Dit zijn de eerste foto’s van de Peugeot 4007, en zoals we al wisten is de vierwielaangedreven auto gebaseerd op de nieuwe Mitsubishi Outlander. Het is hierbij wederom een feit; alleen de concepten van Peugeot zijn interessant. Zodra er een productiemodel moet worden gemaakt is het altijd net niet… Of in dit geval: helemaal niet!
Interieur en benzinemotor zullen worden overgenomen van Mitsubishi (170pk 2,4Liter), de dieselmotor zal van Peugeot zelf afkomen (2,2-Liter HDi). Geruchten gaan dat de Peugeot SUV volgend jaar op de Autosalon van Genève voor het eerst te zien zal zijn. We wachten af…
Met dank aan iedereen voor de tips!
UPDATED: het Nederlandstalige persbericht:
Peugeot betreedt de markt van de 4×4 SUV’s (Sport Utility Vehicle) met een nieuw model, een auto met een lengte van 4,64 m die wordt aangedreven door een HDi-motor met roetfilter.
De benaming “4007” met de dubbele nul geeft aan dat het om een volledig nieuw concept gaat in aanvulling op het bestaande Peugeot-gamma. De “4” staat voor zijn afmetingen en de “7” voor de generatie.
Deze 4×4 HDi met roetfilter is het resultaat van de samenwerking tussen Mitsubishi Motors Corporation (MMC) en PSA Peugeot Citroën en wordt vanaf juli 2007 geïntroduceerd.
* 4007: Peugeot doet van zich spreken in de wereld van de 4×4.
De 4007 is een echte Peugeot, trouw aan de waarden van het merk: esthetiek, dynamiek, zekerheid en innovatie.
Het stijlvolle en geraffineerde front van de 4007, met de smalle, langgerekte koplampunits en de enorme grille is afkomstig van het Centre de Design Peugeot en laat geen twijfel bestaan over zijn afkomst.
De chromen strips over de volle breedte van de grille geven de auto een elegante en statige uitstraling.
Links en rechts naast de grille zijn mistlampen met chromen omlijstingen in de bumper gemonteerd. De aërodynamische belijning van het dak geeft de auto een slank profiel en benadrukt het moderne karakter van de achterzijde van de auto. Dit wordt nog versterkt door de sierlijst van geborsteld aluminium en de rode, transparante achterlichten. Boven de kentekenplaat is de zo bekende “Leeuw” van Peugeot in chroom aangebracht.
De royale wielkasten en de hoge bodemvrijheid geven de 4007 een krachtige uitstraling en een stoer karakter, voor diegenen die een auto willen die onder alle omstandigheden zijn weg kan vinden, zowel op verharde wegen als in het zwaarste terrein.
Ook aan het interieur van de 4007 werd door de stilisten van Peugeot veel aandacht besteed. Het sportieve interieur is ergonomisch en functioneel, mede door de vele verschillende opbergmogelijkheden.
Door de keuze van de gebruikte materialen en de perfecte afwerking zal de auto op alle fronten aan de hoge eisen van de Europese automobilisten kunnen voldoen.
* Peugeot voorziet haar SUV van het beste op het gebied van dieseltechnologie: de HDi met roetfilter
Peugeot is voortdurend bezig met de zorg voor het milieu, daarom is de nieuwe 4007 standaard uitgerust met de nieuwe 2,2 l HDi-dieselmotor met roetfilter, voor optimale prestaties en een schoner milieu.
De direct ingespoten, common rail diesel is ontwikkeld in samenwerking met Ford. De motor levert in de Peugeot 4007 een vermogen van 115 kW (156 pk) en een koppel van 380 Nm en is geschikt voor bijmenging met biodiesel tot een percentage van 30%. Deze 2,2 HDi heeft een soepel karakter, is zuinig en geldt qua uitstoot van schadelijke stoffen als voorbeeld voor zijn concurrenten.
De handgeschakelde 6-versnellingsbak is speciaal aangepast aan de bijzondere prestaties van deze nieuwe HDi-motor.
