Vanochtend was er al één afbeelding van de Nissan GT-R gelekt, maar inmiddels zijn er meer plaatjes beschikbaar. En tevens een aantal aardige specs. Zo gaat de twin-turbo V6 van 0 naar 100 in ongeveer 3,5 seconden! De topsnelheid is 310 km/u (192 mph).
En dat alles voor een basisprijs die onder de $80.000 komt te liggen. Niet slecht, zoals we al eerder schreven. De informatie komt via de gelekte cover van het decembernummer van MotorTrend, waarna het Amerikaanse autoweek.com er nog wat extra plaatjes tegenaan gooide (via jalopnik).
Apache zegt
Bij nader inzien is die voorkant mij toch wat te lief voor zo’n legende.
Coolguy zegt
Prachtig! :D
Acy zegt
tsja, ik weet niet of ik hem echt mooi vind… bruut is hij zeker
ford freak zegt
die achterkant doet me beetje denken aan corvette! maar ehm.. zeker geslaagd!!
RenJie zegt
PRACHTIG! :D, goede zet dat ze de achterkant van de oude hebben behouden ! :)
kowalsk zegt
k vind de concept mooier. de voorkant lijkt ‘uit balans’: door dat zwarte blok in het midden maar niks onder de koplampen. achterkant vind k wel geslaagd.
Bodde zegt
vanaf de voorkant gezien is de achterspoiler te klein…
phantom zegt
ipv die plooiingen aan de zijkanten van de bumper hadden de beter wat koelgaten kunnen maken het staat een beetje kaal zo, voor de rest echt een zeer brute auto! en die accelleratie, oei niet mis
w0o0dy zegt
Denk dat veel mensen in europa even moeten slikken bij meer dan 100mille voor een Nissan, maar dit wordt wel een geweldige sportwagen. En het is weer eens wat anders dan de 13 in dozijn Porsche… Ben benieuwd naar de eerste rijimpressies en de ervaringen van FifthGear, TopGear, en Autocar…..
Jonas zegt
bah…. ziet er niet uit, specs zijn wel leuk ;)
JPM zegt
Nice!
NORMAN zegt
A STAR IS REBORN
peter peer zegt
zeer brute wagen, alleen een beetje jammer van de voorkant :(
MrSelected zegt
Jammer van het uiterlijk. Voorkant is niet agressief genoeg, en de achterkant heeft 4 uitlaten. Dit is te weinig Skyline, te veel GT-R.
Als ze de R34 nou met zulke specs en het stuur aan de goede kant zouden leveren..
Knetteraap zegt
WAT EEN BEEST!!!!!!
Chip zegt
Die achterbanken zijn alleen geschikt als je geen benen meer hebt, jemig. (ex-motor rijders? of is die te hard?)
thijs zegt
Geweldig:) Stijl elementen van zijn voorganger behouden en toch weer een heel mooi design. De cijfers liegen er ook niet om! Prijs ook wel redelijk betaalbaar: $80000,- = €54000,- ex BTW/BPM. Inclusief dit alles komt dat neer op net iets minder dan €90000,-. Dan heb ik wel de milieucorrecties buiten beschouwing gelaten.. Maar al met al een prachtig staaltje vakmanschap!
Alwood zegt
geweldig! vooral ook die specs (want van looks en afwerking moeten de jappen het nog steeds niet hebben ;) ) En ik moet zeggen dat ik deze eigenlijik mooier vind dan de concept. Mooier idd, da is voor mij nog niet eerder voorgekomen… dat een productiemodel er aantrekkelijker uitziet dan de concept :o
Den Becker zegt
in vind hem echt geweldig, zeker die achterkant. maar inderdaat, de achterspoiler mocht iets groter
Thomaz zegt
Wat een ontzettend mooie auto zeg! Zelfs het interieur! (kleine kanttekening, naar mijn mening heeft de middenconsole wat weg van die van de Audi R8… maar dat is geen schande!)
El Loco zegt
Een automaat, maar dan zonder flippers? Een ouderwetse slushbox in zo’n auto??
