als 2de auto.
Daarbij moet ik jullie melden dat ik ook geen fan ben van het nieuwe Desing van de I10 maar hij is gelukkig wel een heel stuk moderner dan de al verouderde Hyundai Atos.
En tja aan de andere kant je krijgt een auto die erg betrouwbaar is 3 jaar garantie heeft een hoge instap en een ruime kofferbak, de doel groep voor deze auto is dan ook vaak moeders met kinderen en 50+.
De jongere onder ons zullen toch even nog moeten wachten volgent jaar komt de I20 uit de opvolger van de Hyundai Getz en dat word echt een andere auto met leuke motoren, en mogelijk een GTI achtige om het merk een boost te geven.
Dus nog even geduld,
Groeten
Esprit_de_Flandre zegt
@ Squadra Corse
Ik wist het nog niet, maar het is wel duidelijk dat je voor Huyndai werkt. Mooi verkoopspraatje.
Dat is geen verwijt. Je staat achter je product, maar je blijft eerlijk (no-nonsens auto voor kids en boodschappen)
Vincentvld zegt
@ pieter,
Er zijn ook zat mensen waarvoor een auto enkel een praktisch vervoersmiddel is toch? Dat is gewoon een ander segment, en als jij niet tot het segment behoort is het geen rede om het segment niet te accepteren. En nee, ik behoor totaal niet tot het segment waar deze auto op mikt maar het is gewoon een betaalbaar autootje, en voor sommige mensen is dat precies wat ze zoeken.
vinox zegt
Dan toch liever 67 diesel pk’s, resulteert in nét iets meer draaimoment ;-)
Sjaaky zegt
Aangezien ik zelf regelmatig in een Hyundai (Elantra) rij snap ik niet waarom iedereen dit merk en de styling zo afvalt. Nee ik zal zeker niet ontkennen dat het GEEN mooie auto’s zijn (i30 even buiten beschouwing laten > prachtstuk). maar de auto’s bieden een zeer goede prijs/kwaliteit aan, beter dan elk ander merk waarin ik hen gereden inclusief Toyotta. Die zijn nu eenmaal wat duurder maar bij Hyndai wordt bijna alles standaart geleverd. Kijk naar de Elantra, makkelijk 5 personen, ABS, airbag, airco, elektrische ramen en een toch echt wel goede motoren en dat voor minder dan 18000!
Nouja das teminste mijn menig, we kunnen wel allemaal een super relaxed 5 serie kopen maar die is dan wel 4x zo duur.
Citrofiel zegt
De voorkant laat duidelijk het nieuwe famliliegezicht zien. Laat ik daar nou niet van houden… De achterkant is gewoon inspiratieloos. Qua uiterlijk dus helemaal niets. Het interieur daarentegen ziet er wel weer leuk uit. Voor autoliefhebbers is dit helemaal niets, maar gelukkig voor Hyundai is niet iedereen autoliefhebber…
Vincentvld zegt
@ Citrofiel,
Hoezo voor een autoliefhebber helemaal niets terwijl je je vergelijking enkel op het uiterlijk baseert? En kunnen er geen autoliefhebbers zijn die juist het familiegezicht van de voorkant zoeken of de minder mooie maar praktische achterkant van de auto? Dat jij hem niet mooi vind betekent niet dat er geen autoliefhebbers zijn die het niets vinden. Wel erg kort door de bocht om dat voor alle autoliefhebbers te bepalen, zeker aangezien ik denk dat autoliefhebbers, in mijn geval tenminste wel, ook auto’s uit andere segmenten kan waarderen.
Feanatieke zegt
Opzich kan deze auto toch wel?