* Specifiek onderstel
De elektronisch geregelde vierwielaandrijving in combinatie met het speciale onderstel zorgt voor uitstekende rijeigenschappen, iets waar iedere Peugeot om geroemd wordt.
Alle aanverwante onderdelen, zoals de stuurinrichting, de achtertrein, de vering, de remmen en banden werden speciaal aangepast voor optimale prestaties.
Net als bij alle andere Peugeots is het weggedrag van de nieuwe 4007 dynamisch en veilig tegelijk.
* 4007: Uitbreiding van het gamma.
Deze nieuwe auto is het jongste resultaat van de inspanningen van Peugeot om haar modellenaanbod te verbreden en daarmee een nog grotere doelgroep te kunnen aanspreken.
De nieuwe 4007 is een duidelijk statement van de waarden van het merk Peugeot in een sterk groeiende markt.
audimen zegt
verschrikkelijk helijk
SimonMc zegt
alstublieft niet…
Klaas zegt
De voorkant is wel stoer. De zijkant is helemaal niet Peugeot. Peugeot gebruikt helemaal niet van die scherpe lijnen. De achterkant is anoniem.
De delen zien er leuk uit, de som der delen is een zooitje.
TomRS6 zegt
Jammer,
Peugeot heeft vaak auto’s met een stoere look maar op de 1 of andere manier lijkt het altijd braaf en goedkoop.
JLJ zegt
Zoals bij andere gedeelde projecten is de Peugeot versie weer veruit de lelijkste. Zie ook 107, 807, Partner, busjes, etc.
maurice zegt
Net zo’n cheap ass Toyota
Franqie zegt
Ik zie invloeden van de Skoda Roomster (die ik overigens wel origineel vind) en de achterkant is zo goed als rechtstreeks overgenomen van de Mitsubishi Outlander.
stephano zegt
OMG … ik wil nu oon gewoon niet weten wat ze met de citroen versie doen
( huilen met de pet op dit )
Klassiekerrally zegt
Mijn ogen! MIJN OGEN!
Ik vroeg ’t ook al op PistonHeads: wat voor iemand keurt zo’n ontwerp goed?
Iemand met een vreselijke hekel aan zijn werk, of een vreselijke hekel aan ons?
Bestaat er geen schoonheidscommissie (welstandscommissie?) voor auto’s?
Als ik de muren van mijn huis pimpelpaars met een geel randje wil schilderen is er ook iemand die daar een stokje voor steekt, of me het huis achteraf weer schoon laat maken. Waarom is dat met auto’s niet net zo?
Dit is echt te gek voor woorden. Ik word er lichamelijk ziek van. WEG MET DAT GEDROCHT! WILLEN WE HIER NIET HEBBEN JA! Stomme slakkeneters! ;)
JANUS zegt
Lijkt erg veel op de Santa Fe.
Zijkant (raampartij) lijkt erg op de nieuwe Mondeo.
Vind hem niet exht lelijk maar zeker niet mooi.
Michiel_vd_Brink zegt
@Klassiekerrally: perfect verwoord!
Ik krijg de neiging om ‘mijn’ merk Peugeot in een volgende column volledig af te branden!
Jongens, jongens, waar zijn ze in godsnaam mee bezig?!
Hoe verneuk je een sterk en waardevol DNA?
slk55 amg zegt
nou, nou, nou Klassiekerrally, zo kan die wel weer.
zo’n gedrocht vind ik het helemaal niet. Ik vind hem er eigenlijk best goed uitzien. vooral de voor en zijkant, maar die zijn regelrecht overgenomen van de mitsubishi. de voorkant vind ik ook nog niet eens zo lelijk, wat de voorkant lelijk maakt zijn metname de details, zoals het hoog geplaatste embleem, en die lelijke naad van de motor kap. als je die weg zou denken, dan is het eigenlijk een best aardige voorkant. wat ik wel jammer vind, is dat ze dit soort auto’s vaak zo’n lullig uitlaatje geven. geef deze auto gewoon een mooie dubbele uitlaat zoals de audi q7 of de hyundai santa fe.
Klassiekerrally zegt
@ Michiel:
Ja, dit moet jou natuurlijk extra zeer doen. Ik vond Peugeot al afdwalen van de fraaie lijnen met de 407 Coupe (te lomp) en de 1007 (glasbak), en het lijkt er niet beter op te worden… Jammer.