Citrofiel zegt
Bij die voorkant heb ik hetzelfde twijfelachtige gevoel als bij de zijvlakken op de R8. Moet dat nou, zo’n ander kleurtje? :| Anderszijds, waarschijnlijk was zonder dat zwarte deel de voorkant wel heel saai geworden…
bvking zegt
@ thijs je kan beter kijken naar bijvoorbeeld de prijs van een m3 in amerika. Wisselkoers euro/dollar heeft weinig invloed op prijs meer yen/euro
cheetacars zegt
@ misterselcted De nieuwe GTR heet geen Skyline GTR meer, maar alleen GTR dus hoeft er ook niets skylines aan
cheetacars zegt
De voorkant is niet echt mijn smaak, maar de achterkant is echt mooi
STJ zegt
@El Loco
Kijk maar is goed naar de een na laaste foto hij heeft wel flippers en het is een twin clutch DSG.
Skyline.. zegt
I love GT-R! 4 evvveeerr..
Nick zegt
Wat een heeeeeerlijke auto…echt een goede opvolger voor de oude Skyline. Een heuse droomauto vind ik!
Arie Nap zegt
Hulde voor het feit dat er nergens plastic covers op de motor zitten :D
Larrs zegt
Niet slecht, al is het zwarte gedeelte aan de voorkant niet mooi.
orochimaru zegt
bah de proto voorkant was mooier :(
MarcO zegt
Heren, heren… geen zorgen over het front van de auto, aub. Binnen een maand hebben de heren tuners dat nog lelijker gemaakt. Dus wees blij dat het nu nog wel meevalt. En als deze neus nou het slechtste is… dan kan ik daar echt wel mee leven. Kom maar voor m’n deur staan.
Rick dos zegt
Héél vreemd, hoe langer ik naar de foto´s kijk des te teleurgestelder ik in deze auto raak. Terwijl ik best wel lyrisch was toen men met het concept kwam.
Het begint al bij de voorkant verkeerd. Op de één of andere manier doet het me denken aan de “walrus” neus van de Williams FW26.
Van de zijkant doet het me aan een strijkijzer denken. Alhoewel de zijkant mij het minst tegenstaat.
En de achterkant begint gewoon op een karikatuur van de vorige generatie skyline te lijken. En dat komt vooral door de (in mijn optiek) groter geworden achterlichten en trompetten (lees: uitlaten). Door de achterlichten en uitlaten wordt je eigenlijk afgeleid van de lijn van de achterkant. Karikatuur dus.
Dan heb je ook nog eens het stuurtje, die zo uit een Ferrari is overgeheveld zo te zien. Het interieur straalt ook niets uit, geen klasse en eigenlijk ook geen sportiviteit…..
Wat is dan z´n usp? More bang for your buck……en dat kan wel eens de een héééééle sterke usp worden……
Al met al denk ik dat dit wel eens wat kan gaan worden…
StormRAM zegt
PRACHTIG! (y)
Mairsil zegt
Nou, de DB9 kan die prijs voor beste kont ( http://www.autoblog.nl/archive/2007/10/12/aston-martin-dbs-achterwerk-van-het-jaar ) wel weer inleveren, dit is echt ongelofelijk goed gedaan. De neus is net iets minder, maar een random tjoenert wil daar vast wel wat aan doen. Als je het onderste stuk zwart nou vervangt door een lekkere zichtbare intercooler, naar goeie skyline traditie, wordt het volgens mij nog mooiter ook.
En als dit voor de prijs van een M3 op de markt komt… Dan is het hele sportwagensegment tussen de 100.000 en de 200.000 euro zo’n beetje overbodig gemaakt, want niets in dat segment haalt het hierbij.
CasperH zegt
Als ik het me goed herinner had de concept op de voorkant een doorlopend zwart vlak, zeg maar tot helemaal onderaan de auto. Dat vond ik eerlijk gezegd mooier.