Die velgen zijn wel lelijk, het interieur is ook niet zo en de buitenlant eigenlijk óók niet, maar tóch heeft de auto wel wat :)
Jan zegt
mazda 2 niemand?????????
citrofiel evil twin zegt
Deze voorkant en de achterkant van de kia picanto en ik zou hem dan wel durven kopen.
peter zegt
al dat gelul over de nieuwe hyundai i 10,
als je in de auto zit en hij rijd lekker is dit toch voldoende,de binnen kant is belangrijker dan de buitenkant,dit geld ook voor de huizenmarkt van buiten mooi maar van binnen?. maar de meeste mensen kopen een auto omdat de buitenkant zo mooi is,en dat de auto dan van binnen niet zo goed is nemen ze genoegen mee, de buiten kant is zo belangrijk dit is alleen voor andere mensen.
zo denk ik er over
als de i10 er is ga ik meteen een proefrit maken ,en al dit goed bevalt,misschien nog een proefrit.
peter.
Ron zegt
Inderdaad, mooie auto’s dat is ieder zijn idee, ik zoek een auto die niet duur is, goed is en waar 4 man en wat troep in past en er moet een trekhaak onder kunnen, dus ja de aygo,c1 en 107 vallen meteen af. Rij nu een Getz 1.1 en het zal mij echt boeien hoe dat ding presteerd. Het belangrijkste is dat ik geld over hou voor mijn passies, mijn 2cv en mijn Honda CB caferacer. Dus als de prijs goed is dan rijdt deze jongen bijna zeker met een i10 rond.
de groot zegt
jullie laten me wel schrikken met al die negatieve reacties ik wil er een aanschaffen ,misschien iemand met een alternatief
E Fisher zegt
@Pieter,
ook jij hebt recht op een mening. Maar waar rij jij eigenlijk in? Of is het nog op een oude fiets van je moeder?
E Fisher zegt
@De Groot,
laat je niet afschrikken… Alternatief? uhhhhhh In dit segment voor deze prijsklasse? Ik heb geen idee….
Neem bv de Dynamic Cool. Kijk eens in de lijst naar de uitrusting. Niet mis voor een auto van dit formaat.
Ben je al in een showroom geweest? Heb je er al in gereden? Ik wel en ik was verkocht. Voor het budget dat ik aan een auto heb te besteden heb ik er veel auto aan.
Volgende week staat ie voor de deur. In het zwart in de I-catcher. Dat is het ook voor mij:-)
Stefan zegt
A.s. vrijdag staat de i10 bij ons voor de deur. Een Active Cool uitvoering.
Ik vindt het een keurig autootje, zeker qua uitrusting en binnenruimte.
Al die mensen die meteen lopen te klagen dat ie zo klein is: Ga eens een proefrit maken en je zult merken dat deze auto gewoon lekker rijdt.
De i10 is in Duitsland ontwikkelt, naar europese maatstaven en dat merk je echt wel.
Okee, het is geen superbolide maar dat mag je ook niet verwachten in dit segment.
Ik zit er hard over te denken om een i30 aan te schaffen, Hyundai is qua ontwerp wel een betere weg ingeslagen.
E Fisher zegt
Bij mij staat ie inmiddels. Even een blokje met hem omgeweest. Ik had er al een proefrit mee gemaakt, maar het was toch een verrassing. Voor een auto in dit segment… Goede zit, lekker ruim. Goede weglgging. Goede remmen. Lekker stil en een fijne radio.
Stefan en anderen die de stap gedaan hebben. Veel plezier met i10…
Mij gaat dat zeker lukken :-)
Stefan zegt
Vandaag de auto opgehaald, vorige week besteld en nu al binnen.
De dealer in Roosendaal had alvast een voorraadje besteld.
Op dit moment is er een levertijd van ongeveer 4 a 5 maanden.
Mijn vrouw is er superblij mee, de auto rijdt erg goed, ook op de snelweg kan ie heel goed meekomen! Kortom, fijne auto!!!
Henny Tjon zegt
Henny schrijf,
Ik heb een proefrit gemaakt. Ligt goed op de weg, is stil en helt niet in de bochten, ruim van binnen en een minimaile bagage van 225 m3.
Ik heb de I-catcher besteld.