Kunnen merken tegenwoordig niet meer overleven zonder SUV’s?
Michiel_vd_Brink zegt
“Kunnen merken tegenwoordig niet meer overleven zonder SUV’s?”
Blijkbaar…
Maar als ze niet oppassen, gaan ze uiteindelijk tenonder aan hun eigen SUV’s.
Peugeot ging voor mij al langzaam maar zeker de verkeerde kant op, maar nu hebben ze bij mij echt helemaal afgedaan.
Pluk (springt) van de PetteFlet zegt
@Klassiekerrally: perfect verwoord!
Meestal vind ik Peugeot’s er best leuk eruit zien…. de nieuwe 207 bijvoorbeeld…
Of een 407coupe…..
Maar dit….. nee… :S
Ze hadden het nog leuker kunnen doen door er ook nog eens schuifdeuren (1007) in te bouwen… dan was het monster helemaal compleet
Klassiekerrally zegt
@slk55 amg:
Sorry, maar ik meen elk woord dat ik schreef. Ik ben al geen fan van SUV’s, maar dit is gewoon zo’n mislukt samenraapsel van met elkaar vloekende lijnen. Dat kan gewoon niet… Hopelijk verkoopt ‘ie voor geen meter. Maar dat zal wel wishful thinking zijn.
Pluk (springt) van de PetteFlet zegt
@Klassiekerrally:
Hopelijk verkoopt ‘ie voor geen meter. ..
Dat denk ik wel…. zolang er Fiat Multivlaai’s blijven rijden, dan is hier ook wel een markt voor te vinden ;)
Rick dos zegt
Nou ja, het lijkt me vrij simpel. Peugeot wilt de SUV markt betreden. De accountants hebben gezegd is goed maar het mag niet teveel kosten. Peugeot nadenken, nadenken, nadenken vinden uiteindelijk Mitsubishi, die toch wel enige ervaring op dit gebied heeft, en zo is de 4007 geboren.
Daarom ben ik ook zo´n fel tegenstander van merken die auto´s met elkaar delen. Denk ook eens aan de SEAT Alhambra, Peugeot 806, VW Sharan, Ford Galaxy, FIAT Ulysse en Lancia Zeta. En natuurlijk ook de Nissan Terrano II en Ford Maverick. En zo heeft de VAG groep er ook een handjevol ervan.
Een auto moet je niet op de markt brengen als de accountants het laatste woord erin hebben. Soms gaat het goed, maar meestal gaat het verkeerd! Zie de 4007 als bewijs daarvoor! :(
Klassiekerrally zegt
De vorige ‘generatie’ Peugeots vond ik erg sterk. De 206, 406 (met name de Coupé) en 307 (ben niet zo goed in typenummers, dus ik kan me vergissen) waren auto’s die makkelijk op ’t netvlies lagen.
De huidige generatie heeft gigantisch last van het ‘Supersize-me’ syndroom. De 207 heeft een grote bek en een vette reet, de 407 is gewoon helemaal te dik en de 307 heeft een paar stootblokken van een locomotief gejat.
Misschien moeten ze bij het design-headquarters of de marketing-afdeling van Peugeot een paar mensen een schop onder hun derrière geven, want dit gaat niet goed.
Michiel, ik denk ook dat de SUV-hype een doodlopende weg is…
Michiel_vd_Brink zegt
“Hopelijk verkoopt ‘ie voor geen meter…”
Ik hoop het ook.
Blijkbaar heeft Peugeot zelf ook niet al te veel vertrouwen in deze kar, want ze kopen niet voor niets een Japanse donor-auto in.
Peugeot wil het risico niet lopen dat de enorme investeringen in een compleet eigen SUV niet terugverdiend gaan worden.
Om er toch bij te horen volgen ze de stappen die Rick dos zo treffend omschreef.
Zo’n zonde…
Op deze manier wordt het een self forfilling prophecy: dit ding gaat floppen.
Klassiekerrally zegt
Ik sta je bij: dit wordt een verkoopflater van het zuiverste water (rijmt ook nog).
