De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat deze auto heel hoog op mijn favorieten lijstje staat. Laat ik er geen doekjes om winden, ik beschouw de E63 BMW M6 als pure sex op wielen.
Welbeschouwd vind ik BMWs onaantrekkelijk, liever gezegd lelijk. Zeker de laatste generatie BMWs, waarschijnlijk het Bangle effect, zijn niet aan mij besteed, de freude am fahren ten spijt. Daarnaast maak ik er geen geheim van dat ik een bepaalde voorkeur heb. Maar de 6-serie is uitzondering op de regel. Al sinds de E24 M635CSi vind ik het een absolute want-to-have automobiel.
Groot was dan ook mijn vreugde dat we de M6 mochten beoordelen. Dat het 3 dagen voor mijn vakantie was deed dan ook niet terzake. Ik tik dit artikel vanaf mijn hotelkamer in de eerste dagen van mijn vakantie omdat ik het anders waarschijnlijk niet uit mijn gedachten kan zetten. Laat dus voor eens en voor altijd duidelijk zijn dat ik een mooie BMW wel degelijk op waarde kan schatten.
Over smaak valt niet te twisten. Daarom zal iedereen het met mij eens zijn dat deze auto de mooitste seriematig geleverde velgen heeft die momenteel te krijgen zijn. Bovendien vind ik het knap hoe M GmbH met subtiele styling aanpassingen zo’n totaal onsubtiele auto hebben kunnen maken. Laten we wel wezen, de 645/650 is een midlife-crisis mobiel van heb ik jou daar (hoor ik daar iemand Gordon zeggen?). De M6 is alles behalve dat.
De aanblik van deze M6 (zwart kleedt lekker af) is genoeg om kleine kinderen aan het huilen te maken, en wilde beesten terug in hun hol te jagen. Zelden zag ik zo’n uitgesproken aantrekkelijke edoch agressieve auto. De eerste twee reacties, binnen het uur dat ik in deze auto mocht rijden, waren van twee aantrekkelijke vrouwen (echt gebeurt): De ene beschuldigde me van totale wansmaak (Gatver, wat een ordinaire voetballers auto! Die is toch niet van jou hé), en de andere wilde zo bij me in de auto springen (Is die auto van jou? Die vind ik zooo mooi, daar zou ik ook wel een stukje mee willen rijden!). Ze hebben beiden gelijk.
“Maar hoe rijdt ie nou?” vraag je je waarschijnlijk af. Nou, dat hangt er vanaf. Als je de auto start staat ie in standje ‘oma‘. De vering staat op zijn zachtst, en de peekaas staan op 400. Dat is allemaal tot daar aan toe, maar het ouwbolligst is de versnellingsbak, die schakelt daadwerkelijk alsof je oma aan de pook zit. Ik vermoed dat dat door de BMW Motorwerks techneuten bewust is gedaan om het contrast met de ‘M’ stand zo groot mogelijk te maken, want dan is alles opeens anders. Er zit een ‘M’ knopje op het stuur die in één keer deze drie voornoemde eigenschappen op zijn agressiefst zet. Ik vraag me alleen wel af waarom je elke keer als je de auto start je je favoriete instelling weer moet invoeren, het zou handig zijn als alles zo stond als toen je de auto stopte.
Om de ervaring overzichtelijk te houden heb ik de auto alleen in de ‘M’ stand gereden. En dan wordt het leuk. Hoewel we eerder met vermogende auto’s hebben gereden was deze ervaring toch weer anders. De ene 500Pk is kennelijk de andere niet. Het ‘bescheiden’ koppel (520Nm @ 6.100rpm) en de hoogtoerige natuur van de motor zorgen voor een vrij relaxte rijervaring totdat je de motor echt laat gieren. De SMG versnellingsbak schakelt soepeltjes door de 7 versnellingen op-en-neer, maar het bewezen nut van deze ‘echte’ versnellingsbak boven de automaat van, noem een, CLK DTM is voor een leek als mijzelf nog niet helemaal duidelijk. Ik denk dat de puristen van Motorwerks er nog niet aan toe willen geven. Wat absoluut wel leuk is aan de SMG is dat ie bij het neer-schakelen een dotje tussengas geeft wat voor de rij-ervaring weer een pluspunt is.
