De Britse zakenman Gerald Mellin (54) heeft zichzelf onthoofd in zijn sportwagen (Aston Martin DB7) om wraak te nemen op zijn jongere vrouw, Mirrielle (33), die hem had verlaten. De zelfmoord gebeurde vlak nadat Gerald te horen kreeg dat hij extra alimentatie moest betalen.
Hij had reeds vaker gedreigd met zelfmoord, maar onlangs heeft hij de daad bij het woord gevoegd. Hij knoopte het ene eind van het touw om een boom en het andere eind om zijn nek. Vervolgens ging hij in z’n DB7 cabrio zitten en gaf plankgas. Hij laat zijn ex-vrouw achter met schulden (bron: bbc.co.uk).
Adriaan zegt
echt een beest!
Bruno zegt
Wraak nemen door zelfmoord te plegen, en dan nog op zo’n manier…
Goed gek daar in GB…
Ruud zegt
Orginele zelfmoord, waar tenminste geen andere mee worden lastig gevallen (zoals treinmachinisten etc.). Maar het blijft toch zonde.
replo zegt
Dan zal hij wel heel veel schulden moeten hebben. Zo zie je maar weer, dat geld niet altijd gelukkig maakt, maar schulden………Ik denk dat zijn vrouw beter af is zo. Wat een lafaard om zo’n aktie te doen.
JOnas zegt
ik zie er geen “wraak” in, zijn vrouw krijgt nu geen alimentatie…
Als ge in de brousse gaat wonen krijgt ze ook geen alimentatie en dan leeft ge zelf nog…
CSL zegt
Hoe dom moet je wel niet zijn om zoiets te doen.
yannick zegt
hehe wa ne zot… normaal dacht ik da ge dan gewoon uit uwen auto werd gesleurd omda uw lichaam zosterk is… mar toch ni :-p
lincoln zegt
tja .. schulden en een dikke auto ..
laat me raden .. nieuw uit het doosje ..
simon zegt
jammer van die am
laurensvd zegt
Wel je gordel om doen hé ;-)
autogier zegt
zonde van die db7 die auto zit vast onder het bloed
StormRAM zegt
Hopelijk was het touw lang genoeg om toch nog ff het mooiste geluid uit de db7 te horen. Van een vol accelererende db7 zagato wil je toch nog wel ff genieten voor je doodgaat lijkt mij… ;)
donzobar zegt
te koop: AM DB7 met 5 liter bloed in interieur
Citrofiel zegt
Gaat zijn erfenis dan niet automatisch deels naar haar? Blijkbaar niet… :? ?
Wel een heel originele manier van zelfmoord, maar natuurlijk verschrikkelijk dat het zover is gekomen. En daar dan nog een DB7 voor opofferen ook. Niemand wil natuurlijk een auto waar iemand in dood is gegaan en de zooi heeft ondergebloed, lijkt me.
laurensvd zegt
Ze mogen hem zo voor de deur zetten hoor, dan neem ik het opkuisen er wel bij.
PhillyZ06 zegt
Wel origineel!!!
NLX zegt
Nou ik denk dat dat bloed de minste zorg is, een AM die hard rijdt zonder bestuurder is ook geen feest
hans zegt
denk dat er niet veel over zal zijn van die DB 7
Sébastien zegt
Tschijnt dat hij het deed in een drukke straat zodat er veel toestaanders konden “genieten” van zijn stunt… Ik zou toch vlug in zijn DB7 springen en er mee wegrijden :D
Tombnolz zegt
Krijgt z’n ex misschien zijn Aston! Ok, waarschijnlijk een beetje geschalotterd, maar toch…
RenJie zegt
Die man verdient wel de originaliteitsprijs zeg.. dit is wel een hele originele manier van zelfmoord. Weet iemand hoe lang dat touw is?
opa plas piemel zegt
een tokkie met schulden waarschijnlijk ….tokkies moet je ook geen relaties aan laten gaan….kan dat soort niet.
paul zegt
nou zonde van dat touw…
Roadronner zegt
Sick f0ck…
Ga eens deaud.. ohnee… istie al… 8-)
smeck zegt
wat een idioot…
en zo origineel is hij niet…paar dagen geleden deed een pool ook iets dergelijks…maar die wachtte tot zn vrouw thuis was…
Mr.Abarth zegt
Sneu voor die man, maar de auto blijft bloed-mooi :P (serieus: ik ben geen expert, maar er ging volgens de BBC wel aardig geld rond en hij wou haar niets nalaten. Zo gaat het vaak: een jonge vrouw (die, kuch kuch, heus niet voor t geld getrouwd is) en dan later scheiden en met n leuk bedragje verder leven.
Kan me dan wel voorstellen dat je je ex geen geld gunt, maar om je familie zo achter te laten, nou nee.
Als je toch succes hebt in zaken, start je evt. een ander bedrijf op.
kowalsk zegt
Ook een vorm van stijl, toch?
VonStroke zegt
@Yannick: gordel om en je lijf blijft mooi op zn plaats…
Bert zegt
En weer is een boom het slachtoffer van zinloos geweld, triest dit.
dekster zegt
Wat een stome eikel, je kan toch ook gewoon stiekem naar een ander land gaan en een nieuwe identiteit aanvragen?
Rick.K zegt
je zult die auto maar vinden met alleen een lichaam erin en ook nog in de gordel :p
f-autogek zegt
autogier schrijft,
9 August 2008 om 17:49
zonde van die db7 die auto zit vast onder het bloed
Wat een reactie _O-
ValverRde A zegt
dn koppigen ezel
Fred Flintstone zegt
Ben ik de enige die het nivo van de reacties ver beneden peil vind. Schandalig hoe jullie allemaal reageren. Autoblog onwaardig. Die man is ten einde raad en krijgt van iedereen een trap na. Hoe makkelijk is het niet zijn poging tot zelfmood te koppelen aan allerlei ‘leuke’ reacties. Ha, lollig hoor! Wie is het leukst? Niemand! Ik geloof dat enige censuur van de redaktie wel op z’n plaats is. Schamen jullie je allemaal diep!!!
franstheunisz zegt
Dank je wel Fred Fl., ik wilde net hetzelfde schrijven.
Niet leuk, voor niemand. En voor degenen die het gezien hebben (omstaanders of hulpverleners) nog een hele tijd slapeloze nachten. Aston Martin of niet.
lincoln zegt
@Fred Flinstone .. yep .. je bent de enige .. en de minst leuke ..
en schamen ?? dat is zo Calvinistisch ..
RenesisHP zegt
@Fred Flintstone.
Niveau!!!
Sébastien zegt
Waarom denk je dat de term “galgenhumor” tot zijn recht is gekomen :)
Het is trouwens “niveau” Fred Flin-stoned
RenesisHP zegt
Ik vraag mij af met hoeveel knopen het touw strak trok.
RenesisHP zegt
@Sébastien.
Laat de stoners er buiten. Ik wilde er net één opsteken. :P
Rob zegt
Dat moet je in een Daihatsu Cuore niet proberen.
opel astra stationwagon 2.2 16v 147pk 203nm 208km/h 0-100 9.3 sec zegt
VIES om zoiets te vinden
Joost zegt
Toch gelukt, nou krijgt zijn ex niks. Het mooie van schulden achterlaten in dit geval is dat je ex niks te kiezen heeft. Of het totaal pakket auto huis alles inc schulden nemen of de erfenis afwijzen. Hoe dan ook ze heeft niks!
lincoln zegt
@franstheunisz .. er werken ook mensen in abattoirs .. dat is werk ..
buiten het feit dat deze egoïstische (dus meest pure) daad van ultieme zelf-expressie een keuze is .. onomkeerbaar .. maar stervelingen nemen nu eenmaal keuzes ..
Sébastien zegt
@nicecarsowner: Zolang je erna niet aan 230km/h over de snelweg scheurt ;)
Stel je voor dat je dan een extreem lang touw ergens aan een telefoonpaal hebt gebonden, met die snelheid… :D
RenesisHP zegt
@Sébastien.
Dan zou je een mooie foto voor http://www.rotten.com hebben gemaakt.
Het hoofd ligt dan zo’n 10kilometer verder dan het lichaam. :evil:
Sébastien zegt
@mx5/rx8owner
Morgen plaats ik me langs de snelweg met een lang touw, het ene uiteinde aan een telefoonpaal gebonden en van het andere uiteinde maak ik een lasso… Nu nog hopen op mooi weer en veel cabrio’s :D
(Voor de mentaal zwakkere mensen: dit is een grap!)
Klassiekerrally zegt
Zo, die heeft haar toch mooi te grazen genomen! :?
RenesisHP zegt
@Sébastien.
Motorrijders zijn ook leuk… :twisted:
En om de uitdaging nog leuker te houden. Doe dit bij de autobahn. ;)
Sébastien zegt
@mx5/rx8owner: lol! :)
RUS zegt
Geloof er geen donder van.
