Aangezien het instappertje ook maar basic is schotelen we ons pk-geile publiek als bonus een Cayenne voor met meer dan het dubbele aantal pk’s (en dito prijskaartje). Uiteraard in het wit.
Over deze über-Cayenne met maximaal 620 pk hoeft weinig meer gezegd te worden, behalve dat de koper onderweg geen dorst hoeft te krijgen. Techart heeft de glazen al klaargezet.
Meer (en grotere) foto’s vind je op autojunk.
El Loco zegt
Hij ziet er iets subtieler uit dan de vorige Magnum. Dat interieur blijft schitterend.
sacha zegt
That’s more like it.
Rick zegt
Haha die glazen en in de kleur wit prachtig!
Ik vind deze mooier Chiqeur interieur! en een woeste buiten kant met een “Suptiele” motor ;) maar echt mooi! voral in wit of zwart!
Chief_S5 zegt
Heel mooi, maar had ook het interieur van De Sede moeten hebben. :)
Rvh zegt
Heerlijk interieur
Pannekoek zegt
Het enigste wat mooi is is het interieur, maar is dat niet godsveel werk, het interieur van een SUV herbekleden.. ??
slk zegt
Hoe maak je een gedrocht nog lelijker.Dit is echt een hele foute auto.Interieur is netjes
VW Polo Abt Version. zegt
De achterkant is wel sjiek, maar de voorkant is precies als ge in uw achteruitkijkspiegel kijkt dat er een pittbul u wil opeten :)
Binnenin is het ook wel mooi al vindt ik de kleur nu éénmaal te druk.
Dr. Bronx zegt
MOOI Interieur MEt Whiskeyglazen!!!!!!!!!
Jonas zegt
Nog lelijker is hij er niet op geworden
Het interieur is mooi, maar past voor geen meter bij de rest, het zou een beter geheel moete zijn !
RenJie zegt
w000w!! geweldig, wat een beest zeg. Gewend van MAGNUM. Interieur is echt magnifiek! :D
Jammer dat ie waarschijnlijk als een D***** gaat zuipen.
P@ zegt
Wat een ontzettend lelijk interieur zeg. Gatverdamme!
R Smorenburg zegt
Wat een beest van een auto, geweldig gewoon.
Het interieur heeft wel een aparte kleur om het maar zo te noemen.
Racer X zegt
Whisky! \m/
Hoe snel gaat deze van 0-100? topsnelheid?
TT Man zegt
Eindelijk een Porsche met een beetje aardig interieur. De buitenkant blijft, tsja, een 40-jaar oude 911 op hoge poten :-(
HaS zegt
dit is gewn hevige porno
Rob zegt
Wat een dikke bak zeg! Wat gaat ie kosten?
Supreem zegt
Ik zag onlangs een in Brussel, een oude Magnum welteverstaan. Niet in het wit, maar het zwart, en toen vond ik hem best te pruimen. Toen zag je die lelijke naden enzo allemaal niet.
Ik vind het geslaagd.
Supreem zegt
Wel even die booskijkers van die lichten halen; dat had ik niet gezien, jezus.
Jurgen zegt
Bestuurder hoeft geen dorst te krijgen, auto echter wel.
Gok dat dit beestje de 1 op 4,5 met moeite haalt.
Turbopaultje zegt
Pfffffffffffff………..wat een trieste smaakloze tank. Ofschoon ik ooit aan dat gedrocht heb meegewerkt, ben ik inmiddels alleergisch voor alles wat Cayenne is of heet.
Porsche = luchtgekoelde 911. Überporsche = RUF. Basta.
smoke zegt
@Turbopaultje
Hoewel de puristen wel het meest met dit soort dingen bezig zijn, moet Porsche het qua verkopen toch van het grote publiek hebben. Puristen vervloeken de Cayenne, maar het grote publiek zorgt er voor dat Porsche dit jaar weer een recordwinst draait…
Turbopaultje zegt
@ Sir S : Daarom vervloeken Porsche-puristen zoals ik de aktuelle politiek en strategie van Porsche sinds jaren.
Porsche is niet meer one of a kind. Het is one of a bunch………. Daarmee maken ze weliswaar tot nu toe veel winst, maar verliest Porsche de oorspronkelijke clientele en daarmee ook hun zeldzame image op lange termijn.
Die puristen rijden namelijk nog hun 993 of 964 en zullen er nooit over peinzen in een softe 996 of 997 te gaan rijden. En een Cayenne is helemaal uit den boze. Panamera ? De volgende miskleun van Wiedeking voor puristen.