Om het gevoel te hebben dat je in een openbare-weg-raceauto zit moet je de toeren dus hoog houden. In de ‘M’ stand verschijnt er een heads-up-display met een toerenteller die aangeeft hoe ver je nog kunt gaan. En dat is geen overbodige luxe, want al zit de motor rond de 7.000rpm dan loopt ie nog als een naaimachientje. Je hebt met andere woorden niet door dat je al tegen de red-line aanzit. Ware het niet dat het display rood wordt en begint te knipperen als het tijd is om op te schakelen.
Grip is absoluut indrukwekkend, en ondanks het toch niet subtiele leeg-gewicht van meer dan 1.700Kg plakt de auto aan de weg. Bij bobbels in het wegdek merk je wel dat de auto een beetje los komt van de weg (in de stugste onderstel stand), maar dat doet geen afbreuk aan de wegligging. Maar het meest memorabel vond ik toch wel de manier waarop de M6 tot stilstand komt. Het betere Face/Off gevoel als je begrijpt wat ik bedoel.
Het interieur is ‘stricktly business’ en hoewel netjes afgewerkt niets bijzonders. Maar dat is ook niet nodig. De details maken het geheel precies goed, denk aan de flippers aan het stuur, de versnellingspook, de iDrive knop (die ik niet gebruikt heb, zo lang mochten we de auto niet lenen).
Concluderend moet ik bekennen dat de BMW M6 een evenwichtige indruk maakt. En hoewel de auto van heel dichtbij een beetje ‘nerdy‘ overkomt, met alle mogelijke electronisch/technische instellingen en het carbon-fiber dak, is het totaal beeld vooral indrukwekkend en bedreigend. Typisch een BMW die ik wel zou willen hebben.
– Alle afbeeldingen zijn in groot formaat te bekijken door er op te klikken.
Met dank aan Mathijs van der Vinne voor de fotografie!
w0o0dy zegt
Vakwerk Sacha, mijn complimenten! Absoluut geen BMW fan, maar een M6 heeft wel wat. Niet alles aan de auto is mooi, maar als totaalbeeld in zwart is het toch wel een fraaie bak.
Turbopaultje zegt
Mogen ze aan Kluivert en co verkopen. M6 blijft een 6 en dus f…ugly.
Kunnen ze daar in München die M635 niet reviven ?
Dennis zegt
Mathijs van der Vinne heeft een paar strakke kiekjes geschoten. Moet ‘ie mij ook maar eens leren.
Wouter zegt
Damn, als ik dit zo lees, krijg ik op eens weer spijt dat ik niet ben mee gegaan. Overigens vind ik de M5 echt mooier.
Junior (BMW Liefhebber) zegt
De M635csi is inderdaad een fantastische sport klassieker en echt een liefhebbers auto in hart en nieren. En de M6 is ook echt een mooi staaltje techniek om mee te mogen rijden vooral die 507pk’s heerlijk om mee voorruit te schieten en om lekker mee uit te acceleren als je uit een lekkere bocht komt gezet. Maar persoonlijk zelf ga liever voor een alpina B12 5.7 switchtronic! Oftewel de BMW 850csi in een alpina huidje. Heb ooit is zelf mogen rijden in zo’n alpina maar ik was werkelijk direct verkocht. En ik zou deze alpina wel tegen die M6 durven zetten op de nurburgring!
tim zegt
what the fuck is een switchtronic?
Masera zegt
Ben geen BMW fan maar zou weleens een stukje willen rijden, wanneer kan dat?
Axxx zegt
switchtronic was een automaat van alpina waarmee je ook met pijlen aan t stuur kon sturen.
nashua zegt
lijkt een leuke familiewagen :)
heb je ook kunnen proeven van de Automatic Launch Control?
lijkt me wel een leuke optie :)
HLK zegt
Goeie review hoor, maar waar blijven de videobeelden? Desnoods geluidsopnames :P
Miki zegt
VIDEO VIDEO VIDEO !!!
Powerslide zegt
Blijft een stoer apparaat, maar toch blijf ik een knagend gevoel houden dat je net zo goed (of beter) de M5 kan kopen.
Porsche Fan zegt
Porsche 911 Turbo is beter
de beste uit zijn klasse
Porsche The Best
Mpower zegt
Leuk (eerlijke) revieuw, zelfs Sacha is onder de indruk van de M6!
w0o0dy zegt
leuk zo’n reactie van Porsche Fan, maar het voegt niets toe! Fijn dat jij dat vindt…. maar wat moeten wij ermee?