Rob USA zegt
Ok ik denk ff na .. voor het geld van één grote beurt voor de Aston Martin zou ik liever een hitman inhuren. Sorry.
w0o0dy zegt
@rob USA: en? al nieuws? Groeten, papa W0o0dy ;)
Sorcerer zegt
Ruud: en de mensen die de troep mogen opruimen dan..? Denk je dat dat hen helemaal koud laat?
raymond zegt
Hahaha
@ Fred Flinstone !! Je naam doet je sullige opmerking wel eer aan !!. Wie voor een dubbeltje wordt nooit een kwartje met je flinstone-auto. HAHAAHAAA.
marruk zegt
Dat wordt dus db7 schoonmaken en verkopen om af te lossen..
triest verhaal.. :(
XytraS zegt
De kerel had trouwens een levensverzekering waardoor zijn vrouw behoorlijk wat geld zou krijgen als ie stierf…. die heeft hij dan ook opgezegd vlak voor ie zelfmoord pleegde, consequent was ie iig :p
RenJie zegt
@Fred Flintstone
jouw spellingsniveau ligt anders ook erg laag..
nivo = niveau
redaktie = redactie
.. verder heb je wel enigszins gelijk, maar ik moet toch iemand pwn3n?!
gek en kaal zegt
even serieus
je kan iemand alleen te grazen nemen als je het na kunt vertellen, hij niet , dus hij heeft haar niet te grazen genomen
2
succesvol zakenman, hoeveel personeel had ie? en dan kan je een meisje, dat jouw dochter had kunnen zijn, niet de juiste behandeling geven? was hij in penopauze? dan had hij een verpleegster nodig, geen halve trouwbroek!
en nu voor de lol
als mijn meisje me verlaat, krijg ik alleen maar een streep aan m’n nek;… ik rijd een fiets
Rob USA zegt
@Wooody: Ja het is ook gelukt 08-08-08 het kan niet anders dat hij ook alleen in 8 cilinders wil rijden!! :) We call him Dave ! Thanks papa Wooody
w0o0dy zegt
@Rob USA: GEFELICITEERD MAN! en heel stijlvol al die 8jes heb je echt niet op de buik staan duwen? ;)
Rob USA zegt
@Wooody:Thanks again. Ik heb een hartig woordje met de zusters/artsen gesproken ja. Maar gelukt om 22.00! :)
Citrofiel evil twin zegt
@Citrofiel;
“Gaat zijn erfenis dan niet automatisch deels naar haar? Blijkbaar niet… ?”
Stukje uit HLN:
Levensverzekering opgezegd
Mellin was eigenaar van een fitness- en zonnebankcentrum, waar zijn ex werkte als schoonheidsspecialiste. Ze trouwden in 2002 – nadat ze beiden al eerder het huwelijksbootje waren ingestapt – en scheidden vijf jaar later. De man zegde eerst zijn levensverzekering op om vervolgens – na zijn zelfmoord – zijn ex op te zadelen met een berg schulden. Die zal de zaak nu moeten verkopen.
Zo krijgt zij niks van zijn erfenis. ;)
lincoln zegt
@Rob USA .. gefeliciteerd broeder ..
dat heb je dan maar weer mooi gecompenseerd met die bovenstaande knakker ..
Svenn zegt
Goede manier om je ex nog wat bij te naaien.
Vind het wel een best geslaagde manier. Iedereen gaat toch, en als je je voor geldklauwende ex er nog wat bij kunt naaien, waarom ook niet
RenesisHP zegt
@Rob USA.
Gefeliciteerd met de kleine. Leuke geboortedatum ook.
Ik ben helaas al te laat. 06-06-06 is al een tijdje voorbij helaas. ;)
klaas jan zegt
gestoven in britsche passie
Bart zegt
zo zie je maar weer ga nooit trouwen je ziet wat voor elende het kan veroorzaken.
het enige wat ik wel hoop is dat die mellin met zij radicale actie geen krassen en deuken in die prachtige DB9 cabrio heb gemaakt…
TVRooom zegt
…en met een vieze Aston.
Rick dos zegt
“Hij laat zijn ex-vrouw achter met schulden.”
ROFLOL! :lol:
Kuch…nee, maar dit is triets natuurlijk …proest…..ach wat erg…..hihi hiel zielig…
Maar uh……zo ben je even weg en ineens heeft blijkbaar iedereen kinderen! Felicitaties zijn op z’n plaats lijkt me. Congrats aan wOoOdy en RobUSA. :D
Ben blij dat jullie jullie kinderen naar mij vernoemd hebben. Hoefde natuurlijk niet maar vind ik een hele eer! ;)
RenesisHP zegt
@Rick dos.
Lekker op dreef vandaag. :lol:
Het is zondag hoor, bij velen staan de hersenen op non-actief. En dan kom jij hier ff helder doen. :?
Ik ben wel gelijk wakker… ;)
Rick dos zegt
@mx5/rx8owner
;)
Franco zegt
Het lijkt een heftige actie, maar ik kan die man best begrijpen; Jong vrouwtje vertrekt (naar een man van haar eigen leeftijd?)…maar houdt wel haar handje op?!?
Dat trok deze man blijkbaar niet en zoals iemand dat al eerder schreef op deze topic; “We vergaan allemaal tot as”.
Ergo; Vrouwtje gaat maar werken voor haar centjes… :D
Fortuna zegt
Bloedmooie wagen!
Bas zegt
hahahaha…hij laat zijn vrouw achter met schulden…bring it on biaaatches!!! Bring….it….ON!
Dat zal haar leren een golddigger te zijn….maarja…daar heeft hij en zijn familie lekker veel aan.
Hier ligt:
Gerald Mellin; hij had gelijk.
Citrofiel zegt
@ Rob USA; Gefeliciteerd! Wat een datum. En met de goede (jouw) opvoeding komt het met die cilinders ongetwijfeld goed. ;)
@ w0o0dy; Ik geloof dat ik jou ook nog niet gefeliciteerd heb… :oops: Bij deze!
@ Citrofiel Evil twin; Handig gedaan! Hoewel, dat je er zelf voor het leven moest laten had hij even anders moeten regelen…
eppe zegt
Als het goed is kan de nabestaanden deze laatste kilometers opgeven aan de belasting als zijnde ” onderneming voor het bedrijf” ……Moet u lachen? nou ik ook niet, maar het zal me niks verbazen. Er zijn al zoveel KROMME Gerechts-uitspraken waarover wij zo langzamerhand bijna gewend aan raken….
Jamavamo zegt
Hij heeft tenminste zijn hoofd gebruikt…
Trevor zegt
Als zijn ex alimentatie zou krijgen zal dat geweest zijn omdat 1; of hij “fout” was of 2) er kinderen in het spel zijn.
In dat laatste geval moeten die nu zonder papa opgroeien en erger nog.. over een tijdje zullen ze wel vernemen hoe die zich zelf om zeep geholpen heeft… leuk… duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Tja….
Nader zegt
Voor de mensen die willen weten hoe het eruit heeft gezien:
http://img209.imageshack.us/img209/8310/naamloosbv5.jpg
T593F zegt
hard….
arie zegt
zou dat ook lukken in een fiat 500 (i.v.m. belastingschuld)???
beavandorst zegt
Weer een triest geval,zou de wereld langzaam naar de verdoemenis gaan..lijk er wel op..
Shenkie zegt
Vette shit :D haha wie zal die auto kopen xD
Dixon zegt
zonde van de auto!
Foxxi_Girl zegt
Nou Lekker dan………ben je ook klaar mee….
Jan C. zegt
jammer van het bloed in de AM….
Mchammer zegt
hoe gaat het met de auto ??XD
ikzelfzelf zegt
Erg triest voor ze kinderen, wat een verhaal zullen ze moeten verwerken, en ze vrouw ouders..broers, zussen…
Zolang de achtergrond onbekend vind ik velen van de reacties dan ook totaal ongepast…
Allemaal de leukste thuis maar verder dan een beetje domme lol komt 95 procent hier niet.
Je zal ze kind maar zijn en dit lezen…
Stelletje kneuzen
Anita zegt
Zielig voor de man, net goed voor zijn ex. Kan ze zelf niet werken voor haar geld? Ze is pas 33! Jammer van de auto………
RenesisHP zegt
@ikzelfzelf.
Volgens mij ben jij de grootste kneus. :x
Wij mogen niet bekritiseren of dollen, waarom bekritiseer jij dan zelf?
Renea zegt
buiten de originele zelfmoord om(daar heeft hij zelf voor gekozen dus dit soort reacties kan je verwachten).
is het zoooooooooooo triest he.
