Na onze cursus over het omgaan met de politie, is het nu tijd voor het serieuze werk. De Hamster legt uit wat nu precies het verschil is tussen onderstuur en overstuur. De theorie heeft hij inmiddels wel onder de knie, maar ook de leraar zelf gaat wel eens de fout in.
Voor diegenen die de basisprincipes ook nog niet onder de knie hebben, is een Roemeense cursus schadeherstel wellicht ook aan te bevelen.
Lees Interacties
Reacties
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
jerro zegt
Hey hamster!!, van welk seizoen is dit eigenlijk?? tja trouwens, iedere TopGear fan weet toch het verschil wel maar leuk filmpje..
SimonMc zegt
Is wel jammer, ik had eigenlijk een filmpje verwacht a la tiff needell, waar hij de beginselen uitlegt voor beginnend racer op circuit ofzo?
Niettemin leuk fragment !
KVK zegt
Heel leuk, die Britten ook altijd eh.. :)
Citrofiel zegt
Ik had wat meer verwacht, met praktijk erbij of zo, maar het is wel een leuk fragment idd. (dus ik deel mijn mening met SimonMc)
RRPhantom zegt
check die 2e hondje die je langs de weg ziet staan
AJ zegt
@SimonMc
Om het verschil uit te leggen, daar heb je niet meer dan 10sec voor nodig toch?
CSL zegt
Wahahha wel grappig, de eerste klopt wel maar de tweede heellaas niet.
Rick dos zegt
Ja sorry hoor, maar dit kan je toch niet serieus nemen? Auto´s zijn nep, straat is nep m.a.w. HOAX!
Mr. T zegt
@jerro:
Serie 2 Afl. 5
Aflevering gaat over “absolute blokishness”: Clio V6, Porsche Turbo, Porsche C4s, etc. etc.
Grappig filmpje, later in die aflevering waar Jeremy de verschillen tussen onderlinge porsches uitlegt (drie dames in bikini’s), is ook erg grappig :D
slk zegt
LEUKE HONDJES
japie zegt
zonder ondertiteling had ik het niet begrepen ;)
SimonMc zegt
@AJ : nee dat is waar, maar in een programma zoals Top Gear?Dit fragment hadden ze evengoed bij sesamstraat kunnen uitzenden…
Nee, Top Gear staat er toch bekend om om theorie in praktijk om te zetten?
Tuurlijk, als je een sl55 tegen een slr mclaren zet, weet je al op voorhand wie er gaat winnen, alleen al door de cijfers op papier te lezen?Maar hoe saai is dat?
Top Gear is een programma dat theorie in praktijk omzet, moesten ze alles gewoon van een papiertje aflezen, wat zou daar dan nog leuk aan zijn?
Bv de race met een murcielago tegen een lancer evolution IX, je zou op papier al kunnen zeggen ” ja een murcielago is zo snel, zo zwaar , heeft de motor daar zitten en heeft die luchtweerstandswaarde…, en de lancer heeft daarentegen een spoiler en diffusers extra enz….” ja dan denk ik al GEEEUW.
Maar om dan te kunnen zien dat een lancer een murcielago daadwerkelijk bijhoudt?Dat is toch leuk!
Nja als je dat niet snapt…
KVK zegt
@ SimonMC : natuurlijk is Top Gear dat theorie doorgaans in de praktijk omzet, maar Top Gear heeft ook wel een beetje ‘last’ van grootheidswaanzin. Top Gear is er niet om je de principes van het rijden uit te leggen, Top Gear redeneert : als je dat niet weet moet je naar Fifth Gear kijken en niet naar ons, eigenlijk hoor je niet eens naar een autoprogramam te kijken dan volgens hen. En, het blijven Britten natuurlijk. Als ze iemand onderuit kunnen halen omdat ie een naar hun mening domme vraag stelt (wat volgens mij is wat hier gebeurd is; een kijker die gevraagd heeft om het verschil tussen onder- en overstuur uit te leggen), dan gaan ze dat absoluut doen. Dàt is Top Gear.
Mareno zegt
@simonmc
je geeft een onvolledig beeld en daardoor schets je een onmogelijke situatie..
de aflevering van de murc tegen de evo IX was van een murc tegen een evo IX die getuned was waardoor hij net zo snel was als de murc (op de juiste momenten want anders had hij een gigantisch turbo-probleem).
http://videos.pinkbaboon.com/play/Mitsubishi-Lancer-Evo-8-MR-FQ-400-vs-Lamborghini-Murcielago
LOWrider_NL zegt
hamster owned. hij heeft droge -niet ingestudeerde- humor
SimonMc zegt
@Mareno: getuned?Je kunt hem gewoon kopen bij mitsubishi met garantie en al!Gewoon omdat hij krachtiger is dan bv de 320 versie?Ja dan kun je ook zeggen dat een mercedes SL350 de standaardversie is, en dat de SL500 en 600 (om over de amg’s nog maar te zwijgen) getunede versie’s zijn…Kom nou…
Had me vergist trouwens, het is de evo VIII en niet de IX.
mareno zegt
@simonmc
je hebt je verkeerd laten inlichten..
deze auto was slechts in gelimiteerde oplage (voor levering en persbericht al uitverkocht) verkrijgbaar..
dit model was uitgebracht omdat de evo een bepaald aantal jaren was uitgebracht in de UK.. dus ook niet verkrijgbaar in europa of rest van de wereld..
dus de vergelijking gaat niet op met de SL… wat er misschien in de verste verte op lijkt als vergelijking is de porsche 996 die ter ere van het 40 jarige jubileum van de 911 werd uitgebracht.. dus geen SL500,SL600 of amg.. maar speciale productie…
mareno zegt
ik bedoel uiteraard niet de normale 996 varianten voordat ik daar domme reacties op krijg.. maar als je goed leest kun je opmaken dat ik de 911 40 years anniversary edition bedoel:
Porsche celebrates 911’s 40 year history in 2003 (40 Jahre 911/40 Fast Years). The company also introduced the 996 “Anniversary Model”. It has got 996 Turbo’s front-end, available only in Carrera GT Silver exterior paint, Variocam Plus, special dynamic sealed panels, and special logo “40 jahre 911” on the back. Available only 1,963 units, to remind the very first year of the 911.