Dit snoepje uit Essen hadden we even over het hoofd gezien, maar wilden we jullie toch niet onthouden. Reiter Engineering racet al jaren met de Murcielago R-GT in de GT1 klasse en nu hebben ze naar aanleiding daarvan ook een lekker pakketje ontwikkeld voor de straat.
En het eerste knalgele exemplaar werd gepresenteerd op de show in Essen. En daar werd ie gelijk gespot door autojunk bezoeker piieterr, de live foto’s kan je HIERRR bekijken!
Meest opvallende aan deze Murcielago is de plaats van de uitlaten die nogal hoog gemonteerd zijn. Persoonlijk vind ik het wel wat hebben, maar smaken kunnen natuurlijk verschillen. Het is uiteraard wel te hopen dat de uitlaten eenzelfde geil geluid produceren als de race R-GT! (via: lambopower.com)
Johnny Berra zegt
Die uitlaten zijn echt wel lijp
Mooie auto beter als het orgineel
Hoeveel PK en Specificaties
Jaws149 zegt
MACHTIG!
Jochempie zegt
Ik vond ‘m er redelijk goed uitzien op Essen alleen lijkt ie nog steeds op een gewone LP 640 met wat extra kunststof en OZ racing wielen.
Foramen zegt
@Jaws149
ik dacht het zelfde
MACHTIG!
robbie zegt
@Jochempie, dit is dus GEEN LP640! Kijk maar naar de achterlichten ;)
Racer_123 zegt
Die uitlaten vind ik nu echt niets, geef mij maar de standaard centrale uitlaat. En die zwarte strepen mogen ze van mij ook houden ;)
Racer_123 zegt
Correctie, die zwarte roosters vanvoor… Ik had niet gezien dat het roosters waren…
AutoInformatief zegt
Ik ben het met je eens robbie ik vind die uitlaten ook wel wat hebben B)
Ik vind het hele ding wel geslaagd, alleen even de achterlichten van een LP640 gebruiken a.u.b.
Cantago zegt
Doe die uitlaat maar weer op zn plek hoor…
En die spoiler is mij ook iets te groot…
verder? GEWELDIG!
Carnutter zegt
Ik vind het een beetje een vreemd geval. De neus is overduidelijk van een een LP640. Maar de achterkant en sideskirts vertellen een ander verhaal. Ik hoop dat hier nog wat verduidelijking over komt. Voor de rest best wel een geil bakkie.
Is er eigenlijk motorisch nog wat verandert?
rotorhead zegt
Ik vind het helemaal niets. Bah.
Bunzing zegt
huhw….heeft dat ding twee remklauwen? of lijkt dat maar zo op die foto met die remschijf etc?
RA999 zegt
@ Bunzing
Die kleine is voor de handrem ;)
Jochempie zegt
@ Robbie: Dat klopt, maar hij lijkt er in eerste instantie wel op :)
Citrofiel zegt
En wat was er mis met de gewone stortkokers achteraan dan? Die vond ik persoonlijk mooier…
tom zegt
Ter info: uitlaten staan alleen hoog omdat het handiger is voor een race (track) wagen. Als er iemand in je kont zit hoef je dan niet direct een duur nieuw uitlaatsysteem te gaan kopen, was althans de rede dat de scuderia, ze hoger had staan dan de F430…
VonStroke zegt
@Tom: bij de Scuderia was dat dacht ik vooral voor een betere airflow onder en op het einde van de auto.
VonStroke zegt
edit: én om gewicht te besparen.
Vincent Vdm zegt
Poooooooooorn!!
Maar waarom nu toch geel… De volbloed R-GT is zo mooi in dat zwart…
Mies zegt
Vindt die uitlaten helemaal niets, maar als het hetzelfde geluid produceren als die bij de GT1 is er niets aan de hand.
@VonStroke dat wat tom zegt kan ik me ook herinneren…. Volgens mij wordt het in de afl. van 5th dat ze die F430 Challenges testen nog vermeld.
Hans zegt
idd die uitlaten :( omg wel vette bak though
Buyck zegt
Nu val ik achterover…. zalig en zo bloedmooi!
Joeri zegt
Niks mis mee…..
Vind het echt wel wat hebben, probeer zelf eens zo’n bolide te bouwen.
Ze hebben goed hun best gedaan hoor. Ze mogen van mij zo door blijven gaan ;-)
Vind het er geweldig uitzien :-)
Gio zegt
ZOT! Die uitlaten zo hoog zetten!! Dat moet pas kippevel geven in een tunnel én oorverdovend!! Zou dat volledig zien zitten… damn..
Berkan zegt
Dat ding zo bruut he ik heb die zelf in Essen gezien en heb nog wel een foto ervan! Machtig ding hoor!
Nick Dijkhuizen zegt
http://www.autojunk.nl/clips/view/149094
Deze vind ik heel erg veel lekkerder dan het bijgevoegde filmpje ;)
anders dan anders zegt
die heb ik gezien in Essen