Flash NL zegt
Volgens mij had die man wel meer problemen dan alleen geld, voor zoiets pleeg je toch geen zelfmoord?
de sjonnies zegt
Ach ja, op zee zeiden we altijd :
het kleinste k*thaartje, trekt harder dan de dikste sleeptros !
antje zegt
tja,de boom geeft niet mee en zijn hoofd geeft niet mee
je moet wel lef hebben om tot zoiets in staat te zijn,want ben je dan ver gezonken zeg
jan zegt
ik begrijp ziijn gevoelens een beetje ben zelf ook verliefd geweest en heeft me veel geld gekost hij heeft het van de eene kant goed bekeken ze zou wel vreemd zijn gegaan want ik heb ook vaak jongere vrouwen okee die willen me weer terug later maar zij zou wel een handtekening onder verscheidene dingen hebben staan en altijd door hem in de watten gelegd en bij zelfmoord blijft de schuld stan
het is daar net als hier wij mannen worden geplukt tot op het bot nu kan zij haar levenlang werken er voor ik hoop dat ze geen rijke kerel aan de haak slaat
sorry vrouwen maar wij draaien van de 1000 keer 999 keer voor alles op
kijk maar eens naar het aantal gescheiden mensen die wij hier hebben vreemdgaan gaat nu zo gemakelijk
en scheiden ook
Corrie zegt
En hoe is het met de auto?
miranda zegt
wat een gek
RHA@ENT zegt
Het is een heel triest verhaal. Maar wat nog veel triester is, dat zijn de mensen die om lachen en grappen.
Totdat het JULLIE een keer overkomt! DAN WIL IK JULLIE OOK ZEKER ALLEMAAL EVEN HOREN.
Jullie moeten jullie ECHT diep schamen.
rha
appje zegt
zonde van de auto
iemand zegt
hij doet het tenminste in stijl!
henk zegt
@rha@ent, zelfmoord overkomt je niet, dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
henk zegt
hij had beter die bitch een touw om haar nek kunnen doen
maar ja ik hoop dat ze haar hele leven moet betalen
dat krijg je als je iemand plukt
Sander zegt
Ik vind het moedig als mensen zelf kiezen uit het leven te stappen. Daar is enorm veel lef voor nodig!
haike zegt
hij was een beetje koppig
auke zegt
weer een nieuwe en effectieve manier voor zelfmoord, deze wist ik nog niet :p
ikzelfzelf zegt
@owner of shit
dus jij vind dat je over dit onderwerp kan dollen terwijl familie dit ook kan lezen….. als je al zo levenloos ben om dat te doen, doe dat dan fijn in je gedachten… of met je hoogst waarschijnlijk kansloze vrienden van je.
Kritisch ben je niet… als je hier kritisch naar gekeken had was je niet met zo’n reactie gekomen. Of je ben wel zo dom dat dit je uitkomst is, dat ik nieteens begrijp dat je het woord kritisch in je vocabulair heb.
Yo zegt
Ik vind het wel een goede actie, als hij leefde voor zijn vrouw waarom zou hij dan doorleven, om die bitch dr geld te betalen tot hij uiteindelijk in zijn eentje doodging?
Al hoop ik wel dat het kind alles erfst op de 18e verjaardag, anders neemd mamalief het allemaal in beslag
f430 zegt
mooi kutwijf!! dit is aanleiden tot
RenesisHP zegt
@ikzelfzelf.
Yep, ik vind dat ik dat kan. Ik kijk dan ook net een beetje anders tegen de dood aan als de gemiddelde mens. Als deze dude zo zwak is om zelfmoord te plegen op een hilarische manier, dan maak ik daar een dolletje mee.
Noem mij maar levenloos dan.
Ik ben overigens kritisch wanneer het mij uit komt. En ja, ik ben dom. Verder nog iets nieuws te melden?
lincoln zegt
@ikzelfzelf .. ik ben kritisch en dom .. o,nee .. juist simpel en slim ..
ja .. nou weet ik het niet meer ..
zou jij misschien een oordeel over mij kunnen vellen ??
JANUS zegt
@ikzelfzelf
Na zo’n actie verdien je toch niet beter dan dat mensen geintjes gaan maken !?
Overigens is het : jij vindT en vocabulairE
(Als je dan toch zo lekker intelligent over wilt komen :-) )
RenesisHP zegt
@lincoln.
Jij bent toch die immer sarcastische Amerikanenlover die altijd zijn antwoord paraat heeft?
Shit… Waar bemoei ik mij mee. :roll: :P :twisted: :roll: :oops: :mrgreen:
RenesisHP zegt
@ikzelfzelf.
Begrijp je het nog?
lampje zegt
mag je dit wel wraak mag noemen? en weet zo iemand wel wat hij op dat moment doet?
mag je dat iemand wel kwalijk nemen?
Joy zegt
ikzelfzelf schrijft (11 August 2008 om 14:27 ):
Erg triest voor ze kinderen, wat een verhaal zullen ze moeten verwerken, en ze vrouw ouders..broers, zussen…
Controleer de volgende keer je spelling en grammatica eens;) (zijn kinderen zijn vrouw zijn kind)
Hij had toch geen vrouw meer? Alleen zijn exvrouw en zij wilde alleen zijn geld… Zij zal erg rouwen*hoest*… Ze zal het jammer vinden dat ze geen geld meer krijgt en maar goed ook!
Je bent pas diep gezonken als vrouw als je je (ex)man van zijn geld gaat “beroven” dat is gewoon te zielig voor woorden!!
Owen zegt
waarom zegt iedereen zo van; ‘Ja, krijgt ze wel de AM!’ ‘Krijgt ze toch een deel van de erfenis???’
NEE:
Vervolgens ging hij in z’n DB7 cabrio zitten en gaf plankgas. HIJ LAAT Z’N EX VROUW ACHTER MET SCHULDEN!
…
maar zou wel mooi rood leer zijn
Bronnie zegt
is wel een leuke ludieke actie.
zal de regring ook eens moeten kijken wat die alementatie plicht tot onrecht brengt.
scheiden van bed en beurs moet het zijn.
onderhoudsplicht afschaffen tenzijn er niet gewerkt kan worden.
de vrouw wordt hierin te veel beschermd, geen relatie dan ook geen eurotjes.
wel lomp om met een touw aan een boom.
jammer van zijn leven maar zag zeker geen uitweg gevonden en dat door die hebberige grijpgrage handjes.
bronnie
ikzelfzelf zegt
Een spellingsfout, ja… meerdere zelfs. Mijn excuses
Laat ik me nou net betrappen op weer een berichtje gevormd door frustratie.
Gelijk maar gewist dus, want dat is toegeven aan een gekrenkt ego en daarop een terugreactie geven. Dus de cirkel maar stoppen.
Ik denk dat vrijwel iedereen het doel is ontgaan van mijn eerste bericht. Dit ging over empathie… iets wat mensen in de ik ik ik cultuur steeds meer missen, en maar willen ownen. Het zal altijd wel zo geweest zijn alleen de kloof word steeds groter.
En het gevoel naar de medemens word steeds minder.
Alsof meeleven niet meer normaal is, en er word(t)? zelfs plezier beleefd aan zeer verdwaalde ziel en dan op zeer grote schaal. Ik vind dat heel triest.
Het lijkt mij duidelijk dat er iets flink mis is als hier zo om gelachen kan worden.
Zijn we dan allemaal zo gekrenkt dat we op gevoelsgebied geen compassie meer (kunnen) hebben?
A zegt
Heel zijn lichaam zou uit de auto worden gesleurd.
Posten dit alleen om bezoekers te trekken.
Grt,
A
RenesisHP zegt
@ikzelfzelf.
Oh my fucking god. Meneer is op de gevoelige toer. Boehoe. :cry:
Je denkt toch niet dat ik respect ga tonen voor een voor mij totaal onbekende zelfmoordenaar. Als ik daarvoor ook al medeleven moet gaan tonen, blijf ik aan de gang. De hele wereld is een poel van ellende. Enjoy it. ;)
Big John zegt
Jonas,je hebt gelijk.Ze ontvangt geen alimentatie,maar ze erft wel van hem.In dit geval zijn schulden.Waarschijnlijk in Gemeenschap van Goederen getrouwd.
Citrofiel,misschien heeft hij heel veel schulden,zodus erft zij die.Is dit misschien zijn wraak?
lincoln zegt
@ikzelfzelf .. mensen zijn nou niet echt bedreigde diersoorten ..
britten ook niet ..
mensen die met zich zelf overhoop ligen ook niet ..
mensen met schulden ook niet ..
mensen met een lastige vrouw ook niet ..
suicide is selfexpression .. een soort van ultieme vrijheid ..
belasting over heffen zou een democraat zeggen ..
miock zegt
Mannen pas op!
Het kan ook jouw overkomen!
33 jaar… 1 keer benen wijd en dan alimentatie eisen.
Alimentatie is een ouderwetse en kromme regelgeving in een tijd van GELIJKHEID..
Ooit een man Alimentatie zien eisen van een vrouw.
VROUWEN PROFITEREN HIERVAN..
enneh.. er zijn inmiddels heel wat vrouwelijke rechters…. die Alimentatie nog steeds van de man naar de vrouw rechtvaardig vinden.
lampje zegt
je bent niet goed op de hoogte ik ken een man die allimentatie krijgt van zijn vrouw.
omdat hij voor de kids zorgt en hij dus geen inkomen heeft.
alfamike zegt
Hey hey mensen kijk eens na de datum….. is al bijna een jaar geleden.
Wel apart om het te doen op een parkeerplaats. Zal zeker schade hebben die Aston, moet ergens tot stilstand komen zonder rijder.