Met een woord een fijne auto.
miranda zegt
ik heb gisteren een proefrit gemaakt in de i10.Waar ik aan moet wennen zojn de remmen een klein beetje intrappen en je staat gelijk stil.Verder vind ik het een leuke auto,maar je moet hem wel leuk aankleden leuke velgen Is het nu dan toch een aoto voor senioren.
bert zegt
De HYUDAI I 10 is een hele leuke auto voor weinig geld, een vervoer middel die energie zuinig is voor 4 personen met een leuke zit, ik vind deze auto voor mij o.k
Miranda_19 zegt
ik heb 2 weken terug proefgereden in de i10 en op zich is het een leuk autootje, mooi interieur en rijd lekker maar ik had zelf de ‘klik’ er niet mee. ik vind het meer een autootje voor mensen van 50+ niet voor de jongere mensen (18+ vooral). ik heb ook nog proefgereden in de hyundai getz en de renault twingo en ben toch gevallen voor de nieuwe twingo net iets sportiever en ken je zelf wat sportiever maken iets dat met de hyundai’s niet kon helaas….
groetjes miranda
Hans zegt
Ik heb 2 weken geleden proef gereden. Ik was best wel verrast over zo’n klein ding. Veel te bieden voor wienig geld in vergelijking met andere kleine auto’s. Dus heb er een besteld en zal hem half juli krijgen.
Een leuk karretje om erbij te hebben.
groetjes Hans
Rene zegt
Bij mij staat een zwarte i-catcher al bijna 2 maanden voor de deur, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen spijt van gekregen heb. Ik heb ook gekeken naar de aygo en de c1 en zo. Maar die Hyundai i 10 had gewoon zoveel ruimte meer dat ik voor die i-catcher koos. Met een onderhoudskontrakt 5 jaar garantie !!!. En hij rijdt prima.
klaas zegt
wie heeft er ervaring met het benzine verbruik van de hyundai i10, volgens autoweek is dit niet volgens fabrieks prognose. (1-20) autoweek (13.4) , gaarne reaktie’s
klaas zegt
wie weet het brandstofverbruik van de nieuwe i10, in autoweek, stonden verontrustende cijfers over het verbruik, wij hebben net dynamic cool gekocht om dat deze zo zuining zou zijn( autoweek 1-13.4) hyundai 1-20?
wat is de werkelijkheid.
Marco zegt
Wat een negatieve berichten allemaal. Ik heb er een voor mijn vrouw gekocht. De beenruimte achterin is RUIM VOLDOENDE!. Als de bestuurdersstoel op mijn lengte is ingesteld (1.85m) kan ik zonder probleem achterin plaatsnemen. De prijs / kwaliteit verhouding is zeer goed. Lekker pittig stadsautotje.
Simon zegt
Ik wil gewoon een kleine auto (mijn kinderen zijn het huis uit) die weinig verbruikt en niet veel geld kost.
De i10 zal hopelijk aan mijn wensen voldoen.
Huub zegt
De I10 is een prima autootje ,
wat wel tegen valt is het verbruik kom nu op een gemiddeld 1 op 16
na 8 tank beurten. dat is toch nog behoorlijk.
wel heb ik er een Qruise control ingebouwd en een trekhaak gemonteerd, niet
om een caravan te trekken maar wel goed voor een fietsenrek.
verder een prima airco elecrische ramen enz.
Een handsfree telefoon setje vond ik ook geen overbodige luxe..
verders voor mij en mijn vrouw een prima wagentje.
Eric ( Veenendaal ) zegt
Ik heb de zwarte en duurste (1,25) uitvoering besteld. Iemand ervaring met de automaatversie ?? Heb daar dingen over gelezen die negatief overkwamen, vandaar de 5 bak. Levering medio oktober / november.
