The Detroit News heeft een artikel over de hip hop community en de acceptatie van de Dodge Charger in die cultuur. De Charger komt steeds meer voor in TV series en music videos. En hij wordt flink gepimpt! Normaal gesproken gaat het hier om marketing afspraken en sluikreclame, maar deze keer lijkt het andersom.. de Charger is gewoon hot! Het blijft echter wachten op de eerste Charger met vleugeldeuren, dan kan fifty ook een nieuwe clip maken.
Toch is dit serieus een goede kans voor automerken om hun nieuwe model geaccepteerd te krijgen bij de jeugd van tegenwoordig. Het schijnt dat de gemiddelde Dodge koper 45 jaar oud is, met wat van deze extra aandacht kan dat flink naar beneden worden geschroeft! Kijk maar naar Busta Rhymes die met zijn single “Pass the Courvoisier” de omzet van Franse Cognac met bijna 20 procent liet stijgen! Cheers!
Lees het volledige artikel op detnews.com (via chryslerweblog.com).
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.