Early on 14 September 2007, Mr Mellin tied one end of a rope to a tree in a car park on Mumbles Road in Swansea.
He wrapped the other end around his neck and accelerated away in his Aston Martin DB7.
kittycato zegt
Of iemand weet hoe ’t komt dat hij zelfmoord heeft gepleegd weet niemand ECHT, hij wou zijn geld niet aan zijn vrouw nalaten..ok, dat kan. Maar dat kan ook omdat ’t iemand was met een zeer DWINGEND karakter..in andermans boeken is het duister lezen!!!. Dus om nou maar meteen weer te zeggen dat het wel aan haar moet liggen, geld etc. is ook weer erg zwart/wit.
En allimentatie, onderhoud qua geld voor de vrouw?..,allimentatie moet er zijn voor de kinderen als die er zijn, niet voor de vrouw. Maar ik ken ook mensen (vrouwen) die blijven zitten met kinderen omdat de man een nieuw leven koos met een NIEUW vrouwtje..nieuwe kinders etc. en die zelfs zeer WEINIG allimentatie ontvangen, omdat het nieuwe gezin van de man ook onderhouden moet worden. Dus m.a.w, meneer mag helemaal opnieuw beginnen als hij z’n oude gezin beu is, en z’n ex MOET voor de kinderen blijven zorgen voor héél weinig!! Want dát kan hij niet missen…lekker om zo onder je verantwoordelijkheid uit te komen,..en zo zijn er heel veel kinderen die hun vader zelfs nooit meer zien, ondanks alle valse beloften. Al zal ik echt niet ontkennen dat er van die draken van vrouwen zijn, die het wél zo spelen..maar gooi die mannen alsjeblieft niet weg!! Gladjakkers zijn er altijd, Vrouwen EN mannen!
coole kikker zegt
waarschijnlijk had hij zijn hoofd er niet helemaal bij toen hij dat deed
Roderick zegt
Toch weer typisch om te zien hoeveel mensen het bericht slecht lezen…
Maar ja, aan de schrijftaal te zien, zijn het veelal belgen geweest die gereageerd hebben. Hoezo geen wraak? Zo’n jong kipje wat dacht mister zakenman even uit te kleden in een rechtzaak om alimentatie. Meneer de zakenman zat al langer in de schulden, vandaar die zelfmoordpogingen. Toen hij hoorde dat ie het ex-snolletje ook nog alimentatie moest gaan betalen maakte hij zichzelf op een zeer originele wijze van kant. Ik noem het geen wraak, ik noem dit zoete wraak. Haha
AriM6 zegt
@ Jonas
Ik wel hoor.
Zijn vrouw kreeg alimentatie en betaalde daarmee de schulden en nog meer dingen.
Maar nu ze dat nie krijgt zal haar leven ook een hel worden.
Lampens zegt
Als iemand enig sinds verstand heeft van levensverzekeringen weet men dat als je “zelfmoord” pleegt .. (of dit wordt aan getoont bij nde autopsie) dat de levensverzekering niet geldig verklaard wordt.. met ander woorden hij had zijn leensverzekering niet eens hoeven innen….dat terzijde.. toch jammer van zijn auto….
alfred zegt
Zo zie je maar weer dat het allimentatie systeem niet werkt, waarom moet een man meer alimentatie betalen als hij veel geld heeft en zijn vrouw HEM verlaat.
Zij heeft niets gedaan om er voor te zorgen dat hij een goede baan heeft, niet veel anders dan elke andere vrouw zou doen.
Een normaal bedrag voor als ze niet voor zichzelf kan zorgen is ok, maar zij hoeft niet in rijkdom te baden, net als met Paul McCartney, ook zo’n hoer, 3 jaar samengewoon en dan miljoenen eisen omdat zij recht meent te hebben op de helft van zijn vermogen.
Ik hoop dat die hoer nu keihard moet werken om die schulden terug te betalen.
laura zegt
als hij niet was gescheiden hoefde hij ook niks te betalen
Ann zegt
Relaties zijn leuk , en voor je kinderen moet je wel een tijdje allimentatie betalen, en ok als je heel rijk ben,vind ik het ook normaal dat je wat aan je exvrouw moet betalen maar dan eenmalig.
Niemand kan verder gaan met zijn leven na een scheiding als er maar steeds betaald moet worden. Ook vrouwen niet.Voor die vrouwen is het ook belangrijk om voor zichzelf te zorgen.In elk geval dat te leren of te doen.Waarom zou een ander zich blauw betalen zodat je op je kont kunt zitten de hele dag? Neem de verantwoording voor je eigen leven! En eis dat niet van een ander. Dat geld ook voor mannen trouwens. En zelfmoord is niet knap of stoer, dat is iets wanhopigs. Om van de problemen af te zijn,, maar ben je dat dan wel? weet jij het?
Anoniem zegt
Hoe dom ben je om dat in een Aston martin te doen shit zeg wat heeft die Aston martin hem misdaan.
was gewoon met dat touw naar zolder gelopen en had je eigen daar opgehangen
anoniem zegt
wel mooi gedaan eerlijk gezegd.
zijn vrouw verlaat hem en wil geld opstrijken
pleegt hij zelfmoord en als gevolg daarvan krijgt ze géén geld maar schulden
egt mooi voorbeeld van: “LEKKER VOOR JE”
yesbone zegt
doe het dan in een scooter ofzo verkoop die am gewoon geef het aan je fam ga naar je ex vrouw doe dan voor de deur zoek een boom rij je dan dood maar ik vind het dood zonde van die auto nawja je hoef je auto niet te verkopen verander de kenteken zet hem op straat gun iemand anders die auto vermoord dan jezelf maar ja of een betere reden vermooord je zelf maar niet
Koen, zegt
Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben!:D
dennis v beek zegt
nou 1 troost heb zelf in ongelukken bestrijding gezeten en als je ineens met zo een kracht onthoofd word trekken je slagaders enzo zo hard samen dat het minimaal een halfuur duurt voor er pas echt bloed gaat lopen en daarna zakt het naar beneden dus waarschijnlijk is de auto nog wel netjes haha maar het is en blijft zielig want hadden ook mensen voor kunnen lopen want die auto staat niet gelijk stil en mensen die de kinderen naar school gaan brengen of wat dan ook nou lekker dan.. en dat allemaal om een beetje alimentatie als ie alleen schulden zou hebben kon hij zich ook failliet laten verklaren toch??? hoop dat ze geen kinderen hadden want die zijn de enige die hier de dupe van zijn
anne zegt
@laura
Zijn vrouw had hem verlaten!
Ton zegt
Weer een man die zichzelf zover heeft laten drijven door een vrouw dat ie door de relatie breuk al veel heeeft moeten lijden, dan nog die schulden( die misschien wel door haar zijn onstaan)
Wie weet wat hij allemaal wel niet voor haar heeft gedaan.
Dan valt er op een gegeven moment niks meer te halen( hij zal haar luxe leventje niet meer kunnen bekostigen) dan gaat ze gewoon op zoek naar het volgende slachtoffer.
Want dat kind heeft ze natuurlijk genomen om haar luxe leven te kunnen lijden , mocht hij er dan achter komen dat ze alleen voor haar geld bij hem is en hij haar de laan wil uitsturen dan kan ze altijd nog voor de alimentatie gaan.Dat heeft ze dan nu gedaan.
Fijn he die moderne vrouwen.
Jammer dat die man het zover heeft laten komen.
Nog erger voor het kind.Die vrouw zal zeer spoedig zoniet al weer een ander slachtoffer hebben.
I
niesje zegt
well… I think he lost his head.
micky zegt
Voor iedereen die zit te ‘zeuren’ over de grappen die gemaakt worden………Galgenhumor bestaat al heel lang en ik hoop dat dat zo blijft!
Vrijheid van meningsuiting toch? Ga mij in godsnaam niet bekritiseren. Kritisch betekent o.a dat je het van beide punten kan bekijken en iedereen die ‘zeurt’ is dus zeker niet kritisch.
Het is erg ja, maar die man had ook een andere oplossing kunnen bedenken.
Hoezo lef? Zelfmoord is het zwakste wat je kan doen. Je bent alleen maar egoistisch bezig!!!
Ik heb meer medelijden met omstanders dan met hemzelf.
Ouwehand TGJ zegt
Zoals de Engelsen zeggen. Een Aston Martin DB7 “A car to die for”
Jan zegt
Zelfmoord … is wel het laatste dat ik zou doen…
Is die AM nog te koop?
flipje zegt
lkkr dan, loop je over straat, zie je daar een hoofd liggen, zonder lichaam, aan een touwtje aan een boom, loop je verder zie je een auto geparkeerd met een man netjes in de gordel zonder hoofd, STAAT ER VERDORIE EEN POLITIE AGENT EEN BON UIT TE DELEN VOOR VERBODEN TE PARKEREN!!!!!
Ikke zegt
” de weg van de minste weerstand ”
De man .. had (waarschijnlijk) weinig keus ..