Verder erg dikke wagen, ben ook erg benieuwd naar de eerste rij-ervaringen. Een kennis van me rijdt in een ouder model skyline, en dat ding gaat echt als de brandweer met peper in zijn @#$%^
sacha zegt
Hmm, binnenkort maar eens een rijtestje mee doen…
supermarco zegt
Prachtige wagen,eindelijk een origineel ontwerp van Nissan!!!
Misschien komt het door het dakprofiel van de Koenigsegg in combinatie met de Corvette achterkant, of zijn het toch de Lambo koplampen? Zeker mooie specs en rijgedrag, jammer dat ze nog steeds geen 100% eigen ontwerp maken (waar andere merken -en zelfs hun eigen infinity met superontwerpen- schijnbaar minder moeite mee hebben)
Arie Nap zegt
Ik denk dat het verschil van de voorkant t.o.v. de conceptcar vooral gedaan is voor de aerodynamica.
boy zegt
Ik zal een hoop van jullie uit de dromen halen, als een ferrari f430 scuideria ofzo 510 pk heeft en 1250 kilo weegt en 0-100 sprintje in 3.6 doet, dan wil ik er echt alles om wedden dat 0-100 in 3.5 voor de nissan werkelijk veel ste hoog gegrepen is. Hij ziet er trouwens erg vreemd uit
flierace zegt
gewldig japan speelt weer mee met het spelletje
RA999 zegt
Mua, gaat wel. Ik vond het front van het concept er agressiever uit zien, dit front vind ik allemaal wat te lief. En dan die armdikke uitlaten, die zijn wel agressief maar ook direct weer een beetje overkill.
Robin zegt
tof
wj zegt
erg dik! meer kan ik er gewoon niet over zeggen:D
Stef zegt
@ thijs een heel stuk hierboven.
80.000 dollar is nog altijd 60000e.
Denk dat je totaal prijs daarentegen wel weer redelijk overeenkomt…als kaal prijs dan. Maar vooralsnog komt ie niet naar Europa, misschien over een jaar (of 2).
Shelby GT500E zegt
Wat een schoonheid kan niet wachten om hem te zien.
Ahura zegt
Hier staan nog meer fraaie foto’s:
http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=123047
Voorkant is flinke tegenvaller. De rest is erg bruut en scherp. Interieur lijkt uit tig blokken te bestaan. Erg jammer
Mikeee zegt
OMFG….
6 cylinders en met prestaties BETER dan die van een Lambo Gallardo/Audi R8. En dat op ’t eerste gezicht zelfs voor minder geld! Damn!
Verder kan ik ook zeggen dat dit de EERSTE Nissan sinds zo’n 10~12 jaar is die ik mooi vind.
Sjon zegt
Echt een auto voor de sjonnie met geld.
Jesko zegt
@boy: De scuderia heeft geen 4 wiel aandrijving. Bovendien bepaald de bakverhouding ook nog de acceleratie. Bij deze wou ik jou ff uit je droom helpen :P
OnT: Ik vind het een mooie wagen. De voorkant kijkt niet naar je alsof hij je op gaat vreten, maar een hapje nemen wil die zeker wel. Ik vind het een mooie wagen geworden!
wow zegt
tja die voorkant is maar raar, ik vond de proto mooier
deppie zegt
…sjeziz… wat een vette bak !!
En specs om van te kwijlen… nu die 80000 $ nog + BPM : /
autoblogger zegt
@Ahura: thanks! heb er nog wat plaatjes bijgezet..
GM zegt
Bruut! wil em wel is zien tegeover de GT 2 kijke wie er best uit de test komt
CSL zegt
Hij ziet er goed uit.
Maar zwaarder dan een BMW M5 met minder vermogen maar toch 3.5sec naar de 100.
Dat is natuurlijk zwaare onzin, zelfs met de beste 4WD.
Johan zegt
Laat het voor mijn part maar bij de teasers houden, ik vind hem niet mooi.
Geef mij maar een 911
SimonMc zegt
Dit wordt een snoepje van een wagen, heb ik al lang gezien.Wat voor inhoud heeft die V6 eigenlijk?Of is dat nog niet echt bekend?3.5 liter ofzo?
monk zegt
wel zeer behoorlijke specificaties zeg. Alleen mocht ikmij ooit in de gelukkige situatie bevinden dat ik er 1 kocht, dan zou dr waarschijnlijk wel meteen een aftermarket voorbumper op komen, eentje die meer gelijkend is op de conceptcar.