Marc zegt
Ik had een hele mooie auto een citroen c2 vtr 1.6, maar na 33000km al een nieuw gasklephuis en die rot motormanagementlamp die maar te pas en te onpas afging kon ik weer naar de garage, nou heb m met flink verlies ingeruild voor een i10 en langzaamaan begin ik die auto ook echt te waarderen voorkant als je er recht voorstaat is gewoon stoer , ok achterkant vind ik niet alles, van opzij erg leuk dat t lampglas zo doorloopt en ik heb ook gekeken naar een c1 een aygo ,cuore o.i.d. maar geen van die ziet er van binnen waar ik de hele tijd tegenaan kijk zo netjes en afgewerkt uit. En ben erg gecharmeerd van zn dashboard en verlichting daar. Ok heb geen flippers , cruisecontrol etc etc meer , en tuurlijk hij rijdt niet zo geweldig als die citroen maar ja dat ding is wel bijna 2 keer zo duur en als je dan na 30000km al problemen krijgt, ik heb nu 1000km eropzitten met de i10 en denk dat ie rond de 1 op 16 loopt, dat is totnutoe enige echte minpuntje , de radio is ook ok, ik zal uiteindelijk wel vragen of er nog andere speakers in kunnen maar welke auto heeft zon standaard nette radio cd speler erinzitten? Ik hoop hier ook na 30000km nog plezier van te hebben en nee ik ben geen senior , en status zoek ik ook niet met een auto. 120km/u rijdt erg lekker met deze en je moet oppassen dat je niet te hard gaat rijden hahah, echt waar.
jannus zegt
afgelopen juli liep ik bij de dealer tegen de i10 active uitvoering 1.1i op.(was meer kijkende dan zoekende)
leuke auto kompleet en een goede prijs (in een opvallende rode kleur)
proefritje gemaakt en besloten de fiat panda 2004 van de vrouw in te ruilen
auto is meegeweest op vakantie (ardennen) en we waren zeer tevreden met zijn rij kwaliteiten en mogelijkheden
ook brandstof verbaasde me heenweg 1:16 (file’s) terug een 1:19,4 (rond de 110 km)
ruimte oke (ben zelf 1,94)
eigenlijk zo tevreden dat ik er over nadenk in januari mijn peugeot partner 1.6 – 16 (2004) klepper hiervoor in te ruilen
oke de peugeot is dan wel groter en krachtiger maar kost ook 2 x zoveel en dan is de verhouding wel zoek (en ga je appels met peren vergelijken)
ik wacht nog even op de i20 maar de i10 is een zeer goede keus ruim voor mijn lengte,pittig genoeg voor de stad en rap genoeg voor de grote weg
Irene zegt
Ben in het bezit van de i-catcher en die bevalt prima. Rijdt lekker; ook op grotere afstanden mooi comfortabel door een fijne zit. Natuurlijk blijft het een klein autootje, maar daar heb ik hem ook voor aangeschaft. Vooralsnog valt alleen het verbruik erg tegen. Ik komt op 1:12 en bij langere afstanden 1:14,5. Ik zie hier dezelfde maar ook hele andere berichten.
R. Pisano zegt
Ik heb mijn I10 nu twee maanden
Een prima auto.
Alleen het benzine verbruik valt me zwaar tegen.
Ik ben een rustige rijder en toch verbruikt hij 1 op 13
AG Dijk zegt
Wij rijden nu zo’n 3 maanden in een nieuwe i10. De auto rijd lekker en is een verbetering t.o.v. de Atos. Alleen, ook wij zijn zeer ontevreden over het verbruik van de auto. Wij halen net 1 op 12 en dat mag toch niet met deze auto met alle ophef t.a.v. het verbruik en de energieklasse die Hyundai hier over schrijft en opgeeft. Als de dealer er op wordt aangesproken krijg je commentaar op rijgedrag enz.. Dus wederom een verkooppraatje wat maar niet kan worden waargemaakt en de klant draait weer op voor de (on)kosten. Volgende keer geen Hyundai meer ! ! !
Rob zegt
Ik heb eens gelezen wat de anderen van de i 10 vinden en mijn mening is deze:
Wat een slap geouweneel van al die gene die er negatief over schrijven.