De koek was op !!
shaantje zegt
ja, toch een lef die kerel. en idd origineel. zelfmoord is niet voor lafaards, zij durven tenminste over hun eigen leven beslissen en ja, hij heeft het nu gedaan uit wraak en voor de schulden. niet de mooiste reden maar ja, welke reden heb je nodig om zelfmoord te plegen? je beslist toch zelf over uw eigen leven! maar toch jammer en ook van die auto
henri zegt
heeft je db7 een nieuw tintje gekregen ?
Roel Haustein zegt
Tja heb ook wel schulden qua €35.000 maarja zo laag ga ik me echt niet verdiepen, ik wacht altijd met genoegen op de fanmail van de deurwaarders :)
rob van de ven zegt
is die boom niet kapot??????
frank zegt
he lui
denk es verder hij is van z’n vrouw af en van z’n auto en z’n geld…. en nu???
wat nu?? elk levend wezen heeft een Godsbesef en ook hij zal verantwoording af moeten leggen voor wat hij gedaan heeft. Zo’n vent had beter nooit geboren kunnen worden
kaas zegt
ben het met hem eens dat hij boos is om meer alimentatie , maar zelfmoord , nooit doen!!!
mark(LT) zegt
onthoofd dus?!?
Betekend dit dat hij zijn riem om had?
vreemd zegt
Vreemd dat mensen alleen maar lachend reageren ( bijna allemaal dan) lekker om te weten dat jevrouw bij je weg gaat, het erg lastig gaat maken om je eigen kinderen te mogen zien, en dan nog een gigantisch bedrag meekrijgen ook , okee : de manier waarop is wel erg vreemd, maar kan me de wanhoop en “wraak gevoelens”van deze man voorstellen !!
Hans zegt
Het is wel moeilijk rijden zonder hoofd denk ik en het is wel zonde van zo.n mooie auto.
Yordi zegt
Haha orginele ZM, maar de mensen die er langsheen enzo liepen? :-S
Jeffrey zegt
Zelfmoord omdat je weigert te helpen je eigen kind te onderhouden. Jammere zaak
Maurits zegt
Die boom zal ook wel denken ”……..wtf
Bæhr zegt
@frank
Elk levend wezen heeft een godsbesef?
Get your facts straight.
ChrisNowee zegt
Wel pech voor die man, ik hoorde dat hij eerst nog 10 minuten voor een kapot stoplicht stond(H)
mike zegt
haha ze wou alimentatie en kreeg schulden XD en zijn levensverzekering kan ze ook wel naar fluiten:P want die krijgt ze niet meer hahaha mja er hadden wel betere manieren moeten kunnen zijn om wraak te nemen:P
Mielie the Wheely zegt
Drophead…….
toosje zegt
hahhhaa allemaal leuk en aardig maar word liever zo door hem genaaid dan kan je geen ruzie meer krijgen ook daarna en er zijn er toch nog gelukkig met de centen denk maar aan de belastingdienst.plus als ze dan toch dat bedrijf moet verkopen dan kan ze het beter houden en ze zoekt er een paar man bij om het weer te laten draaien dan is ze er misschien zo weer bovenop.wie zal het zeggen.
Bobby Womack zegt
Stelletje dumb fuckers over here,
Jullie snappen t niet hè. Die man is niet bankroet en in de schulden…….integendeel…….hij bulkt van het geld. Hij verdient het geld en zijn (b*tch/)vrouw maakt alle schulden.
Nogal begrijpelijk dat hij liever doodgaat dan dat hij allementatie betaald…….ja mensen, hij gaat nog liever dood. En van die uitspraak maakt hij geen anekdote of grap, hij doet het gewoon.
Liever met de Heer in de Hemel dan met Duivel op Aarde.
F*ck gold-diggers en vrouwen die trouwen om geld. Er zou een wet moeten komen die hun zou moeten laten betalen aan hun man ipv omgekeerd. Hier kan trouwens ook wel een lesje uit geleerd worden: Gold-diggers, pijn aan je hoofd, pijn aan je portomonnee.
Deesje zegt
WTF?? Wat een loser is die vent hey… Wel een originele manier om te gaan dat wel. Maar jezelf van kant maken omdat je in de schulden zit en je vrouw weg bij je is (ik neem aan met de kinderen vanwege de alimentatie) is wel een beetje erg ver gaan, en dan nog uit wraak ook? Dan moet die vrouw wel een enorme draak zijn geweest om dit te doen, of je bent gewoon labiel (gezien eerdere pogingen en dreigingen met) en ik vermoed het laatste. Zelfmoord is misschien wel een keuze, maar het is een laffe keuze en schaadt vaak meer mensen dan alleen de zelfmoordenaar (familie, bijstanders, opruimploeg, mensen die het lijk vinden etc etc en dan nog niet eens te beginnen over de kinderen als die erachter komen wat een lafbak pa was. Hey kids, sorry maaruh…jullie pa heeft zelfmoord gepleegd omdat hij jullie moeder geen geld wilde betalen om jullie te onderhouden… nou lekker dan, het zal je maar gezegd worden, want daar komt het wel op neer)
En laat de galgenhumor maar vloeien, vind het meer dan eerlijk, dan moet je maar geen “public display” maken van je eigen ondergang, hoe sneu ook!
En idd, erg zonde van de auto, maar die is weer schoon te krijgen!
Trouwens wel makkelijk om de vrouw maar iedere keer de schuld te geven, ze zal maar jaren hebben moeten buigen onder zijn terreurbewind, want meneer klinkt nou ook niet echt wat je zegt als een lieverdje. Ja, misschien was ze een golddigger…maar hij was stom genoeg om in dat geval met haar te trouwen en heeft dan dus zijn eigen ondergang veroorzaakt! En dan nog iets, niet ALLE vrouwen zijn golddiggers of draken/heksen/bitches, net zoals dat niet alle mannen vreemdgaande klootzakken zijn, vrouwen slaan en mentaal/seksueel misbruiken.
Denk daar maar eens over na voordat alle vrouwen over één kam geschoren worden!
tim zegt
bobby womack is een loser
flower zegt
Hallo Allemaal
wat een gezeik zeg allemaal over ,spellings fouten,enz enz waar praten we dan over zeg!!!
Er zijn inderdaad veel vrouwen die uitbuiters zijn!!maar poets zeker de mannen niet uit ,lijkt mij normaal dat je ook na scheiden ,voor elkaar zorgt zeker als erkinderen in spel zijn!ik kan weten heb zelf mee gemaakt,het tekent je leven voor goed ,ik werk al mijn hele leven ,vanaf mijn 17 e
ik wil nooit van een man zijn geld afhankelijk zijn ,nooit, ga liever zelf dood!! maar wel vindt ik dat hij zijn plichten moet na komen en zijn kids onderhoudt ,zei kunnen door leren enzenz
en we leven in 2008,dat houdt in dat de vrouw een hoop geld heeft ook aan de man moet betalen,heb dit alles ook mee gemaakt in mijn leven!,en elke dag leef je daar mee ,om de fouten die vader moeder ,man of vrouw maakt ,ik probeer de dag te plukken voor mijn kids,maar makkelijk is dat zeker niet !!maar probeer dat wel ,
ik ben nu 41 ,dus kun je na gaan hoe lang zo iets in je leven kan spelen ,niemand denkt aan die arme kinderen ,die hebben er niets mee te maken ,maar worden er zo in mee gezogen!!schande schande vindt ik het ,kan mij die auto nou moer schelen zeg!!?? de kids en die vrouw gaan een hel leven tegemoet, en die man is van alles af ,lekker makkelijk is dat ??!weet dat er moet voor nodig is om je zelf van kant te maken ,heb ik ook 2 keer gehad in mijn leven ,maar doe dan niet op zo lage manier ,om zijn hele gezin er in te betrekken ,met schulden achter laat ,enook nog eens bewust doet ook nog?? om de verzekering op te zeggen,idioot voor woorden,deze man was in mijn ogen niet zo hulpeloos ,dan konje dat niet zo regelen,hij wilde alleen maar wraak,
en vergeet helemaal zijn kinderen,hoop dat hij in de hemel ,naarzijn kinderen kankijken wat daar mee gebeurt, en hoop dat hij de rust daar boven heeft gevonden,en hoop dat hij in de hemel zwaar te verduren krijgt,om dingen recht te zetten,of hoop dat er een wonder gebeurt voor hun kinderen, wat wat je zaait,krijg je altijd terug,gr x
kees zegt
dus zijn vrouw krijgt in plaats van alimentatie een vieze auto plus bekeuring van de gemeente [boom is van gemeente].met al zijn schulden van de man.1-0 voor die dooie.
Lolletje zegt
Hij had z’n koppie er niet echt bij. De hoofdzaak is dat de man genekt werd door schulden. inkoppertje, natuurlijk. Nu is z’n ex-vrouw hoofdelijk aansprakelijk en zit die tot d’r nek in zijn schulden. Niet echt koppie, koppie, natuurlijk, maar een boom van een kerel met zo’n cabrio stond natuurlijk aan het hoofd van een failliet bedrijf. Nu is hij trouwens hoofd af, maar dat terzijde…
Grasjuh zegt
Waarschijnlijk staat er ergens in GB nu een DB7 te koop met rode bekleding :p. Als ik eerlijk ben, is dat de enige die ik niet hoef te hebben xD
ryan zegt
hij is in ieder geval doodgegaan in stijl..:p
Bobby Womack zegt
@Doesje.