Gerben zegt
De skyline zal ook bij deze versie een auto voor de liefhebbers blijven denk ik.
Zeer leuke specs, maar het uiterlijk kan niet iedereen bekoren (zelfde verhaal als de vorige versies).
ZOEF zegt
@Thys: doorgaans kosten auto’s in NL het dubbele van in de US. Ik voorspel dan ook dat ie op 100-110.000 € zal komen hier. Die 90 van jou, dat zal voor BE/DE zijn.
Racer X zegt
Mooi stukje techniek, en 3.5 seconde voor de standaardsprint is een fantastische waarde! :)
Davidov zegt
Prachtig, vooral de achterkant :)
C200 Kompressor zegt
Wel leuk en mooi dat deze NISSAN zo snel is, maar ik vindt hem verder helemaal NIKSAN!!!!
Hij ziet er gewoon saai en kil uit (zoals bijna alle jappense auto’s), geef mij toch maar duits.
Pieter-Jan zegt
Ik vond de burgerlijke lijnen van de oude Skylines net één de beste qualiteiten.
jack zegt
botte machine,
maja zal toch wel niet geimporteerd worden
Marten zegt
Jammer… nu maar wachten op de eerste tuner die met een mooi neuspakket komt.
Vliet zegt
Voorkant vink niks, net de lichten van een 350z
Enzo zegt
Hier zou ik dus niet in gezien willen worden, wat een enorme ‘poser’ auto… echt zo van ik MOET opvallen. bah, dan is de 350Z nog fraai. Uiteraard zijn de specs wel leuk, maar het blijft een Ricer, dan heb ik liever een auto met passie (italia) of een US muscle!
rider zegt
jemig wat een brute bak is dat geworden zeg. bizarre specs ook! maar 3,5sec van 0-100km/h? lijkt me sterk. ook al waren de voorgangers erg goede sprinters. maar aan de andere kant wordt nergens vermeld hoeveel koppel en pk’s dit beest heeft! of hoe zwaar hij is geworden. heb ze “Skyline’s” altijd al geweldig gevonden. technologische hoogstandjes. zo te zien is ook deze weer helemaal vol gehangen met zulke gadgets. ben erg nieuwsgierig naar de eerste tests. op diverse sites staan al filmpjes waar hij een 997turbo ver achter zich laat. dus dat beloofd wat.
en hoe staat het met de tuning mogelijkheden. is dit ook weer zo’n onverwoestbaar motorblok?
Summer Sky zegt
80.000 dollar in de USA -> dat wordt dus het dubbele daarvan – in euro’s – hier…dus om en nabij de anderhalve ton. (Kijk maar naar de Ford Mustang, die is daar nog geen 30.000 $ en hier 50 mille.)
Dan zou ik liever gaan voor een dikke R8
Nidey zegt
Voorkant lijkt meer op een Lancer.
Boy zegt
@jesko: kan je die bakverhouding zo gek zetten als je wilt 3.5 seconden kan je vergeten. denk eerder aan 4.4 seconden. we zullen zien.
SugarFree zegt
De foto’s van de kofferbak doen ’t em! ;)
Hmmm, weet niet of ik ‘m mooi moet vinden.
Wel lekker hoekig, stoer en echt wel een eigen design. Dat Duitse gedoe word je ook wel eens zat (Porsche uitgezonderd).
Indrukwekkende specs! 3,5 naar 100… ;)
Robert zegt
wauw echt een coole bak. gezien de kofferbak is het wel een 911/r8 concurrent.
http://www.autoblog.nl/archive/2007/10/15/top-gear-gemist-geen-nood
lol
w0o0dy zegt
@rider: volgens Autoweek.com zou het vermogen op 473pk zitten en het koppel op iets meer dan 600nm maximaal. De tijd is overigens voor 0 tot 96km/u en niet tot de 100. Scheelt misschien niet enorm veel maar wel enkele tienden. Dat de Scuderia niet sneller is met het vermogen dat die auto heeft dat kan maar één oorzaak hebben: Grip! De GT-R heeft echter 4wd en ook een supersnelle versnellingsbak…… dat zou wel eens kunnen betekenen dat met name bij lage snelheden deze GT-R aanzienlijk sneller van zijn plek komt.