O.D. zegt
Ik ben het alleen niet eens over de velgen die het mooiste zouden van de hedendaagse auto’s. Ik vind die van de nieuwe Turbo toch écht mooier.
http://www.porsche.com/filestore.aspx/normal.jpg?pool=germany&type=galleryimage&id=tu997-experience-wallpapers-05&lang=none&filetype=normal
http://www.pistonheads.com/pics/news/13825/997-turbo-brakes-L.jpg
En ik zou ook liever de M5 hebben, maar verder geen problemen met deze hoor. Ik zou er alleen niet voor kiezen als ik het geld zou hebben.
w0o0dy zegt
die velgen onder de 911 Turbo lijken wel erg geïnspireerd op de M6 velgen… (of andersom? geen idee, misschien zijn ze allebei wel niet de eersten geweest)
Stephan zegt
Vind het interieur niet echt mooi met die glimmende middenconsole. Als je zoveel geld neerlegt voor een auto.. Maar ja ik hoef nog niet te kiezen in die categorie/prijsklasse auto’s, maar dan had ik denk ik niet de m6 gekozen.
dekster zegt
in deze kleur is hij prachtig maar als je een basis kleur zoals blauw neemt (zo zie ik dikwels een in men buurt) lijkt het een enorme lompe bak
j,p zegt
k snep echt niet hoe mensen negatief kunnen praten over een m6 veeg eerst je bille schoon voordat je begint te praten over iets die je nie eens in je dromen kan zien en trouwens als je vind dat de m5 mooier is dan de m6 heb je echt geen smaak.
henk zegt
hoe kun je nou zo’n krappe porsche 911 met zo’n grote M6 (4 persoons) vergelijken…die gast is niet wijs denk ik dan
gr henk
AlexZjuH zegt
@ J.P. dromen staat altijd vrij, en het is niet zo dat je alleen maar dingen mooi kan vinden die je je kan veroorloven. andersom precies hetzelfde, al kan je em never nooit niet kopen, an nog kan je em lelijk vinden.
@ henk… m5 is 4 persoons, m6 gok ik op 2+2
Martijn zegt
Wat het voordeel is van een SMG tov automaat?? …. Wat weten je eigenlijk wel…?Een automaat heeeft altijd slip… Slip=Kut en traag…!! SMG is één van de snelst schakelende shit die er is momenteel..!! zelfs ferarri heeft moeite gehad om zoiets snel te bouwen!! MB heeft automaat…. Daarom SMG van BMW!! ;-)
A.r zegt
Sex op wielen? Een BMW? Aston Martin, dat is pas sex op wielen….
jens zegt
@ ar
veel sexplezier zou ik zegge dan
jonges jonges toch
silasse zegt
iedereen is percies negatief.
hoe zou dat komen
met je verkeerde been uit je bed gestapt??
ik vind het een top auto.
vind zelfs de m5 lelijk.
Ejay zegt
Het blijft een leuke wagen, ook weer leuke review. Voor als je je verveelt: kijkeen naar het bopvenste pijltje op het pookje en je ziet de onderste wit worden :-D
Op foto’s lijkt de achterkant altijd zo’n zonnedek, maar in het echt is het heel anders gelukkig.
mgs13 zegt
de m6 word beschreven als een 2+2 maar als je de concurentie bekijkt is de m6 wel een heeeel ruime 2+2. je kunt de m5 als 5zitter bestellen staat in de optie lijst. maar dan moet je de isofix en een meergewicht erbij nemen.
over smaak valt te twisten zoals altijd. voor mij hangt het er gewoon vanaf heb je grote kinderen of niet. groot = m5 klein = m6 of hoe hard of puristisch ben je. hoe weet je dat van die 5 plaatsen? ik heb drie kinderen direkt gevraagd aan de dealer. hoe doen ze het? andere achterbank.
JeffreyG zegt
de M6 is een prachtige wagen
je zou niet zeggen dat hij zo snel zou zijn
heerlijk veel pk’s en veel extra rotzooi erop en eraan :)
dat is pas een auto :D
Nicklien zegt
Een beauty met ballen!
Ik ben om, wat een wagen!!
sacha zegt
@Martijn: De automaat van de CLK DTM schakelde net zo strak zo niet strakker als deze SMG-bak. Vandaar de conclusie: SMG, hoezo…
ikke zegt
nu het artikeltje is geweldig geschreven maar ik zou nieuwsgierig al sik ben de prijs van de wagen er wel bij willen hebben staan want nu moet ik naar een andere site gaans urfen om te weten of hij ook niet aleen aston martin snel is maar ook aston martin duur is
Lampredi zegt
Als je dit sex op wielen vind begrijp ik waarom de leggings destijds zo in zwang waren.