Ik scheer alle f*cking gold-diggers over 1 kam. En wat dan nog?
Hij is inderdaad zelf met haar getrouwd maar, wel uit liefde. Zij niet. Zij was bezig alles te ruïneren wat hij heeft opgebouwd,…….all for the money. Het zou mij ook niks verbazen als ze waren gescheiden vanwege haar gat-in-de-hand.
Deze man is tijdens zijn huwelijk al totaal uitgeparasiteerd, nu moet dat ook nog na het huwelijk gebeuren zeker? Over zijn lijk…….en letterlijk dus.
flower zegt
hallo
hoe je went of keert,dat het over zijn lijk ging,dat zijn vrouw geen geld krijgt ,heb ik geen probleem mee,nogmaals ,hij had haar geen geld hoeven te geven,hij laat haar schulden na!alleen maar,dat lijktmijookniet normaal ,maar goed daar is over heen te komen,wat deze man wel doet is dat er niets voor zijn kids zijn die hij met liefde gemaakt heeft,om die zo achter te laten blijft een schande,dat had in mijnogen anders gekund,als je dei vrouw wil pakken doen dat dan ,maar niet je bloed eigen kinderen??zou iknooit doen!!
ik had ook niet zo makkelijke partner ,waar ik 23 jaar bij was!paar maanden weg gweest bij hem,maar hoe hij mij heeft laten zitten met 2 kids,heel klein nog!?terwijl ik werk!
en alles uitzichteloos is, geen huis kunnen krijgente weinig geld hebben,huis tegen houden te verkopen ,om daan maar in een relatie te moeten blijven ,is geen katte pis ik ben weg gegaan,neemt niet weg een andere je leven zo moet verzieken?ik ben terug gegaan,naar mijn partner,simpele reden ,ik geen kant uit kon,zo veel macht kunnen mannen ook dus hebben,ik kies nu geluk voor mijn kids ,boven mij zelf nu ,ook al is er geen liefde meer ,ik probeer er wat van te maken ,heb liever ,een goede relatie waar ,liefde is ,maar als je uit elkaar groeit,moet de ander er zich ook bij neer kunnen ,en dat gebeurt vaak niet ,en dat werkt de sterkste met meeste macht en geld!dus blijf ik nu maar tijdtje zitten nog even ,heb alles uit de relatie gehaald wat er in zat,(liefde er voor elkaar zijn in voor en tegen spoed,nou heb geweten van mijn eigen man!die mij liet barsten,omdat mijn liefde over was, en zelf meerdere malen gevraagt hier wat aan te doen,dat wilde hij niet!en als je dan weg gaat ,wordt je gestraft ,omzeer lage manier,
cars zegt
JOnas schrijft (9 August 2008 om 17:30 ):
ik zie er geen “wraak” in, zijn vrouw krijgt nu geen alimentatie…
Als ge in de brousse gaat wonen krijgt ze ook geen alimentatie en dan leeft ge zelf nog…
@jonas:
geen alimentatie maar krijgt wel de schulden over haar heen
jeroen zegt
mooi man dit soort shit , vooral de reactie,s zeker positief :D lol
ik vermaak me eigenlijk wel :P door zn dood . ook weer beter voor milieu.ja echt mooi
Ben Turbo zegt
Gelukkig heeft ie em niet af laten slaan
Simonator zegt
Als het een overspelige echtgenote was, had ik hetzelfde gedaan.
Liever een flinke schuld achterlaten dan alimentatie te moeten betalen aan een nimf.
Anita zegt
Ik wil toch even reageren op de reactie van Miock. Helaas zijn er ook mannen, die partneralimentatie eisen. Ze willen tijdens het huwelijk niet werken en straffen je dan af door bij de scheiding een forse alimentatie te eisen. Heel triest…. Vooral als zij niet de kinderen willen verzorgen, maar alleen een inkomen willen hebben zonder ervoor te moeten werken. De VROUWELIJKE RECHTER heeft echt heel veel begrip voor zo´n man. Ik citeer: De arme man heeft nog nooit gewerkt, hoe moet hij een baan vinden….
Er is dan geen begrip voor de vrouw, die wel moet werken en dat ook haar hele leven gedaan heeft en tevens voor de kinderen zorgt. Zij moet blijven werken en hem betalen. Hij heeft immers zijn carriere (waar nooit sprake van was omdat hij die niet eens wilde) moeten opgeven. Ik heb het hier over een man met een goede opleiding, die NIET wil werken.
Niemand snapt het, als ik dit vertel, maar in Nederland wordt dit gedrag goed gepraat in het kader van de emancipatie. Omdat vrouwen dit ook zouden doen. Misschien wel… En dat even vind ik even erg… Maar meestal zorgen die vrouwen wel voor hun kinderen.
bunny zegt
ik vind het wel slim hoe hij het aangepakt heeft en origineel
Joep zegt
Hoofd tekst…”Brit onthoofd DOOR cabrio”?
jullie bedoelen DOOR “ex” !!!!!!!!!!!!!!
nel zegt
nou ik hoop dat het hem is gelukt er zijn er ook die zelmoord plegen en al 3 keer zijn herrezen uit de dood
Peter zegt
Afschaffen die hele partneralimentatie. Hebben we het hier in ons land zo over recht op vrijheid. Schaf dan eerst alimentatie af voor je ex-partner. We leven niet meer in de calvinistische vorige eeuw dacht ik zo. En eh..flower, het zijn in meer als 90 procent de mannen die aan en voor hun ex moeten betalen. Moet jij je eens als vrouw voorstellen dat je aan je ex man minimaal 12 jaar moet betalen. Ziek is het!! Zie deze zelfmoord, die eenigzins is voor te stellen.
Ziek is Nederland hier in. Mede door die regering die hierin alles laat bij het oude en de juridische wereld die hierin ook goud geld verdient. Dieven zijn de regering/juridische macht en hoerentuig in 9 van de 10 gevallen je ex als je gaat scheden. Het is een vorm van wraak nemen tegen je ex die gestimuleerd en bekrachtigd wordt door de regering.
schaap zegt
als je iets doet doe het dan goed
mokkie zegt
Ik wil wel een bod doen op die auto….als ik hem nog schoon krijg tenminste.
Komt ze toch nog een beetje uit de schulden….
Boee?? zegt
Mensen zijn ziek -.-
Bolle zegt
Als een vrouw van een man scheidt, probeert ze er vaak veel geld uit te halen. Deze keer ook waarschijnlijk. Aangezien de man een aston martin rijdt zal het geval zo zijn dat hij niet op zijn centen hoeft te kijken. De vrouw in kwestie dacht hier gebruik van te kunnen maken maar komt op deze manier van een koude kermis thuis. Nu zit ze door eigen schuld in de schuld en de man hoeft geen alimentatie meer te betalen. Eens kijken hoe mevrouw zich daar uit redt… (beetje moeilijk zonder cash van je “geliefde” ex-man)
Nog een fijne dag, Bolle Knelis
bianca zegt
Beste Fred Flintstone je bent niet de enige hoor die deze reacties van deze mensen schandalig vind. Ik sluit me bij je aan, de mensen beseffen totaal niet niet dat ook een van hun dat kan overkomen. Iedereen kan in een positie terechtkomen dat jij en je partner het helemaal niet meer ziet zitten zowel financieel als emotioneel op zo”n moment telt het spreekwoord; een kat in het nauw maakt rare sprongen. Dus als jij iemand daarom uitlacht en er grapjes over maakt zullen de mensen ook jou links laten liggen als je hulp nodig hebt, dat is dan ineens niet zo grappig meer…….
jolanda zegt
je kunt wel zeggen dat deze man zn kop er niet echt bij had…..
Ibriiz zegt
@ Yannick en Vonstroke
Gordel om en je lijf blijft dan wel op zn plaats, maar gordel om en touw om je nek… ik denk niet dat je hoofd dan nog op zn plaats blijft!!
micky zegt
Als dit je laatste uitweg is dan heb je het naar mijn idee “ver geschopt”!!!
Daar helpt geen anti-depressiva, gesprekstherapie of dwangbuis meer tegen.
Te koop: 2 -kleurig touw, niet van al te sterk materiaal, maar een aanrader als je het even niet meer ziet zitten.
Dit voor iedereen die galgenhumor niet kan waarderen!
Naadjhee. zegt
Fred Flinstones. … Helemaal gelijk , ! Ik maak ook wel eens grapjes ,
maaar hallo ! Het iss echt niet leuk als dat gebeurt “O_O
Maar dat weten jullie allemaal wel lijkt me , en ook denk ff na mann !
Als je daar zelf zat …. En iemand anders Praatte over jou , kom op man ,
En dan die riem om … Ja okee,, Haha, Grappig oa , maareh .