Silverarrow zegt
Als deze auto de beloftes waarmaakt, is dat een serieuze klap voor de gevestigde orde (Porsche, Ferrari, etc.). Ben benieuwd wat dat teweeg zou brengen…
De neus is er niet echt mooier op geworden, maar verder niks dan hulde voor deze auto. Interieur is prachtig met dat leer (hoewel een aantal dingen me bekend voorkomt van andere merken), en het feit dat er geen allesverhullende plastic kappen onder de motorkap zijn gebruikt, verdient ook credits.
Boy zegt
die 3.5 is echt een type fout, denk nou is na! sneller als een enzo met 660 pk… haha kan nooit.
ELN zegt
Nog steeds bruut… en de voorkant zet een beetje tuner toch een nieuw kitje op
STJ zegt
@Boy
De EVO FQ400 deed het al in 3.5 dus ik weet niet wat er zo raar aan is.
Dylan zegt
Supermarco
Waarom noemt iedereen dit in godsnaam een corvette achterkant, die lichten zijn gewoon Skyline.
Dylan zegt
C200 kompressor
Vorige generatie Mercedes was ook niet echt boeiend hoor.
joris toekomstige autoontwerper zegt
ik had meer verwacht vooral de voorkant en het interieur vind ik niet zo mooi.
Boy zegt
@STJ, nou het is nog al niet gewoon als een auto van 0-100 in 3,5 doet. Niet iets wat zo maar even lukt. Als je naar pk en koppel en wagengewicht kijkt lijkt mij het niet mogelijk. Zeker niet als dat ding in de 80.000 dollar zit.
Jurgen zegt
Interieur is lelijk, voorkant iets te kinderlijk.
Dat deed de R34 toch een stuk beter.
Vooral als hij FALKEN getuned was.
dekster (Union Fait La Force) zegt
Vind dit eigenlijk 2 keer niks, specs alles wat je wil, maar dat interieur *bah*
Thomaars zegt
ik vond de ouwe skyline toch een stuk mooier, maar deze is toch wel heel vet. als het geld had (en ik was 18) dan had ik hem zeker gekocht
C200 Kompressor zegt
Dylan schrijft,
17 October 2007 om 14:10
C200 kompressor
Vorige generatie Mercedes was ook niet echt boeiend hoor.
Dylan
Sorry, de vorige generatie Mercedes zien er toch een stuk beter uit dan welk japjes het ook is.
Chief_S5 zegt
Prachtig! Één van de mooiste creaties die er ooit zijn gemaakt. Wat wil je nog meer? Zeker een auto om naar te kijken als je het geld hebt, en misschien zelfs te verkiezen zonder dat je em gereden hebt.
lodewijk HPF-racing zegt
De legende’s worden hier alsmaar lelijker.
Eerst de subaru nu de skyline.
Waar gaat dit eindigen???
Davidov zegt
@STJ: de FQ400 doet 3.6 sec over de standaardsprint.
Skyline.. zegt
Echt mooi, ik vind ook echt heel mooi die achterlichten.. nog steeds het typische keurmerk van de GT-R.. Voorkant had iets bruter gemogen.. maar zo is ie net zo geslaagd! Ik vind hem volmaakt!
w0o0dy zegt
@de ongelovigen: als de 911 turbo met 480pk en iets meer dan 600nm koppel in 3,7 seconden naar 100km/u kan sprinten dan zal deze GT-R er met vrijwel hetzlefde vermogen niet ver achter zitten. Aangezien de tijd voor 0-96km/u was zou het best een 3,5 kunnen zijn…..