Sjoerd zegt
Ik werk zelf bij een BMW dealer en dit is Sex, puur Sex…als je hem in het echt ziet en mag voelen en rijden krijg je kippenvel, echt!
Sjoerd
BMW 323Ci zegt
Zal ik het maar zeggen zeker?
Pure PORNO!!!
CSL zegt
Monster in een 6serie costum!
SamuraI zegt
Dat is nu den enigste schone BMW.
NISmo zegt
Staat er ook een dicht bij mijn huis, zelfde kleur en alles, werkelijk een geweldige auto, hoewel ik de speciale bruine kleur voor de M6 nog net iets mooier vindt (en nee, niet dat roodbruine ‘which looks like a vets forearm’ (Jeremy Clarkson)). Die in dat mooie bruin staat namelijk 2 straten verderop :D
Pieter zegt
super auto..!!
Wezel zegt
Knappe techniek, strakke wagen, alleen vind ik het een foute voetballerswagen. Wedden dat je over 2 jaar diverse coffeeshopeigenaren erin rond ziet karren…….. Gebeurt nu ook met het vorige model M5 en de X5 errug jammer…
Gap zegt
Ik vind de M6 een decadente bak, past wel bij mij. Jammer dat mijn banksaldo niet net zo decadent is…
tony zegt
Doe mij maah een geblendeerde 7serie E38 type
stefke zegt
voor de porsche lovers, de BMW M6 is een stukske sneller ze dan de vorige porsche Turbo, genoeg officiele trekkies op M5board en M6board
Vegeta zegt
Wat je zegt over die M instellingen is niet waar. Je kunt in iDrive instellen wat er gebeurd als je op de M knop drukt. (en ja dat onthoudt de auto dan)
Micha Lepanovic zegt
M6…..mooooooiste auto van BMW ooit!
Ik zou deze best wel in mijn woonkamer willen hebben…
“Kijken, kijken,….niet kunnen kopen”…
Later als ik groot word….(ben nu 34j)….
rik zegt
ik vind hem een beetje overengineerd maar voor de rest een prima auto met zeer mooie looks maar geef mij voor het zelfde geld toch maar een porsche
GT3
joop zegt
rik de gt3 is wel een beetje duurder dan de m6
Damian zegt
Van mij mag je komen met je Porsche GT3…
De echte BMW M6 kenners en degene die er mee gereden hebben, weten precies wat ik bedoel…
Launge-mode aan en doortrekken tot de 330km/u
Voor mij de ultime openbare wegracer.. (als je het zo kunt noemen)..!!!
Meer hoef ik niet te zeggen…
…”Damian”…
Sami zegt
ik vind em echt een hele mooie auto ik ben zelf een audi fan maar ik zou de m6
wel willen rijden.
Jan zegt
Zoals Jeremy al zei, de ontwerpers zijn bij het ontwerpen van deze auto aan de achterkant in slaap gevallen. Mooie auto, gruwelijke motor, mooie velgen maar die achterkant ziet er absoluut niet uit.
JonasGTsI zegt
Ik het gisteren het geluk gehad op in de auto van een buur te rijden even, hij had de auto gehuurd voor een dag, vraag mij niet naar de reden, want de auto heeft bijna de ganse dag thuis gestaan, zonde van de kans dus, maar ik heb wel meegereden even en ook een kwartiertje zelf gereden zoals ik al zei met de auto, en ja hoor, het was de M6, prachtige wagen, binnenin, het interieur, de lijnen, en vooral de kracht en het geluid van de motor die eronder ligt! amai, ik heb echt genoten van mijn korte ritje, hij bromt het als het wre uit van plezier tot net geen 8000 toeren in elke versnelling, nu alleen nog hopen dat ik nergens geflitst ben ofso… maar kortom naar mijn mening is deze auto echt de top!
Arnoud zegt
En ik blijf het een hele lelijke auto vinden. Het lijkt wel een opgezwollen pad. Het front is nog wel het lelijkst van alles. Daar komt dan nog boven op dat het geen hardcore circuit auto is maar ook geen comfortabele über GT. Dan vind ik de M5 veel geslaagder.