Als je hier op klikt lijkt het mij dat het je intreseert en dat je het niet voor de lol doet,
Het is nog best wel erg , Maar origineel is het wel , maaar okee,,
Daar gaat het niet om . Jullie vinden het blijkbaar grappig? Vertel me dan wat er grappig aan is ? :O Niks toch , ? het is toch serieus bedoelt ?
Dit word er ook niet voor de lol opgezet van eh ……Ja deze man Die heeft zelfmoord gepleegd enzoo .
en dan staat er ineenkeer naast haha wat een dombo doe je riem om . Of wel lekker Origineel ,fsoo …..
Dan denk je toch ook van eh …. Ja nouja dat zeg je toch niet das niet normaal , hoor .
Andreas zegt
Ziek!!!!!!
sjaak zegt
Je kunt er geen touw aan vast knopen.
Jan zegt
écht weer iemand die z’n kop er weer eens nie bij kan houwe…..
Peter zegt
Om zo iets te doen moet je echt wel koppie koppie hebben; of tenminste: hebben gehád!
Vanessaa . zegt
wooooooooooow,
dat is wel triest. Problemen zijn er omdat..
ze er zijn, maar ook om op te lossen.
En die man moet wel erg depressief zijn geweest om zijn vrouw zo achter te laten?
Erg dom allemaal weer hoor.
Anneliesbloemsma zegt
ik ben alleen ,maar bang, dat hij op deze manier ,andere mensen, die depresief zijn, een idee, gegeven heeft, waar zij nog nooit aan hebben gedacht, en dus een nieuwe mogelijk geeft tot zelfdoding . ik had het nog nooit gehoord.
maar als je naar oude couwboi,s films kijkt, hangen ze mannen op, z ittend op een paard, enlaten het paard, dan hard weglopen. , ook met de dood als. gevolge.
conclusie, dit was misschien deeerste keer, maar ben bang zeker niet de laatste.
ik hoop dat mijn angst niet bewaarheid wordt. Annelize bloemsma uit Groningen
christian zegt
wat zijn vele nederlanders toch ziek in hun hoofd als ik deze commentaren zo lees, ben blij dat ik geen familie ben van jullie of een vriendschap heb. Waardeloos volk
Gerrit zegt
Ik ben benieuwd waar Jeffrey heeft gelezen dat er ook nog een kind onderhouden moet worden.
ferdi zegt
wat een wous zeg !! wel jammer voor de kindertjes
Hans zegt
Dat iemand zelfmoord pleegd moet hij/zij zelf weten, maar ik vindt het wel erg dom!
Ik vindt het erger voor de mensen ( kinderen ? ) die het hebben zien gebeuren, die hebben er misschien wel een trauma aan over gehouden en hebben hier de rest van hun leven misschien wel last van!
smoke zegt
En ik vind dat het hoog tijd wordt dat we Nederland eens op een cursus d’tjes en t’tjes sturen.
obby Womack zegt
Deze man is een f*cking HELD. Er zijn genoeg mensen die in stress-situaties terechtkomen en hierdoor aan moord denken als er geen einde aan het probleem komt.
Als het om geliefdes gaat vermoord je nog liever jezelf dan de ander (Hij had namelijk ook zijn vrouw(lees: b*tch) de dood in kunnen jagen.
Nee, deze man is een held. Hij is het toonbeeld voor de gedachtes van vele mensen die leiden onder stress in de relationele sfeer.
dekster zegt
In mijn ogen is hij gewoon een grote idioot…
Richard Duyf zegt
ik wil niet lullig doen hoor maare een levensverzekering betaalt nooit uit met zelfmoord staat in de polis (is ook wel logisch he)
Bobby Womack zegt
Ga naar je f*cking lab, Dekster.
dekster zegt
Juist ja…
RenesisHP zegt
@Bobby pisvlek.
Die relationele sfeer is vaak ook een eigen keuze. Deze kerel is te zwak om de gevolgen van zijn eigen keuzes te dragen. Dat is geen held.
Martin zegt
Een einde in stijl! Die man heeft klasse
Bobby Womack zegt
@MX5/Fiat Panda Owner.
Ieder gevolg heeft een oorzaak maar, denk je zelf echt dat hij een opf*ckte relatie opzocht of wilde. K denk t niet, hè.
Verder hoop ik niet dat jij een vrouw hebt. Ik hoop in dat geval niet dat ze andere mannen neukt en jouw financieel uitkleed. Mocht t ooit wel gebeuren,……. sterke ermee! Pisvlek.
flower zegt
hallo peter
ja dat weet ik wel ,dat veel mannen 90 procent betaalt,
ben niet blond,en niet van gister ook ,gaat mij er op vrouwen werken tegen woordig ook veel meer en vaker ,de vrouwen doen er alles bij 20 tot 3o uur werken kinderen verzorgen,halen brenegn school sport enz ,hebben vaak druk bestaan ,kunnen geen carr meer maken voor lopig ,kiezen ze dan ook voor ,vergeet niet dat vrouwen ,indeze wereld vaak ook moelijk staan,als man en vrouw uit elkaar gaan.en voor de vrouw is dat vaak voor 90 procent niet leuk of fijn ,ook al maakt zei de keuze om bij haar man weg te gaan,
weet je waarom vrouw verdient te weinig weer dan ,kan vaak niet meer werken,omdat de kids nog te klein zijn ,man zal je niet zien doen ,want die kan niet vrij of kan niet van de baas ,enz dan nog niet te spreken ,dat je geen huis kan krijgen,wacht lijst 3 jaar voor huis ,man ligt in veel gevallen meer dwars dan een vrouw,omdat de man in zijn ego is geraakt,en vrouw wordt daar vaak wel voor gestraft,en peter ,beter lezen ook ,ik werk voor mij zelf mbo verpleegkundige ,dat is geen vet pot hoor,en voor de duidelijkheid ,ik zeg ook en zei ook ,een man moet zorg dragen voor zijn kids,daar geld voor neer moet tellen,en niet voor de vrouw,tenzij de man genoeg verdient en het kan missen ,vindt ik wel dat hij zijn vrouw bij kan staan ,tenslotte kosten kinderen veel geld,en de vrouw draait daar wel voor op ,tot de kinderen 18 vindt ik dat een man dan van alles zijn rechten kan ont doen van betalen,lijkt mij dan meer dan normaal,vergeet niet peter ,je kiest samen voor de kinderen 90 procent daar van is de vrouw diegene die veel in levert ,in deze maatscha als een echt paar voor kinderen kiest ,en dat wordt vaak nog al vergeten,nee vrouw wordt gelijk af gezeikt dat het geld wolven zijn ,
ik kan van mij zelf zeggen dat ik er niet 1 ben, maar er moet meer voor vrouwen gedaan worden,als de man ok geen hoog inkomen heeft,want de vrouw heeft het dan goed zwaar,man vindt weer vrouwtje, krijt daar kinderen bij enz ,en er wordt niet meer naar zijn eigen om gekeken,waar of niet ,
jammer dat je zo over vrouwen denkt peter,gelukkig zijn er nog veel goede vrouwen hoor ,maar ook mannen hoop ik ,
dave zegt
volgens mij is het zelf zo dat er ergens in je verzekeringspapieren staat dat als je zelfmoord pleegd dat er dan niets wordt uitgekeerd.kan wel enigzins inkomen in de daad van de man,heb zelf ook een ex die mij probeerd uit te zuigen en we zijn al meer dan 6 jaar uit elkaar.
Bobby Womack zegt
Hey Dave,
Als ik er even vanuit ga dat wij beide in de wetenschap zijn dat moorden niet de ideale oplossing is stel ik je graag de volgende vraag: Wie vermoord je liever? Je ex of jezelf?
Joep zegt
wat heeft die auto er nu mee te maken ???????
ONTHOOFD DOOR ASTON MARTIN…..NOGMAALS , schrijf eens op de voorpagina wie er echt iets mee te maken heeft….
Robin zegt
Kerel met kloten!
Jammer dat hij niet een andere uitweg meer zag. Die tante is dus wel echt goed fout geweest als je tot deze waanzin wordt gedreven.
Jan zegt
Wat een lafbek die man om zo je vrouw te laten zitten omdat je schulden hebt ? Al heb ik ook een miljoen schuld, die kop blijft er op hoe dan ook.
Zoek dan een oplossing om er uit te komen maar ga er niet zo mee om.
annemoontje zegt
vrouwen kunnen, als ze willen,’n man letterlijk tot wanhoop drijven. Waarom moest ze meer allimentatie?? Als mensen uit elkaar gaan ligt het echt niet altijd aan de man, maar sommige dames scheppen er behagen in hun ex uit te kleden. En dan krijg je rare daden.
RenesisHP zegt
@Bobby Womack.
Panda’s zijn cool. :D
Vaak kun je van te voren al zien dat een relatie fout gaat. Helaas besef je dat pas achteraf. Heel sneu.
Alleen neemt dat niet weg dat zelfmoord zwak is.
Ik zal niet zeggen dat hij zijn vrouw had moeten vermoorden, maar vier jaar cel is dan nog beter dan zelfmoord plegen.