Phil zegt
Beestige wagen, en 3,5s ik denk wel dat die dat haalt hoor. Ik zeg het u het zijn wel Japanners maar onderschat de Japanners niet hoor. In de tijd dat de R32 uitkwam was er gene Porsche of BMW die daar aan kon tippen, dus bij deze zal het juist hetzelfde zijn. Echt mooie auto, maar mijn dit is mijn tweede keuze, mijn eerste keuze is nog altijd R32 GT-R, lekker old skool ;-p
christian zegt
Iedereen die over het geld zeurt: 80000$ ~ €50000,- !!! voor zo’n vette bak!!!
En dan vergelijken met een R8… ammahoela zeg..
Pim zegt
IK BEN WEER VERLIEFD!!!
Wat een prachtige auto zeg.
sommige vinden de voorkant niet mooi, maar ik vind alles echt prachtig, serieus.
En met de prestaties is het ook dik in orde zo te zien :)
w0o0dy zegt
ik heb er even een Simulatie programma tegenaan gegooid en met de juiste versnellingsbak configuratie haalt een auto met het vermogen en het koppel, onder andere dankzij de vierwielaandrijving met een geschat gewicht van 1550kg 60mp/h in 3,3 tot 3,7 seconden …. dus die 3,5 zou best wel eens kunnen kloppen.
STJ zegt
De tijd van 3.5 klopt want het is al bevestigd door nissan en dezelde geld voor een ring tijd van 7:35. http://www.egmcartech.com/2007/10/17/nissan-gt-r-lapped-nurburgring-in-735-beats-slr-mclaren/
w0o0dy zegt
7.35 voor de gewone versie neem ik dan aan? Of voor de snelste (lichtgewicht) uitvoering? En ook hier….. Ik wil bewijzen! :)
STJ zegt
Het staat ook in die article de gewone GTR, V-spec en EVO komen pas later.
w0o0dy zegt
@STJ: dat kan nog wat worden met de extra lichte en meer dan 510pk versie………
rider zegt
update GT-R;
3,8liter V6 biturbo, werkt met een druk van 1bar, 473pk/590Nm, 4×4 aandrijving, versnellingsbak is 6-speed dubbelkoppeling (DSG type), transaxle (versnellingsbak aan het dif.achteras), 80000 dollar in amerika, brembo goldline 6-pot remmen voor en 4-pot achter, 310km/h en 0-100 minder dan 4sec. er worden 3 versies aangeboden, Basis, Premium en Black Edition.
zo te zien zijn dat dus cijfers die aardig in de buurt van de benchmark Porsche 997 turbo komen. op het circuit de “Groene Hel” heeft de nissan al een erg scherpe tijd laten noteren; 7.35minuten! En de techneuten zijn nu nog steeds die tijd scherper aan het stellen. die 7.35minuten is in ieder geval al wat sneller dan wat de porsche liet noteren.
even wat cijfers van de porsche;
310km/h, 3,9sec van 0-100km/h, 480pk en 680Nm (sportchronopakket), 4×4.
nu is het nog even wachten op de speciale versies (meer vermogen en misschien wel lichter?) dan kan de 997GT2 ook wel inpakken.
SugarFree zegt
@ rider
Het gevecht tussen de Nissan en Porsche wordt echt met alle beschikbare middelen uitgevochten en gemeten tot op nano-niveau.
Heel logisch natuurlijk, want winnen doe je niet door slordig te zijn met afstellingen, gewichtsverdeling, bakverhoudingen e.d.
Voer voor professionals dus, zowel ontwerpers als gebruikers.
Maar voor het gros (voor mij iig) zal het toch een beetje geneuzel in de marge blijven. Het is prachtig natuurlijk, die fijngeslepen techniek, maar mócht ik ooit het vermogen hebben een dergelijke auto aan te schaffen, dan zal mijn keuze niet gebaseerd zijn op tienden van seconden tijdwinst (op een circuit van kilometers lang) of op een paar % betere gewichtsverdeling.
Oke, ik word dan ook nooit professioneel coureur :)
MR Nordschleife zegt
Heb hier 1 woord voor.
