Een Cayenne op het circuit uitlaten is inmiddels een everyday thing. Zo zagen we laatst nog de Cayenne EDO op het circuit en ook in Zandvoort weten ze er raad mee. Deze keer gaat het om de Gemballa GT600 en dat is toch wel een klasse apart…
Na een korte blik op de Cayenne S gaat de video snel over op de Gemballa GT600 edition (na 1:30). Enjoy!
(via germancarblog.com)
henk zegt
beetje te veel van het goede als je t mij vraagt zo’n gemballa
arie zegt
ik hou wel van veel goeds!
Sparerib zegt
Wat een enorm lelijk ding… Wanneer maken ze de motorkap af?
Powerslide zegt
lekker geluidje zeg! Beetje overdreven inderdaad, maar ach.
Nee! Die andere Rick zegt
OMG! Ziet er niet uit dat ding! Geluid is inderdaad wel lekker.
Maar uh….Knight Rider de KITT van de 21e eeuw? Nou daar denken we hier toch echt anders over hoor! Matie!
slk55 amg zegt
O, wat zou ik die Gemballa graag willen hebben!
Ik zou dan niet voor die bumperset kiezen, maar de porsche gewoon orgineel laten, maar dus wel met een gemballa motor erin. weet iemand of dit kan? en hoeveel kost zo’n gemballa eigenlijk?
luwek zegt
wat een afsguwelijk lelijke voorkant:(…maar als ik veel geld en een cayenne had dan zou die engine-upgrade er zeker in komen, en wat een geluid maakt dat ding, heerlijk:)
Cuore sportivo zegt
@slk55 amg; concentreer je op de 8C ;-)
slk55 amg zegt
ja, zal ik doen haha, maar ik ‘concentreer’ me nu ook op de a6 allroad die ik net besteld heb. de passat w8 word omgeruild voor deze audi.
911 zegt
geweldig geluid !!!!
uiterlijk beetje over the top
ziet er wel mooi stabiel uit op de ring
@ slk55AMG volgens mij moet alleen een motor van Gemballa wel mogelijk zijn bij die tuners kan bijna alles….. als je maar geld hebt.
Maar als je hem neemt wordt de slk dan ingeruild of neem je hem erbij???
Guz zegt
A6 allroad? Dat is volgens mij de meest nutteloze auto die ik ken (no offence, hij zou hier voor de deur mogen staan)
slk55 amg zegt
@ Guz
Ik heb voor de allroad gekozen omdat hij toch net even wat stoerder, mooier en bijzonderder is dan de normale a6.
Helemaal nutteloos is hij niet, want ik ga minstens drie keer per jaar op wintersport naar oosterijk/frankrijk en hier komt het quattro systeem met de iets hogere bodemspeling goed van pas. Ik heb vaker meegemaakt dat als je een bergpas over moet, en het sneeuwt heel hard dat ik de kettingen onder mijn auto moest doen, en dit is geen pretje na een uren langen reis, in het donker, in de sneeuw. nu hoef ik dat dus niet meer met deze audi a6 allroad.
Montgolfier zegt
Zeer goede keuze hoor die A6 Allroad, dat vind ik echt een super mooie auto, daarmee kom je absoluut verder offroad dan een ml, x5 en bijna alle andere suv’s. Wat voor motor heb je erin?
slk55 amg zegt
@montgolfier
Ik heb er de 3.2 FSI in, dit is de enige benzine motor voor de allroad.
Ik ga hem waarschijnlijk wel laten chippen door abt, dan heb je net even wat meer vermogen.
GuZ zegt
@ SLK55 amg
Ik ontken ook niet dat het een hele mooie auto is, maar is de Q7 niet een betere keuze? (OVER STOER GESRPOKEN!)
w0o0dy zegt
de wegligging van de A6 Allroad is veel (en dan bedoel ik VEEL) beter dan van een SUV (maakt bijna niet uit welk SUV) en bovendien is de A6 Allroad veel stijlvoller…. De Allroad is een auto die “Ik hoef niet zonodig zo’n enorme bak, maar wil wel ruimte, quattro aandrijving en stijl en een klein beetje opvallen is niet erg” communiceert. De Q7 is een ” Me too/kijk mij eens!”-auto.
Appeltje zegt
Tsja, ik blijf de Cayenne toch een hondslelijke auto vinden, maar naar zo’n Gemballa kijk ik wel om! Er rijdt er hier in de buurt ook eentje, ik geloof een GT700, maar die ziet er alsnog niet uit omdat die geen voorbumper heeft. Maar wat een geluid komt erui, waanzinnig! Maar inderdaad, het is redelijk nutteloos, en te veel van het goede. De Techart Magnum mag er trouwens ook wezen!
slk55 amg zegt
@ wooody
Jij snapt mijn keuze!
johan zegt
oh wat een schitterend geluid zeg
en ik vind die voorkant ook en beautifull
alleen ben ik geen voorstander van die dubbele mistlampies maar goed:P