Ja ook ik zou graag een wat stoerdere en ook wat vlottere auto willen hebben Maar aangezien er op deze wereld niet voor iedereen een ferrari is weggelegd ben ik aan gewezen op de i 10.
daarom bied deze hyundai i 10 voor zijn prijs klasse waar voor zijn geld en daar kunnen andere auto merken in deze prijs klasse nog wat van leren.
ook heb ik drie jaar garantie op deze auto, bij veel auto merken moet je e extra voor betalen.
En aangezien ik geen 50 plusser ben wat misschien velen denken brengt deze tot nu toe tevreden hyundai i10 rijder mij nog overal zonder problemen waar ik na toe ga en nog naartoe wil.
pioter zegt
Nouuuuu,
Voor de negtivoos onder ons. Ik heb voor onder de tien duizend een auto. Jaja een auto, dus geen skelter als de aygo en kornuiten. Het uiterlijk is gewoon leuk en eigenlijk ook sportief. Natuurlijk niet voor azijnzeikers maar in verhouding tot de top design auto,s in deze prijsklasse (die er niet zijn) errug goed. Hij rijd lekker, stuurt goed, kan meekomen in het normale verkeer, heeft standaard allerhande extra’s en is gevoelsmatig een auto……..dus geen blik maar waar voor je geld. Wil degene die negatief is maar een AUTO neerzetten onder de 10000 eurie die vergelijkbaar is. Oja wel uit ervaring spreken!!!!!
pim zegt
kijk uit als je een i10 koopt ,het ding zuipt enorm ,ik heb er nu 9000 km mee gereden bijna alles op de snelweg zonder airco (zit er niet op bij mij) met het ”nieuwe rijden” en kom gewoon niet verder dan 1 op 11,4 !! ja je leest het goed , noem mij een negitivoos ?? het zijn feiten, en ja het is verder gewoon een goede auto zeker voor het geld ,maar dat geld ben je bij de pomp zo weer kwijt, ik doe hem na 9000 km weg ,en heb een c1 gekocht en dat is wel waar voor je geld ik rij nu het dubbele met de zelfde tankinhoud ,en ik praat dus wel uit ervaring. ps ik wordt nu ook niet meer uitgelachen om mijn opgedirkte atos(want dat blijft het )
pioter11 zegt
Mijn ervaring is anders en rij tussen de 1 op 15…….. 1 op 17. Ik heb een proefrit gemaakt in de C1 en vond het een veel mindere wagen dan de i10. Het spijt mij zeer maar die skelter is het geld niet waard en als jij voor het verbruik een wagen aanschaft dan hoop ik dat je niet te veel verloren ben bij de inruil nu! Wat was de verklaring van de dealer over het verbruik en was dit verbruik al vanaf de aanschaf of kwam dit na enige tijd. Ik zie meestal in reviews en forums dat het verbruik gelijk is aan mijn verbruik.
Ik had om een nieuw exemplaar gevraagd, mogelijk was je dan minder negativooooooooo.
Oja je vindt het een opgedirkte Atos….ben je hem gaan kopen met je blindengeleidehond? Had je dit niet gezien voordat je hem kocht of ging het toen ook om de eurocenten! Veel plezier met je driecilinder, nu lekker hard de radio aan voor de pestherrie bij een beetje toeren. -edit: als je normaal eindigt nemen mensen je reactie serieuzer-
pim zegt
pioter 11(leeftijd ?) jongetje niet gelijk zo boos doen,het komt allemaal wel goed.
pioter11 zegt
Pimpam-pet!
addisson zegt
Ik heb voor 2.5 maand geleden een i10 (1.2 motor)gekocht ik heb nu 1200 km gereden.Hij rijdt een stuk beter als een atos, maar ik ben wel heel erg geschrokken van het benzine verbruik, bij de eerste meting 1 op 10 bij de tweede meting 1 op 11.4 dat is een flinke domper.Ik heb het bij de dealer aangegeven nu moet ik hem volgende week naar de dealer terug brengen dan wordt er na gekeken hij heeft van tevoren al gezegt dat er weinig hoop was dat het probleem bekend was.