Ik heb overigens al een tijdje dezelfde vriendin. Ik doe niet aan trouwen.
Mijn moeder zei vroeger tegen mijn; Trouwen is houden. Mijn moeder is een wijze vrouw.
Ik zal dus ook niet snel in deze situatie komen.
Daarbij heeft mijn vriendin meer dan ik en vreemdgaan moet ze zelf weten, zolang ik er maar niet achter kom. ;)
koos vrijwillig werkloos zegt
Moesten er meer doen, een mooie oplossing voor het file probleem
Silke zegt
hij is zooo Goed, I love him!
hij heeft het ooknog orgineel gedaan en hij Heeft er niemand mee Lastig gevallen… en hij is doodgegan in Glamour. die schulden vind ik erg Slim.
Cenotes zegt
Bezint eer ge begint.
Big John zegt
Silke,domme Muts.
Hoe bedoel je niemand mee lastiggevallen?
Wat dacht je van al die mensen die deze zaak van die laffe schijtbak af moeten handelen?
Shit for brains.
bella zegt
he bobby
jammer ,trouwen is houden klinkt niet vrolijk,is maar wat je in een relatie steekt aan liefde en trouw aan elkaar,dat moet je altijd voor ogen houden vooral als je kids hebt
ben zelf ook niet getrouwd hoor al wel 24 jaar bij zelfde partner,en zeg nooit nooit dat je in zoon sitaitie komt ,voor je weet zit je er in ,tenzei je goed op papier hebt staan,dat wanneer je samen woont ,jammer wel dat je al een vooroordeel hebt over vrouwen ,trouwen is houden ,beetje ouds is wel ,als je moeder zo iets zegt is mooi en wijs, maar toch moet je iemand de voordeel van de twijfel geven ,neem aan dat ze dan ook niet zo goed had met je vader dan ,als ze zo iets tegen je zegt ,trouwen is houden,
en dat je zo iets zegt van als mijn vriendin vreemd gaat moet ze zelf weten,maar moet er niet achter komen ,mm raar om zoon uit spraak te maken ,of niet ,gr
Bobby Womack zegt
Hey Bella,
Vooroordelen over vrouwen zijn sowieso niet goed want, je weet het…….vrouwen, we kunnen niet met maar ook niet ZONDER ize ;):D, hahahahaha.
Met vrouwen in het algemeen is niks mis, ik val immers op ze (H). Ik spreek alleen explicitiet mijn afkeuring uit over vrouwen die trouwen voor het geld.
RenesisHP zegt
@bella.
Voor jou is dat raar. De realiteit wijst anders aan. ;)
Ik doe niet aan claimen van een persoon en mijn liefde hoef ik niet te bewijzen door te trouwen.
Over de uitspraak van mijn moeder kan ik kort zijn. In mijn omgeving heb ik vaak genoeg gezien dat zij gelijk had. Er zit dus wel degelijk een kern van waarheid in.
Vroeger moest men trouwen. Dat heeft geweldige gevolgen gehad. :?
cabriojoe zegt
Het is belangrijk om na een scheiding normaal te blijven nadenken en niet je hoofd te verliezen
Reacteur zegt
@opa plas piemel, (waarschijnlijk het enige wat je doet met je piemel ; )), en met zo’n schuilnaam praat JIJ over tokkies. Hm…
Wie weet waarom deze vrouw ging scheiden, wat voor een klootzak het was, die vent. Het is bewezen dat ze gelijk had om te scheiden, wat een looser!
Robert zegt
Aston Martin, Zakenman, Schulden..
welke hoort er niet in dit rijtje thuis?:P
psvheerveeen zegt
iedereen heeft zijn eigen manier om wraak te nemen… tegenwoordig zijn ze allemaal gek
ikke zegt
Had die man een kippe nekkie dan?????? PROEST!!!!!!! WWHHHAAAAAAAA wat een slappe hap die vent…..afz ikke
jaja zegt
Ik heb maar een Punto!
Wat nu?
ramptoerist zegt
hij had er toch beter zijn koppie bij kunnen houden…..
bidi zegt
Omg, hij is wel origineel geweest
peter h schultze zegt
jammer dat vrouwen dat nog steedsvoorelkaar krijgen ja, ik doe het ook liever dan biegten met vrouwen omgaan als er een oortje aanzat dan soop ik er uit hahahaaaaaaaa,maar ja de oude uitspraak er zijn meer vrouwen als kerken die vent had beter lekker een neut kunnen gaan drinken ik heb ook menigmaal een relatie gered door just niet met zo,n vrouwmens om te gaan dus zei ik nee tegen de omgang , vooral in de kroeg waar de meeste relaties ondstaan wil het niet al tijd lukken om dat blijvend te houden het ziet er altijd rooskleuriger uit dan in de werkelijkheid, vooral met een borrel op lijkt het altijd mooier en vraaier voor de rest is er niets mis mee om mekaar te vinden in een kroeggie, maar daar gaat het hier uiteraard niet om erg hoor dat een mens dat moet doen wie wil er nu met iemand omgaan die niet wil, dat is toch tegenstrijdig? natuurlijk moet men niet gemakkelijk er over denken het kan ook heel gevoelig liggen , maar met al de meiden waarmee ik lol heb gehad die zie ik soms nog wel eens , en dan lachen we samen weer om de dingen die wij dachten tehebben , ik ben nu69, maar heb nooit spijt gehad van het huwelijk wat ik nu heb ,mijn vrouw is 19 jaarjonger metmijn 2 dochters lijkt het wel een harum met ook nog mijn /onze kleindochter yora om ons heen is het goed gezellig 5 vrouwspersonen om mij heen eva ,mieke en oma sien en vrouw femmie en kleinkind yora en grijze haren krijg ik er niet van wel als de meiden het weer eens niet eens zijn met zijn allen dan ga ik heel wijzelijk even uit de wind zitten ,en trek mij terug met of zonder blikkie bier op de achterplaats want als die onderling tekeer gaan ,als kenau hasselear dat kon horen diezou dan een mindrwaardigheids gevoelkrijgen dacht ik zo ,ik bedoel wat er zo niet al uit gebraakt kan worden tegen elkaar ik ben geen held dus ga ik lekker wel in de buurt blijvend mee zitten luisteren ben altijd benieuwd of ik nog nieuwe woorden kan leren uitspraken bedoel ik dan natuurlijk en als ik dan zeg dames mag het wat rustiger , dan draaien al die koppen zich saamhorig als bij toverslag zich mijn kant op en dan roeppen ze in koor EN JIJ MOET HELEMAAL J E MANAGE KLEP HOUDEN PA VREET JE BLIKKIE MAAR NIET OP ,NU PROBEER IK TOCH WEER ER EEN LOLIGGE NOOT ER AAN TE GEVEN GEVEN OOIT STOND IK IN ITALIA OP ZO,N REVIERBRUGGETJE , en van dat bruggetje was ook een ansicht kaart te koop die heb ik toen naar huis gestuurd en er onder gezet hier zou ik wel af kunnen springen ik ging in de jaren 60/70, vaak mee met een vrachtauto van overdorp uit ijmuiden door heel europa en soms kan men het gevoel krijgen was ik maar weer thuis dus zo bracht ik dat dan in kaart, met die vrachtautoo,s ging ik alleen maar mee niet zelf sturen ja op het gebied van het bedrijf waar we losen of laden moesten klein stukkie dan maar ja zo,n 18 wieler is geen kinderwagen dus bleef de chauffeur er met enig argwaan wel bij zitten ,maar ja ik dwaal af hier gaat het helenmaal niet over het ging over de relatie zelfmoord ,jammer hoor dat het altijd zo moet aflopen in somige gevallen dan . zo hartelijke groeten van peter uit oze mooie bloemenstad Haarlem
el zegt
sorry maar lees hier op bbc nieuws wel dat hij allerlei psycologische problemen had (al heel zijn leven)..voor zijn zelfmoord al heel vaak suicidale gedachtes had etc. Nou leuk zo’n man om mee te zijn, weten wij veel hoe hun huwelijk was. Trouwens omdat zij 20 jaar jonger was, hoeft ze nog geen golddigger te zijn.. maarja nogsteeds dieptriest. Ook voor de mensen die vervolgens die zooi op konden gaan ruimen
Yvil zegt
Zelfmoord plegen is het lafste wat je maar kan doen.
Hij heeft er misschien mee bereikt wat hij wou; wraak. Hij beseft alleen niet dat hij door deze actie ook al zijn familie en vrienden met vragen achterlaat.
Je moet er niet over inzitten als je geen afscheid van iemand hebt kunnen nemen, maar als iemand zelfmoord pleegt blijf je dat soweiso wel.
michael zegt
ik snap niet waar peter h schultze over praat, zulke praatjes moet je op je hyves blog zetten. dit relativeerd helemaal niet bij waar het overgaat. en als je het artikel heb gelezen van de bbc dan is het opzig wel beetje logische waarom die schulden maakte maar niet de slimste manier om hun problemen optelossen.