Ruben zegt
Lelijke neus, te hoge voorruit, te iele achterkant, nietszeggend, ongeinspireerd, lelijk, overbodig, afbranden in de voorsteden van Parijs.
Kweetnie zegt
Uit welke bron komt dit ?, Is het geen photoshop, het neuslogo lijkt niet aan te sluiten. Hoedanook zal de auto hier wel op gaan lijken denk ik, maar mischien klopt ie straks meer. Voorzover dat kan bij een SUV. Het is natuurlijk gewoon marketing zo’n ding, wel slechte . Ze hebben denk ik de boot al gemist, deze auto zal overigens maar in 30.000 stuks per jaar worden gefrabriceerd.
rd zegt
Ze worden wel consequent bij Peugeot. Weer zo’n gapend gat vooraan! LELIJK!
KVK zegt
Nee, doe toch maar niet… Dit is zo niet Peugeot. Jammer.
slk55 amg zegt
het kan altijd erger, kijk eens naar deze spyshots van de nieuwe 807:
dekster zegt
haha, dit is echt de flop van het jaar :lol:
SummerSky zegt
Wat een gedrocht! Doet me kwa gruwelijke wansmaak in de verte denken aan de Spyker Peking-tot-Vietnam brrrrrrrrrrrr
Henk zegt
dat eerste plaatje van die nieuwe 807 is nog best wel mooi ,in ieder geval mooier dan het huidige model. Maar dat tweede plaatje is echt skeel! volgens mij is dit een zeer slechte photoshop en is dit niet eens echt. maar die bovenste is nog best wel een knappe auto…..
KVK zegt
tuurlijk is het een shop, de tekens op de kentekenplaat zijn veel te egaal ivm de rest van de foto.
relax zegt
4007 is gruwelijk.
Tweede plaatje van slk is een photoshop van nota bene een OUDE 307.
HJ zegt
Ik vind die voorkant, dat gat, er uitzien alsof je een tandenstoker horizontaal dwars in je mond steekt. Dat de punten links en rechts in je wang zitten. Dat je mond helemaal open wordt gehouden.
Nee, deze voorkant vind ik te grof, die van mitsubishi wat tam, is er een tussenweg? Citroen?
Ruben zegt
Zou het een shop zijn, die 807? Niet gewoon een voorkant van een 307 op het testmodel geplakt tegen nieuwsgierige kijkers?
Ik vind het wel een bizar ding. Doet me hieraan denken:
Rick dos zegt
2e plaatje is op zeker een fotoshop van de 307……..
joep zegt
Is gelukig maar een shopje dit… maar feit is dat peugeot niet goed bezig is. Hopelijk krijgen ze dit zelf ook door en worden de 8-jes een stuk mooier (a la 908).
Michiel, is dit niet wat voor jou? Zoals de designers van Ferrari wakker worden geschut door mensen als James Glickenhaus met zn p4/5 en door jou met de Mugello (hoe gaat het daarmee trouwens?), de designers van peugeot wakker schudden met een hemeltergend mooi ontwerp. Van ‘zo kan het ook’ zeg maar! Wellicht een reincarnatie van de 406 coupe?
Jesko zegt
gatverdamme, dit is lelijk, té lelijk…
Tombnolz zegt
Dat meen je niet! Naïeve ik had een MOOIE, STOERE SUV verwacht, geïnspireerd door de 407. Dat deze maar flopt: eigen schuld, dikke bult!
AUDI lover zegt
uuuhm jah gaat wel de verkeerde kant op zo met peugeot
Jachtmeester zegt
Omder het motto als je het doet doe het dan ook goed is deze auto best kut, maar de rest van de kritiek op peugeot deel ik niet de 207 is juist vet door zijn bollere vorm de 107 is ook zeer kek en de 1007 is apart maar niet heel lelijk en wel orgineel (vergeet niet dat de fransen in tegenstelling tot de duitsers wel iets nieuws durven neer te zetten).