LINGIER JO zegt
ja als auto liefhebber heb ik ook een test kunnen realiseren met de m6 cabrio,onbegrenst; ja mijn vriend een ex racer was er ook wel voor te vinden,dus samen naar de dealer,daar ik met een 630i cabrio rij? en er toen nog geen m6 cabrio te verkrijgen was? was ik wel verplicht om te wachten. punt is dat mijn vrouw deze iets te traag vindt.dus geen probleem.
reden was om samen met mijn vriend de eerste kennis making te kunnen ondervinden om zodoende mij huiswaards te begeven zodat mijn vrouw de teug weg kon realiseren.
doch, bij de dealer toe gekomen bleek het een klant zijn wagen te zijn zij uiteraard zijn goedkeuring tot rijden had gegeven. alleen hadt ik hier niet op gerekend, dus werdt het een test rit met de verkoper achteraan erin begon het rigje. ja de wagen stond al op temeratuur. de klant stond ons nog even uit te zwieren , en ja? even het m-knopje indrukken om alles te kunnen benutten, ik heb me dan even laten gaan. het schakelen was voor mij iets te bruud(telkens we aan de rode lichten een sprint gingen maken) ook was er een geklop achteraan te horen bij bruusk optrekken. het was een helse rit van een halfuurtje,voor mij een ontspanning,alleen kon ik niet naar mijn woonst rijden om mijn vrouw de terugtocht te laten maken.
terug bij de dealer gekomen was de klant blij,uiteraard? als je zo plots uw wagen ziet voorbij scheuren op de naast gelegen hoofdbaan.
hij was nog blijer als ik hem vermelde dat ik de race start niet heb uitgevoerd(dit is maar 5 keer mogelijk om daarna een andere koppeling te laten vervangen).
het geklop dat we hadden in de wagen achteraan heb ik op het laatst ontdekt,dat was de verkoper zijn hooft dat tegen de achter zetel sloeg(voor de verkoper van bmw was dit zijn eerste ervaring in een m6).
alleen miste ik het gebulder van de motor op stationair toerental zeker.en ja, de remmen doen het uitstekend.
nu ben ik verplicht om nogmaals een test rit aan te vragen voor mijn vrouw zelver. van wege jo(belgie)
peter zegt
Kijk hier een leuk filmpje met een M6, kan je zelf nog zo’n M6 verdienen, moet je wel hard werken uiteraard.
http://www.enncell.com/video.php?video=1
bmw power zegt
vind de m6 een vette auto. Hij wint niks voor niks voor zijn V10 motor de prijzen van engine of the year 2006 en 2007. Zo er toch wel wat in die bmw’s.
ikke zegt
ik zal het julie allemaal zeggen intt echt een al ge er in zit is da machien pas een beest
lipton zegt
@ bmw power
helemaal met je eens.
Dit is gewoon een beestige wagen met een beestige motor.
TFFY zegt
@ Porshefan
Leuk dat jij een Porsche beter vindt maar hoe doe jij dat dan als je met 4 personen of 5 met 250 KM p/u een dagje Duitsland onveilig maken wilt inplannen.
Bedoel hier natuurlijk mee dat Porsche een sportwagen is en de 6 serie nooit gebouwd is met dezelfde aspiraties.
Zou anders zijn als je de te verwachten A8 ermee zou gaan vergelijken.
Ik zou gaan voor de 6 serie, heb ik dan nog wat over de Porsche erbij voor het betere kicken.
Jusfendi zegt
een ware beest deze auto, dat ondervind je ook als je hem tegenkomt. Zeer imposant.. een minpuntje vind ik de achterkant
sven zegt
Met 4 of 5 personen Duitsland onveilig maken , dat is pas verantwoordelijk !
Als je wilt knallen doe je dat alleen en zet je niet het leven van je passagiers op het spel !
BUBBLEMASTER zegt
kaulo loetoe……wat een mega mega monster!!!!!!!!!
BMW Fan (een trouwe) zegt
mijn vader heeft een bmw m6, en ik kan je vertellen, geen enkele andere BMW rijdt zo fantastisch als de BMW M6 :D
Jonas zegt
ik wou dat mijn vader dit ook kocht, maar die blijft trouw aan zijn 5serie…
misschien koop ik me later wel een M6, als ik al wat langer werk, dat zou pas heerlijk zijn…
Big Bill zegt
-edit: nutteloze bijdrage-
my zegt
Er bestaat toch niet veel beter dan de m6 het is luxe comfort en speed ineen!
Mijn vader heeft een z4 maar ik denk wel dat een m6 nog iets beter is dus ja dat zul je dan zelf wel voelen hoe die zit en welke classe hij heeft .