GEWELDIG
silly zegt
Nou niet zeggen dat ik ben begonnen,geweldige auto verders die Nissan,maar……..als ie nou ook 1tiende meer stijl had,en 1tiende mooier klinkt dan…de gevestigde orde…..dan had ik wel een rit in een Skyline geboekt ipv in een Ferrari……..
Komt nog eens bij….niemand verhuurt hier een Skyline….hahahaha,jaaaaa een hoogwerker.
Tot de volgende uitdaging
silly zegt
Ik wil er mee zeggen……..ga die vergelijking nou niet weer aan
thug zegt
Goh, ik heb nu al medelijden met porsche en al die andere auto fabrikanten… hahahaha
deutschland deutschland alles ist vorbei….. hahaha
this is the killer… wacht maar tot die evo versie uit is. dit is nog maar de kleinste van de drie gtr’s…… dan zullen we zien wat die kikkertje doet tegen de skyline…
trouwens de concept versie was ietsje mooier, vind ik.
ELB zegt
De prototype had veel mooiere koplampen…
silly zegt
@thug
Alles is vorbei???
Hahahh,dat stamt nog uit ’88 man,net zoals je jaren moet w8ten op de volgende overwinning,moet je ook zolang w8ten op een GTR.
Vervolgens vliegen de Porsches,Ferrari’s,etc…om je oren.
thug zegt
@silly
je naam zegt et al vriend, en zo ben je ook. maja niks aan te doen…
jaar 88 whatever…..jaren wachten op n overwinning hoeft niet, ze hebben al gewonnen en dat ook meerdere malen. zoek even naar de historie van skyline. zelfs met de kleinste hebben ze een betere prestatie dan die kikker auto of die slr.
jullie kunnen het alleen niet hebben,omdat hij een jap is. zij hebben een auto gebouwd van 50000 dollaar die betere prestatie brengt dan jullie beste supercar. damn jongen dat is hard..
silly zegt
jaaaaa,pindakaas met andijvie is ook een smaak!!
thug zegt
jah jouw smaak zeker!
Xemurai zegt
AAAAAAAAAAAAAAAHHH wat een ding!!!! Niet normaal!
Mairsil zegt
Volgens mij is zilver nog een van de minste kleuren voor deze auto. Ik heb even wat gephotoshopt, en er een paar andere kleuren op gezet, ziet er niet gek uit.
Sky blue
Metallic Black
Yellow
Dark blue
Matte Black
silly zegt
Ze gaan wel licht geven in het donker,dat is zeker
Trevor zegt
Kan ik m in die dark-blue color vast bestellen?? Idd kleuren maken de auto.. net als kleding de man. Wat betreft specs enz… Blijf het leuk vinden dat iedereen deze “nissan” vergelijkt met Porsche, Ferrari, Lambo enz.. Dat iedereen m al noemt in dit zelfde rijtje zegt al genoeg…
rob zegt
Jaa zo ken ik hem weer.. Ruig Krachtig en toch mooi.. prachtige auto:)
Respect voor die auto..!
jip zegt
de nieuwe skyline is echt waanzinnig maar de vorige skyline is ook heel erg mooi maar ik weet nou nog steeds niet wat mooier is
M zegt
Hahahahaha, grappig zijn jullie.
Wat de f*ck maakt het uiterlijk van de auto uit. Het gaat om de performance. En alles aan deze auto is een en al performance. Deze auto is nergens mee te vergelijken. Heb er afgelopen weekend in gereden op het grand prix circuit nürburg en bij deze auto vergeleken voelt een porsche 996 turbo 2001(die hebben we nu) echt zwaar verouderd. Alles aan het interieur zit waar het moet zijn en de stoelen zitten perfect. Dat is het ‘maar’ een nissan maar hier kunnen al die andere nog een puntje aan zuigen. :-p
En dan ook nog eens voor zo ongeveer de helft van de prijs van bijv. een porsche 996 turbo. En ook nog eens twee keer zo betrouwbaar als die porsche want van de duitse degelijkheid is niks meer over.
Tsja, die jappen kunnen er wat van!!