Appeltje zegt
Zelf voor SUV begrippen vind ik dit een wanstaltig gedrocht. En wat moet je ermee? De meeste SUV’s zijn gemaakt om te pimpen in de P.C. ofzo, omdat ze verder toch waardeloos zijn in alle andere opzichten, maar met deze loop je daar denk ik een beetje voor paal. Er zijn vast mensen die het kopen, ik vraag me immers ook steeds weer af wanneer ik een Honda HR-V/CR-V zie: “Waarom?”. Voor die mensen is de 4007 dus perfect.
Oul@ zegt
Hell noh.
Ik weet dat ik het moet beargumenteren maae sorry hell noh.
En iedereen hierboven heeft al aangegeven wat niet klopt.
Nogmaals Hell noh!!!
Alwood zegt
eerst dacht ik mijn mond te kunnen houden… maar ik hou het niet meer binnen! om te KOTSEN! gadverdamme!
hij was als moesieboesie nog enigszins te verteren (net als taaie vette friet dat is). maar dit is TE ERG! en dan is de horror niet eens over. ze willen het met de 807 nóg erger maken :S
waar stopt dit soort waanzin?!
Alwood zegt
(de kans op een mule lijkt me bij het 2e plaatje van slk trouwens groter dan dat het een shop is… hoewel de nummerplaat wel een beetje verdacht is)
d_vdm zegt
Zo’n belangrijk segment, en dan denken die Fransen dat ze met een gefacelifte Mitsubishi kunnen komen aankakken. Kun je net zo goed een echte Aziaat kopen. (Immens lelijk ding trouwens, maar wat had je verwacht: 95% Mitsubishi…)
Citrofiel zegt
Oh, wat lelijk… Ik hoop dat de Citroën er wat beter uit zal komen te zien, hoewel ik het betwijfel. Je moet geen Europees design op een Japanse SUV plakken. Dat staat niet, dat weten we nu.
d_vdm zegt
Peugeot 4007, hopelijk de laatste plaatjes…
(SUV’s zijn trouwens geen hype want het begon al met de eerste generatie Range Rover in de seventies, al 3 decennia geleden. Duh)
Klassiekerrally zegt
SUV’s zijn wel degelijk een hype. Welke SUV’s bestonden er nog meer ten tijde van de eerste Range Rover? – doodse stilte –
En noem nu eens tien merken zonder SUV?
I rest my case.
slk55 amg zegt
Ik denk dat peugeot beter de mazda CX-7 als donorauto had kunnen nemen, ik zag dit plaatje op internet, en ik vind hem er eerlijk gezegt helemaal niet verkeerd uitzien:
en hier is de Citroen C7:
Alwood zegt
@d_vdm
je hebt niet helemaal gelijk wat betreft de range rovers… die wagens zijn altijd functioneel geweest. begonnen zelfs met een uitspoelbaar interieur. dat waren meer terreinwagens die voor op de weg geschikt zijn gemaakt… nu zijn het meer wegauto’s op hoge poten.
overigens is er op het moment nog steeds geen enkele SUV die de terrein eigenschappen van de RR evenaart volgens mij…
Citrofiel zegt
Die C7 had ik ook al gezien. Die staat al een hele tijd op de site van autokampioen. Nu ik ze deze en de 4007 vergelijk lijkt hij eigenlijk best wel te kloppen, in grote lijnen. Het zou zo officieel kunnen zijn. Was de Outlander al zo lang bekend? Ik vind deze impressie overigens niet mooi. De 4007 op basis van de CX-7 is wél oke. Dat lijkt me een stuk beter.
Dus de C7 en 4007 worden niets, terwijl ik de Outlander wél mooi vind. Ze doen toch iets fout, die Fransen…
KVK zegt
Naast me zat een vijftal minuten geleden een jongedame die deze auto…zeker niet lelijk vond, en hem zowaar zelfs lief noemde??! Freaky…
SUV’s ontworpen voor vrouwen, god behoede ons.
luc zegt
bah bah dit is toch niet meer mooi *kots* echt lelijk dan vind ik een fiat van 1980 nog mooier
Hilgert zegt
Ik ben een flinke Peugeot fan, maar dit gedrocht hoeft van mij echt de weg niet op. Wat een lelijk hok. De Outlander en de C7 zijn toch best geslaagd.
robert zegt
goedverdoeme, zelfs de saab suv is minder lelijk!!