M.a.w: het wordt tijd dat die Wiedeking gaat vertrekken. Wiedeking heeft Porsche winstgevend gemaakt, maar draaft sinds jaren alleen maar door. Er moet een andere koers gevaren worden voor de toekomst van Porsche en die heet niet Wiedeking of Piech………
smoke zegt
Piech en Porsche zijn als hippies en schaamhaar, maar dat weet jij ongetwijfeld ook wel. De Piech/Porsche-clan bepaalt de strategie van het merk, en kennelijk gaat het ze meer om de ‘Benjamins’ dan om de puurheid van het merk.
Dit is jammer voor de hardcore-fans, maar het is wel iets dat je moet accepteren want veranderen zal het niet.
Bij elk (voormalig) exclusief merk hoor je deze kritiek, de enige pure merken die volgens die redenering zullen overblijven zijn de kleine bouwers zoals Pagani. Als je groter groeit zal je altijd te maken krijgen met dit soort zaken, en als je als Porsche of Ferrari niet uitbreidt word je opgeslokt door een bedrijf dat nog veel minder ‘ziel’ heeft.
Het is een effect van de vrije-markteconomie. Het biedt veel voordelen, maar voor mensen die meer estetisch dan economisch gemotiveerd zijn is het een gesel.
Turbopaultje zegt
Ben ik niet met je eens. Veranderen zal het zeker, maar waarschijnlijk niet voordat die SS er van een Piech onder de mat ligt of hij als een kasplantje in een tehuis zit……….
Vergeet echter niet dat de Porsche puristen echt nog wel invloed hebben. Denk maar eens aan de invloed van de USA importeur, die de beslissing om de 911 stop te zetten heeft tegengehouden. Porsche authenticiteit moet behouden blijven om Porsche te kunnen verkopen tegen Porsche prijzen. Eens gaat dat huidige marketingspelletje van Wiedeking en Piech echt niet meer op………..
M.b.t. de vrije markt economie. Porsche maakt vooral hun winst dit jaar met VW aandelen……………. en niet zozeer hun eigen auto´s. En dan praat je nog niet eens over Porsche Engineering Services, Motorsport and Porsche Consulting …………
Racer X zegt
Ik vind dat Porsche zoveel onzinnige volumemodellen mag maken als ze maar willen om geld binnen te halen, zolang ze maar wagens als de 911 en Carrera GT blijven maken.
De nieuwe 997 GT2 wil m’n netvlies maar niet loslaten, wát een geweldige wagen. Puristen houden vooruitgang alleen maar tegen (hoewel sommige tradities natuurlijk in stand moeten worden gehouden). Ik was daarentegen juist blij dat Porsche eindelijk vloeistofkoeling introduceerde op de 996, zo kan er veilig meer vermogen uit het blok getrokken worden.
Ik vind de Cayenne ook een hoerensloep, maar ik ben blij dat Porsche er z’n centen mee verdient. Ik hoef er gelukkig niet in te rijden. De Panamera lijkt een fraaie auto te worden. De modellen zonder hybride aandijving althans… (wat dat betreft ben ik weer een purist die liever een waterstofmotor ziet).
Kortom, een merk de rug toekeren vanwege een bepaald model, of wanneer het merk breekt met bepaalde tradities om de auto beter te maken t.o.v. de concurrentie, vind ik belachelijk.
FCL-Wappie zegt
ehm…het kan aan mij liggen maar ik vind het nu wel heel veel op een hatchback lijken en echt niet meer op een SUV.
Is wel mooie concurentie voor de Golf R32 e.d.
bmwF zegt
@ supreem, inderdaad ik heb dezelfde gespot op het circuit van zolder, eerste wat mij opviel was die gigantische raster waar ik meteen van dacht is dat ik zonder die roosters er gewoon in zou kunnen kruipen, haha:p
bij sportieve wagens vindt ik de witte kleur echt wel in. mooi gedaan.
pipo zegt
dat hij vervloekt wordt door de puristen kan ik geloven, ik zie ook liever een gt2 op men oprit staan, maar sinds de cayenne zijn opfrisbeurt heeft gekregen is hij er toch pakken op vooruit gegaan, en in deze uitvoering mag ie direct naast die gt2 komen staan ;)
Tommy zegt
Super mooi! en goed afgewerkt. Alleen totaal zinloos, heb je eindelijk een terreinwagen (een luxe nog ook) om de bouwput, weiland of whatever ook maar in te duiken, schaaftie nog bij elke drempeltje over de grond met die bumpers en het verlaagde onderstel. :P
Robin Kiewiet zegt
Onbeschrijfelijk
zwerver zegt
hoeveel zou deze van o naar honderd gaan en wat is dan de top snelheid