Als ik de m6 punten zou moeten geven on 10 krijgt hij van mij toch een dikke 9/10.
wilco faber zegt
De M6 is een bruut apparaat. Uiterlijk is alleen niet 100% mn smaak. De prestaties wel, onbegrensd 330 op de teller (315 echt gok ik).
Toch liever de E24 als t om looks gaat.
Rob zegt
Ik twijfel tussen een M5 of een M6. Mijn voorkeur gaat uit naar de M6, maar ik heb 2 kinderen van 8 en 6. Is de achterbank ruim voldoende hiervoor? Kan je hen een langere tijd achterin zetten?
lincoln mark8 zegt
@Rob…. ja kan makkelijk… maximaal 5 dagen achtereen…..m6 m6 m6 m6 m6 m6 (ik wou dat ik zo,n keuze kon maken)
Rob zegt
@Lincoln, dank je voor je reactie. Ik heb ze uiteraard in de showroom achterin gezet, maar echt uren rijden is een ander verhaal. Bovendien wil de verkoper toch alleen maar verkopen, dus echt waarde hecht ik niet aan zijn praatjes.
Ik ga op model kiezen en dan wordt het dus de M6.
Alex zegt
damn echt een strakke bak. Ben ook niet echt weg van het uiterlijk van BMW maar als ik zoiets in mijn achteruitkijkspiegel zie aankomen stoven ga ik echt wel aan de kant :P
Ruben ( AutoFan!!) zegt
De Bmw m6, Echt super mooi man ! Daarom hebben wij er ook zo een :P
Hij is echt fantastisch !! 4 seconden op de 100!! Hij heeft een super mooie blik, hij is gewoon super!! ook dat geluid . mmmm… heerlijk :P
Kobey zegt
Damnn what a beatiful Car..!!!
Nick zegt
zijn wel veel mensen die een m6 hebben ofniet..
Clio Rs Sport zegt
Ruben niemand gelooft jou dat jullie een m6 hebben.
Timo zegt
ik beschouw de E63 BMW M6 als pure sex op wielen. perfect omschreven van de schrijver van dit stuk. meer kan ik niet zeggen. prachtige wagen!!!
Alvaro zegt
Ik ben geen fan van deze BMW. Nu we het over esthetische auto’s hebben zou ik viel liever gezien dat ze de BMW 850CSi V12 een vervolg hadden kunnen geven ipv de lelijke M5.
Met enkele motor upgrades en een geliktere body (waar ooit de Jaguar E-type zo bekend mee werd) zou ik deze BMW meer sex op op wielen gaan noemen en heb je bovendien een echte luxe sportwagen uit het topsegment.
Nu ben ik bang dat de foute types met deze wanna-be sport sedan aan de haal gaan. Dus alle BMW fans lobby voor de BMW 850CSi V12, deze was pas echt een brute auto voor zijn tijd. (1995)
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=241
mix zegt
Ik heb mogen genieten van een rit in bmw m5 op nurburgring, ik kan u wel degelijk vertellen… M5, mooiste sedan van alle europese wagens
Renzo zegt
Best mooi natuurlijk maar ik zou nooit in mijn leven als iemand me vraagt wat voor auto ik heb willen antwoorden met “Een BMW”. Dat merk en het hele imago gaat tegen al mijn principes in.
mix zegt
ieder zijn eigen smaak natuurlijk
ACSnitzer zegt
Jha een mooie auto heb vorig week een gekocht ben meteen naar de autobahn geweest :P hij gaat lekker hard zeg alleen 1 minpuntje die schakelflippers daar ben ik nog nie aan gewend want mijn vorige auto de 645ci had dat ni ik ben de 296 gegaan ( dat zei de head up display) maar hij kon wel harder maar ik had mijn 2 zoons en vrouw bi me
ACSnitzer zegt
mijn zoons zijn 3 en 6 ze pasten nog net wel een minpunt die achterbank
Bert zegt
Hoi,
BMW M635CSI is inderdaad een fantastische auto. Wegens de mogelijkheid tot aanschaf van een Z1 verkoop ik mijn M635CSI.
Het is een perfecte auto met slechts 79.845 originele kilometers (onderhoudsboekje aanwezig). Ik heb hem gekocht van de eerste eigenaar dus de wagen is volledig gedocumenteerd. Hij is in het Alpine Wit met buffel lederen antraciet interieur. Nooit herspoten, nooit een accident en zeker nooit een restauratie gebeurd. Auto staat er als nieuw bij.
Vraagprijs: 23.000 euro
Belgie
[email protected]