Solstice zegt
Nou, de Q7 is onttroond hoor… gefeliciteerd Peugeot :P
Michiel_vd_Brink zegt
Hier de Citroën:
Ziet er toch al een stuk beter uit!
Dit bewijst toch maar weer dat Peugeot echt heel slecht aan het kloten is met hun designrichting.
Als Citroën wel een acceptabel ogende SUV kan maken op basis van een Jap….
Michiel_vd_Brink zegt
En hier de achterkant.
Wel erg lekkere velgen.
Sander zegt
Ik vind de Citroen beter dan de Peugeot.. Eerlijk is eerlijk
Klassiekerrally zegt
Yep. De Citroën is minder lelijk dan de Peugeot.
Maar ’t verdient nog lang geen schoonheidsprijs.
Rick dos zegt
Voorkant en achterkant zien er wel goed uit……alleen komt die Mitsubishi er teveel doorheen en dat irriteert mij enorm! :)
Franqie zegt
Ja idd, die achterkant is ongeveer rechtstreejs van Mitsubishi, alleen wat andere lijnen van de bumpers e.d. De voorkant van die Citroën ziet er goed uit!
slk55 amg zegt
even op een rijtje:
van lelijk naar mooi:
peugeot 4007, citroën c7 , mitsubishi outlander. Mijn keus zal zeker uitgaan naar de outlander, hij is japans, dus met de betrouwbaarheid zal het wel goed zitten, dit in tegenstelling met de twee fransosen. Ik geef toe de C7 ziet er niet verkeerd uit, maar ik denk niet echt dat de kopers van Citroen’s van SUV’s houden. Ik vraag me dan dus af wie nu nog die C7 of de 4007 gaat kopen? de mitsubishi is het mooist en het betrouwbaarst. waarom zal je dan nog voor een van die andere 2 gaan?
SuperShallow zegt
I said it once, and I’ll say it again: Peugeot == Mister Potato Head design. And they used to be so good….
luc zegt
@supershallow
ik ben het met je eens fiat is ook hetzelfde
Floef zegt
DAAMNN!
dit is nou echt lelijk , die grille van peugeot word hier echt veel te groot ik vind hem op de andere auto’s al veel te groot, nu word het gewoon belachelijk!
ik vind ook dat erg veel details van andere auto’s zijn afgepakt.
ik houd maar op met kritiek geven!
mark zegt
Ik vind de peugeot ook niet mooi. Ze hadden beter een kompleet nieuw ontwerp kunnen maken op basis van de outlander zoals renault op basis van de nissan heeft gedaan met de koleos. Niet dat deze de mooiste is in het segment maar hij is toch beter gelukt dan de peugeot.
autoblogger zegt
Update: Het persbericht is toegevoegd aan bovenstaand bericht.
En over de C-Crosser is inmiddels een apart artikel verschenen:
http://www.autoblog.nl/archive/2006/10/26/citroen-c-crosser-nog-meer-psa-geweld
Mcello zegt
Peugeot has lost it! eerst die 407 met die gare bek en die verkeerde proporties (is nu wel op het netvlies gebrand dus valt redelijk mee..) en daarna de prachtige 406 coupevernagelen met die 407 coupe (en gevolg met alle vreemde “bekken”) en nu komt peugeot met dit! ik kan r niet meer bij..
peugeot ga maar weer langs pininfarina!!!!!
E320 cdi zegt
alweer een walvis geboren…
Hilgert zegt
@slk55 amg: alledrie de auto’s worden in dezelfde fabriek gebouwd dus ik snap niet wat je bazelt over de kwaliteit van de beide franse modellen.
Net als de Toyota Aygo, de Citroen C1 en de Peugeot 107 alledrie in dezelfde Tjechische(!) fabriek gebouwd worden.
slk55 amg zegt
@ Hilgert
Ja, dat klopt, maar het ging mij meer om het punt dat ik niet zou weten wie de peugeot of de citroen gaat kopen, als er ook zo’n outlander is.
Ik weet wel dat hij in de zelfde fabriek word gebouwd enzo, en dat het met de kwaliteit dus wel goed zou zitten, maar een doorsnee iemand die denkt ‘o fransozen zijn niet bertrouwbaar, en de mitsubishi is het mooist, dus dan neem ik die’. Maar als ze dan toch verder kijken dan hun neus lang is, denk ik dat ze alsnog voor de outlander zullen gaan. de citroen is mooi, maar ik denk niet echt dat citroen rijders, SUV rijders zijn (dit gaf citrofiel ook al aan). dan houd je dus nog de peugeot en de outlander over. en omdat de 4007 spuiglelijk is, denk ik dat bijna iedereen voor de mitsubishi zal gaan. sanp je?
Sjonnie zegt
Wat kunnen ze dat toch mooi beschrijven in zo’n persbericht… :)
Maar op de foto is het een ……. tuuuuut ! :(
willy dekimpe zegt
Ben reeds aan vijfde serie van peugeot toe.
Nu er een 4×4 versie uitkomt is hij 4.6 m lang. ( VEEL TE LANG)
Kan het geen model zijn in de grootte van een Rav-4
Ruben zegt
@ willy dekimpe
Waarom geen RAV4 zelf…de dieselversie is zelfs nog krachtiger ook!
Simba109 zegt
Ik rijd al jaren Peugeot, maar deze 4007 keur ik nog geen blik waardig. En dat zal ik in de showrooms niet onder stoelen of banken steken. YUK!
stabel, rom zegt
laat a.u.b het ontwerpen over aan echte stylisten en zeker geen fransen. Die willen altijd zgn. extravagant zijn wat zich uit tot wanstaltige resultaten. Wat betreft deze Peugeot 4007; hoop ik daarbij dat er een Peugeot op de markt wordt gezet die het gerommel met kwaliteit en afwerking een einde bereidt. Ik voorspel een grote FLOP voor de 4007.
chevron zegt
Ik ben zeker de eerste die een C-crosser zal kopen, ik heb lang genoeg naar die mercedes/bmw bakken gekeken. En als echte Citrofiel wens ik de C_Crosser veel succes. De peugeots zijn gapende bekken en vergelijk ik ze met hongerende karpers. Geen gevoel voor echtheid? Neem dan de chevrons die zijn echt goed verwerkt in de motorkap toch? OK een vleugje Japs zit er in, maar dat kan de pret=kwaliteit niet drukken. Immers is de Outlander een goede basis. Het wachten duurt me te lang, hoe zou die in ut zwart uitzien? Iemand die photoshop heeft zou het ff voor me kunnen regelen?
Theo Maassen zegt
Het ergste vind ik nog dat hier is over nagedacht (door dik betaalde ontwerpers)en dat dit het uiteindelijk geworden is. Ik zou die ontwerpen weleens willen zien die het niet geworden zijn!!!!! Ik heb vandaag de outlander bij de dealer gezien ik weet wel zeker dat deze het best zal verkopen van de drie.
Ian zegt
Iedereen is hier over een Mitsubishi-platform bezig, maar in feite is het ontwikkeld door Jeep, en wordt het gebruikt door zowel Jeep, Chrysler, Dodge en Mitsubishi, hetzij onder een andere benaming. Marketing)gewijs is de Chrysler-group op dat gebied wel een grote 0, gezien iedereen daadwerkelijk denkt dat het om een Mitsubishi platform gaat.
Adriaan zegt
vanmorgen een camion vol zien passeren op autostrade Brugge-Kortrijk
Wouter zegt
Hmm, ik heb een exemplaar zien rijden in Duitsland. Vond hem niet eens lelijk.
JD zegt
En toch vind ik hem er zo wel wijs uit zien.
)
JD zegt
of zo? Ik vind hem toch eigenlijk best mooi
VLS54 zegt
Dit vind ik dus niet mooi hè! Als ik voor Frans ging dan toch wel de citroen tegnhanger. Veel meer stijl!
peugeot zegt
jezus jullie allemaal hebben ook geen smaak moet je eens zien hoe mooi die peugeot 4007 er bij staat prachtig toch ??? vindt ik wel